טליה עובדיה בריאיון רגע לפני החתונה: "שחף לא ויתר"

טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם taliaovadia1@
טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם taliaovadia1@

רגע לפני חתונת הענק שהיא מתכננת, טליה עובדיה חושפת ספוילרים ומספרת איך ידעה ששחף רז הוא האחד. בריאיון היא מספרת על הקושי לשמוח בתוך כל הכאב שמסביב

88 שיתופים | 132 צפיות

ב-16 באפריל בוגרי "האח הגדול", טליה עובדיה ושחף רז, הולכים להתחתן. מדד האושר של הכלה מ-1 עד 10 הוא 11. "הקדוש ברוך הוא פתח לי את העולם בגיל 28, זכיתי בלוטו עם בן זוג שאין עליו בעולם. אני בת 30, שחף בן 35, שנינו רווקים, הוא חיכה לי ואני חיכיתי לו", היא אומרת.

>> בגד ים ממבט ראשון: הג'וב החדש והלוהט של מור רדמי

עכשיו רק תחזיקו אצבעות שחיזבללה או האיראנים לא יהרסו את התוכניות, וצפו לחתונה מהאגדות בסגנון דיסני. "אני ילדת דיסני, גדלתי על כל הסרטים האייקוניים ודקלמתי את המילים", היא אומרת. "זה שיקף לי עולם מושלם וכשהגיע הרגע המושלם שלי, החלטתי על חתונה מהאגדות".

"אני ילדת דיסני". טליה עובדיה | צילום: באדיבות סטרונגפול
"אני ילדת דיסני". טליה עובדיה | צילום: באדיבות סטרונגפול

אז הנה כמה פרטים על האיוונט: המקום – בית השמחות "לאגו" בראשל"צ. ברגיל נערכות במקום שלוש חתונות שונות בו זמנית, והפעם שלושת האולמות יהיו תפוסים על ידי בני הזוג. על הקונספקט – המפיקה אופיר אלסטר, שבנתה אירוע מתגלגל כאשר האורחים אמורים לנדוד מאולם לאולם לאורך הערב כשכל אחד מהם יעוצב באווירה אחרת. על הטקס אחראי הרב מרדכי לאופר, ומספר המוזמנים: 800. הנה רשימה חלקית בהחלט: האח הגדול בכבודו ובעצמו רועי עוז, וחברים מ"האח", בהם מרינה קוזנצובה, דניאל מלכה, דרור רוקנשטיין, קאזם חליליה וריוואה רסלאן. למקרה שתהיתן, הנשואים הטריים מאותה עונה, בר כהן ואליאב טאטי, לא הוזמנו.

"הייתה התלבטות אם להישאר בתאריך שנקבע מראש. כל הנושא של החטופים גומר את הלב, בתת מודע שלנו אנחנו כולנו מנסים לחיות את הרגע, והחלטנו שאם לא נחיה בין לבין וננסה לשמוח – אז נגרום לאויבים שלנו לנצח"

 

"גם הם לא הזמינו אותנו לחתונה שלהם, אין בינינו קשר", אומרת עובדיה. "בעבר יצאתי עם אליאב, אבל היו רק גישושים והקשר הסתיים אחרי חודש". עוד צפויות להגיע: חברות שהיו יחד עם עובדיה במסע הסברה של משפיעניות בארצות הברית, ביניהן עינב בובליל, גל גברעם, ספיר קשתי ועוד.

על החלק הקולינרי יהיה אחראי השף המקומי, על הפן האמנותי – די ג'יי איתי גאלו, כולל הופעה של זמר ענק שהם עדיין לא חושפים, ובאפטר פארטי יופיע שחר עובדיה, אחיה של טליה, שהוא מוזיקאי, יוצר ודי ג'יי.

ועכשיו לחלק המעניין באמת: שמלת הכלה, או במקרה הזה, שלוש שמלות כלה. על המלאכה הופקד מעצב העל אלון ליבנה, שעיצב עבור עובדיה שלוש שמלות לבנות. "בתור מי שלמדה עיצוב אופנה, הסתכלתי עליו בהערצה כמעצב וכבן אדם", מספרת עובדיה, "עשינו סיעור מוחות כדי ליצור משהו שלא רואים הרבה, וברחנו מכל מה שהוא בנאלי". ויש קצת ספוילרים: השמלה הראשונה תהיה הכי "כלתית", השנייה קצת פחות והשלישית – שמלה קצרה וקלילה. את השיער יעצב שגיא דהרי ועל האיפור תהיה אמונה אורטל אלימלך.

