כוננות ט"ו באב: טיפולי ספא מומלצים לעיסוי זוגי

טיפולי ספא לט"ו באב. SHEVA SPA | צילום: שבע צלמים
טיפולי ספא לט"ו באב. SHEVA SPA | צילום: שבע צלמים

למרות שלא נהוג לדבר אחד עם השני בזמן עיסוי זוגי, השהייה המשותפת בחלל אחד והתכנסות לחוויה מרגיעה, יוצרת אינטימיות ואנרגיות יחודיות שיכולות להתאים בול לט"ו באב, הרבה יותר מעוד שוקולד

88 שיתופים | 132 צפיות

טיפול גורמה: מלון וולדורף אסטוריה, ירושלים

העיסוי מתבצע בסוויטת טיפולים זוגית מפוארת, הכוללת גם סאונה יבשה ומקלחת. מיטות העיסוי שימתינו לכן שם, הן מהמשוכללות והיוקרתיות בעולם מבית החברה הגרמנית GHARIENI, והן מגיעות עם אינספור אפשרויות לכיוונון הגוף, מערכת חימום ומערכת מולטי מדיה. בני הזוג מוזמנים לבחור בישום יחודי לריח, מתוך ארבע אפשרויות, שיופץ בחדר למשך זמן העיסוי. העיסוי מתחיל בקרקפת, ומזין אותה בחומרים אקזוטיים, כמו למשל דבש דבורים שחורות שחברת גרלן מגדלת באי קטן באוקיינוס האטלנטי. עיסוי הגוף הוא משולב: שוודי ורקמות עמוק, על בסיס תמציות פרחי סחלב, שמעוררים את החושים, ממריצים את זרימת הדם ומביאים לרגיעה מוחלטת.
מחיר: 1,380 ש״ח ל-90 דקות עיסוי לזוג
וולדורף אסטוריה בירושלים, הספא פתוח לקהל הרחב

טיפולי ספא לט"ו באב. מלון וולדורף | צילום: עמית גירון
טיפולי ספא לט"ו באב. מלון וולדורף | צילום: עמית גירון

מקדש יפני: יוקו קיטהרה, יפו- תל אביב

שקט ואסקפיסטי, הספא הממוקם מול הים בחלל יפואי, מרגיש כמו מקדש יפני. אחרי חליצת נעליים בכניסה, ומיד לאחר שתיית תה יפני במבואה, מתחיל העיסוי היפני עם הגשה של מגבת פנים חמה ואמבט לכפות הרגליים. את הטיפול פיתחה יוקו, הבעלים היפנית של המקום, והוא משלב טכניקות מזרחיות ומערביות, פעולת העיסוי, במהלכו עובדים על חמשת החושים. נעשית בשילוב תערובות של שמנים ארומטיים אורגניים. התנועות על השרירים איטיות, ארוכות ועמוקות, תוך כדי עבודה על נשימה. הטיפול משלב גם את עקרונות השיאצו עם נקודות לחיצה ועבודה על מרידיאנים, במהלך הטיפול מונחות על הגוף מגבות חמות, ובסיומו מוגש תה יפני אורגני. האהוב ביותר במקום הוא תה סובה (כוסמת).
מחיר: 900 ש״ח ל-75 דקות עיסוי לזוג
יוקו קיטהרה, ככר קדומים 5, יפו-תל אביב

מסיבת שוקולד וקפה: מלון הרודס ויטליס, אילת

את פני הזוג מקבל חדר מקושט בבלונים, הטובל באור רומנטי, כשעל המיטות מונחים לבבות שוקולד. הטיפול, המבוסס על קפה ושוקולד, מוגדר כטיפול התחדשות, שחרור לחצים וחוויה של שלווה חושית. מחצית השעה הראשונה מוקדשת להמרצת העור עם פילינג מטהר, המשפר את זרימת הדם ומחדש את התאים. בזמן ששני המטפלים עובדים בהרמוניה ובאותו קצב, פעולת הפילינג מתבצעת בעזרת קפה שחור טחון, מעורבב בשמן שקדים, מה שמותיר עור חלק כקטיפה. לאחר מקלחת, נמשח על כל הגוף שוקולד מריר מומס – נפלא לשחרור שרירים וכאנטי אייג'ינג. הגוף נעטף בניילון ומעליו שמיכה, והריח משכר. אתם מוזמנים להירדם או פשוט להתמסר לעיסוי קרקפת מענג. לקינוח מוגשים פירות ושמפניה.
מחיר: 698 ש״ח ל-60 דקות עיסוי לזוג.
הרודס ויטליס אילת (מלון ללא ילדים)

טיפולי ספא לט"ו באב. מלון הרודס ויטלס | צילום: יח"צ
טיפולי ספא לט"ו באב. מלון הרודס ויטלס | צילום: יח"צ