"הוא נתן לי את הטבעת הכי יפה שראיתי בחיים". טליה עובדיה ושחף רז | צילום: יח"צ
"הוא נתן לי את הטבעת הכי יפה שראיתי בחיים". טליה עובדיה ושחף רז | צילום: יח"צ

התלבטת אם לערוך חתונת ענק בימים הטרופים שאנחנו נמצאים בהם?
"כן. המצב בעייתי ומתוח כולנו ברכבת הרים רגשית, אז הייתה התלבטות אם להישאר בתאריך שנקבע מראש. כל הנושא של החטופים גומר את הלב, בתת מודע שלנו אנחנו כולנו מנסים לחיות את הרגע, והחלטנו שאם לא נחיה בין לבין וננסה לשמוח – אז נגרום לאויבים שלנו לנצח".

אגב, בני הזוג יפגשו לשבת חתן לפני החתונה, ואחריה לא יתראו במשך שלושה ימים, עד ערב החתונה עצמו.

איך נראתה הצעת הנישואים?
"הוא נתן לי את הטבעת הכי יפה שראיתי בחיים. הכל היה הכי לא צפוי. טסתי לתצוגת אופנה במילאנו, שחף היה במקום אחר בחו"ל והוא הפתיע אותי ובא אליי. הוא כרע ברך במרפסת ושאלתי – 'אתה מסתלבט עלי?'. במשך שבוע וחצי שמרנו את ההצעה שלו בינינו, כי אחרי החשיפה של 'האח', רצינו לרגע משהו שהוא רק שלנו".

את כבר מוכנה להודות שעשית לשחף חיים מאוד קשים בתוכנית?
"כן. הגעתי ל'האח' כי לא היה לי מה להפסיד. בתקופה שלפני הייתי הרבה לבד, בלי זוגיות, בקריירה של העיצוב משהו לא היה שלם והרגשתי שלא קוראים אותי נכון ושאני לא עוברת לאנשים בגרון. בבית 'האח' הסיטואציה הייתה כל כך מנותקת והיה לי קשה להבין מה אמיתי ומה לא. לקח לי זמן. שחף לא ויתר וזו הסיבה שהוא הולך להיות בעלי".

"זו הסיבה שהוא הולך להיות בעלי". שחף רז לגולף ופולגת | צילום: דור שרון
"זו הסיבה שהוא הולך להיות בעלי". שחף רז לגולף ופולגת | צילום: דור שרון

טליה נולדה בשם טל. בגיל 25 היא שינתה את שמה לטליה בעצת רב ("הרגשתי שהכל תקוע לי"). היא גדלה בראשון לציון, "למש

פחה שהיא ערבוב של מרוקו, עיראק ורוסיה", כדבריה. היא אחת משלושה, אימא שלה היא יועצת מס ואביה בעל עסק למכונות חריטה ממוחשבות. כשהגיע מועד גיוסה היא צוותה לקורס תצפיתניות. "בשלב מסוים זה היה כבד עליי, ועברתי לשרת בחיל האוויר בקריה. היום אני מרגישה שזה פספוס שלי", היא מספרת. "ראיתי את התצפיתניות במלחמה, כמה אחריות הוטלה על כתפיהן ומה שעבר עליהן בשבעה באוקטובר. אני מצדיעה למי שעושות את התפקיד הקשה הזה".

"הגעתי ל'האח הגדול' כי לא היה לי מה להפסיד. בתקופה שלפני הייתי הרבה לבד, בלי זוגיות, בקריירה של העיצוב משהו לא היה שלם והרגשתי שלא קוראים אותי נכון ושאני לא עוברת לאנשים בגרון"

 

עובדיה התפרסמה כידוע בבית "האח הגדול", אליו הגיעה כרווקה מהרצליה בת 28, שרדה שבוע ועוד שבוע, ולבסוף זכתה בכל הקופה – בכל המובנים.

היו לך קשרים רציניים בעבר?
"כן, ולמדתי מהם הרבה. הם נמשכו זמן כי הייתי כזאת שמעדיפה להמשיך עוד קצת, לא להישאר עם סימני שאלה, ולהבין עד הסוף שאני לא שם. אף פעם לא חייתי חיים של הגשמה עצמית מלאה ושל זוגיות שמרגישה כמו הדבר האמיתי. ניסיתי לדמיין שהחיים יראו יום אחד אחרת. היה לי רצון מגיל 20 להיות אימא, וזה לא קרה. כנראה שהייתי צריכה לעבור את מה שעברתי, ולכן היום אני סופר מעריכה את החיים שיש לי ואני מלאת הכרת תודה".

"רציתי כבר בגיל 20 להיות אימא, זה לא קרה". טליה עובדיה | צילום: באדיבות סטרונגפול
"רציתי כבר בגיל 20 להיות אימא, זה לא קרה". טליה עובדיה | צילום: באדיבות סטרונגפול

מה גרם להבין שעם שחף זה אחרת?
"כשיצאתי מ'האח הגדול' כזוכה, קיבלתי כל כך הרבה אהבה ולא הייתי מודעת שזה מה שמחכה לי בחוץ. הקשר עם שחף נמשך והבנתי מהר שאני לא רוצה שום דבר אחר. במקרים קודמים, במצבים של ריב וכעס, הייתי מסתכלת על בן הזוג שמולי והיה מתכווץ לי הלב. בקשר עם שחף הבנתי שיש פה כל כך הרבה אהבה וחמלה, וידעתי שזה האיש הכי טוב לרוץ איתו קדימה. ידעתי שהוא יהיה בעל מדהים, ג'נטלמן רומנטי ומאהב מדהים, חמסה חמסה".

לאחרונה, אגב, הם עזבו את הדירה השכורה במרינה בהרצליה לטובת דירה שכורה בדרום תל אביב, אבל זה לא היעד הסופי. "אני לא רואה את עצמי קונה דירה בתל אביב, אלא במושב", אומרת עובדיה, "אני רוצה להיות מוקפת בירוק עם בעלי חיים בחצר".

יש לך נקודת פתיחה טובה. הרווחת מיליון שקל, לפני ניכוי מס.
"אחרי המסים נשארו 640 אלף שקל, ומזה תרמתי מעשר לעמותת 'נותנים תקווה' לילדים. בזכות זה הם יקבלו בקרוב חדר מוזיקה, ואני מרגישה שהתעשרתי בלב".

בעבר עיצבת בגדי ערב. תחזרי לזה?
"לא, אולי אעצב קולקציית קפסולה, אבל בסגנון קז'ואל. אני עובדת כבר שנה על סדרת מוצרי מוצרי שיער משלי בשם 'CRINIERE'. זה רעמה בצרפתית. השיער הארוך שלי הוא הסמל המסחרי שלי, ואני יודעת מה בדיוק שיער צריך ושמה דגש על שיקום. בתור התחלה אשיק שמפו, מסכה, ספריי מגן וסרום. כל נושא הטיפוח מאוד מעניין אותי, ואני רוצה להתפתח בתחום".

לאחרונה עובדיה אף הצטלמה למותג בגדי הספורט "STRONGFUL". "זה מותג של יזמים צעירים, הוא מאוד איכותי, עם בדים שמתאימים את עצמם לגוף הלובשת ובטווח מידות רחב", היא אומרת. "במהלך אוקטובר הם תרמו 100 אחוז מההכנסות שלהם וגם סטים רבים במתנה למפונים".

"אני רוצה להיות אשת עסקים מצליחה". טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם taliaovadia1@
"אני רוצה להיות אשת עסקים מצליחה". טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם taliaovadia1@

>> בייבי בום: קורין גדעון מדגמנת היריון עם חולצת בטן

לסיום, מה את מאחלת לעצמך ולעצמכם?
"במילה אחת: נחת. המילה הזאת כוללת את הכל. נחת זה אושר, זה סיפוק עצמי. אני רוצה להיות אשת עסקים מצליחה בבוא היום. משפחה מדגדג לי לגמרי, והיום אבוא אליה ממקום נקי ושלם כדי להיות אימא טובה. נחת מיידית בשבילי זה בשורות טובות למדינה, ושיחזירו כבר את כל החטופים".