עיסוי קיסר: טיפול חמאם באחוזת ספא קיסר, קיסריה

טיפול החמאם פותח לפי שיטה מסורתית, שנשתמרה מהתקופה העותומאנית, ומקורה למעשה בתקופת האימפריה הרומית. מטרתו היא להעניק למטופלים רעננות אנרגטית באמצעות חוויית טיפול יחודית. הטיפול הזוגי בחמאם, משלב קרצוף נמרץ של הגוף בכפפות פילינג, תוך כדי עיסוי קצר, אך עמוק ואינטנסיבי. אחריו, מצליפים קלות על הגוף עם זר זרדים, להזרמת הדם, בטכניקה מיוחדת ובמקביל מעסים את הגוף עם ציפת קצף מלטפת. השהות בחמאם כוללת שימוש בו זמנית של זרמי מים חמים וקרים, המשדרגים את תחושת הרעננות. התוצאה של הטיפול: סילוק רעלים מהגוף, התחדשות תאי העור, והרפיית השרירים.
מחיר לאמצע השבוע: 920 ש״ח לזוג ל-45 דקות עיסוי לזוג
אחוזת ספא קיסר, קיסריה

בחזרה לתאילנד:  ספא SHEVA – מלון הילטון תל אביב

לקול צלילים תאילנדים מסורתיים ומעסות מתאילנד, מסג' תאילנדי אותנטי, נטול שמנים, בלבוש מסורתי נוח, משלב טכניקות מגע מסורתיות בתנועות מתיחה של הגוף עם לחיצות ברמות חוזק שונות, לבחירתכם. הלחיצות עוברות בנקודות אסטרטגיות של רקמות רכות, שרירים וגידים, ומגיעות לכל חלקי הגוף מאזור הכתפיים, הצוואר, גב עליון וגב תחתון, ידיים ורגליים ומעניקות תחושה נהדרת של שחרור. בתום השעה מקבלים טיפול נוסף בן חצי שעה לבחירה: טיפול זוהר מפנק לפנים, פוט מסאג' תאילנדי,  או עיסוי ראש, כתפיים וצוואר.
מחיר: 1,400 ש״ח לזוג כולל שהייה בחדר מנוחה ושתיה (בתוספת 200 ₪ ניתן לקבל  גם ארוחת בוקר)
ספא SHEVA – מלון הילטון תל אביב, פתוח לקהל הרחב

טיפולי ספא לט"ו באב. SHEVA SPA | צילום: שבע צלמים
טיפולי ספא לט"ו באב. SHEVA SPA | צילום: שבע צלמים

מסע למלזיה: ספא ויה מאריס – דייויד טאואר נתניה

ההשראה לספא במקום הוא סיפור אהבתם של הסולטן דאוד פאשה ואהובתו שעברו עם צי הספינות שלו ביבשות שונות ולמדו סודות של טיפולים המשלבים קסם תרבויות ועולם של פנטזיה. טיפול הבמבוק מקורו במסורת מלזית עתיקה שבה הבמבוק הוא סמל לחוזק ולגמישות. בטיפול משתמשים במקלות במבוק מחוממים  בגדלים שונים,  משמונה עד 12 ס"מ, על פי האזור המטופל. בצד מבעבע שמן חם וכל הטיפול מתבצע בטכניקות לחיצות חזקות ועמוקות בעזרת המקלות שהמטפל דואג שיישארו חמים במשך כל הטיפול שנועד לשחרור שרירים, גידים ורצויות וגורם להזרמת דם באופן מהיר על פני שטח גדול. בסופו הגוף נעטף במגבת חמה.
מחיר:  1000 ש"ח ל-90 דקות לזוג
ספא ויה מאריס – דייויד טאואר נתניה, פתוח לקהל הרחב

טיפולי ספא לט"ו באב. מלון דייוויד טאואר | צילום: יח"צ
טיפולי ספא לט"ו באב. מלון דייוויד טאואר | צילום: יח"צ

חלב ודבש: בית בכר מלון בוטיק

עיסוי בחדר טיפולים אינטימי, בסגנון אורבני בצבעי אפור, עם מקלחת צמודה, מיטות חשמליות, אורות מעומעמים, נרות, ועל כל זה משתלט ריח נעים ומרגיע של תמצית שמנים עם לבנדר ווניל. העיסוי מבוסס אבקת חלב ודבש טבעיים שבאים כתחליף לשמן, ויוצרים מרקם קרמי מלטף, שילוב הדבש יוצר פילינג קל לעור והשילוב שלו עם החלב מבטיח ניקוי רעלים, המרצת המטבוליזם ושחרור פסולת. העיסוי מבוצע מכף רגל ועד קרקפת, והוא כולל עיסוי משולב של קצוות, עיסוי שוודי ועיסוי רקמות עמוק ואחריו המטופלים מוזמנים לבקבוק קאווה ולרביצה על הגג האורבני.
מחיר:  749 ₪ ש"ח ל-60 דקות לזוג
בית בכר מלון בוטיק בתל אביב, פתוח לקהל הרחב

טיפולי ספא לט"ו באב. ספא בכר | צילום: יח"צ
טיפולי ספא לט"ו באב. ספא בכר | צילום: יח"צ