רגע לפני הניתוח: אלה הטיפולים הקוסמטיים שכדאי לך להכיר

קייט בלנשט וג'וליה רוברטס | צילום darren gerrish gettyimages
קייט בלנשט וג'וליה רוברטס | צילום darren gerrish gettyimages

כבר הזרקת חומצה היאלורונית ובוטוקס אבל מרגישה שהגיע הזמן למשהו דרמטי יותר? יש טיפולים המהווים חלופה בטוחה ואפקטיבית לניתוחים. הכירי את הלוואות הגישור של הביוטי

88 שיתופים | 132 צפיות

יש לי חברה, בסוף העשור השישי לחייה, שיש לה מודעות אסתטית גדולה והיא יודעת להגיד מול המראה בדיוק איזה קמטוט מפריע לה והיכן היא צריכה להרים ולמצק את הפנים, אבל עדיין, יש לה התנגדות עקרונית לניתוח פלסטי. "השלמתי עם זה שלא אעבור את סכין המנתחים, היא אומרת, " אבל מאז שגיליתי את אופציית המכשור להצערה, עם כל הטכנולוגיות המבטיחות מיצוק והידוק עור, להיראות 50 אחוז טוב יותר זו גם הבטחה", היא אומרת.

>> תיירות האסתטיקה בטורקיה עולה מדרגה

הינה כי כן, היום יש ארסנל טיפולים שמהווים חלופות מצוינות לניתוחים פולשניים ונעשים באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך המפחיתות בצורה משמעותית את הצורך בהתערבות כירורגית פולשנית. מדובר בטיפול קצר, בטוח, שלא מצריך חריגה מהשגרה והתוצאה בהחלט משמעותית והכי קרובה לתוצאות של ניתוח פלסטי. למה לא ניתוח? רבים אינם יכולים לעבור ניתוח בגלל בעיות רפואיות שונות. בנוסף, ניתוח מחייב הרדמה מלאה וכרוך לא אחת בסיכונים, מחייב החלמה ארוכה ויציאה מהשגרה ומחירו יקר מאוד ויכול להגיע בקלות ל־70־80 אלף ש"ח. וצריך לזכור שגם הוא לא לתמיד ואחרי שנתיים־שלוש צריך קצת חיזוקים. וגם לצורך זה החלופות הלא ניתוחיות מצוינות ויכולות להאריך את ההנאה מתוצאות הניתוח. מדובר בטיפולים שניתן לבצע בקליניקות של רופאים ובכל מקרה מומלץ לפני כל טיפול להתייעץ עם הרופא המטפל ולעשות תיאום ציפיות.

>> קולגן את כבר לוקחת?

אישה יפה בת 52, ג'וליה רוברטס | צילום gareth cattermole gettyimages
אישה יפה בת 52, ג'וליה רוברטס | צילום gareth cattermole gettyimages

השיטה: Ultherapy של אלפאמדיקס

איך היא עובדת? זהו המכשיר היחיד בעולם המבוסס על אולטרסאונד ממוקד, טכנולוגיה מוגנת פטנט. טכנולוגיית האולטרסאונד שימשה במקור לתחום האבחון הרפואי וכיום משתמשים בה גם בתחום האסתטיקה. גלי אולטרסאונד ממוקדים חודרים לעומק המדויק בעור (עומק שבו מטפלים בדרך כלל מנתחים פלסטיים במהלך ניתוח הרמת פנים). הדיוק האופטימלי מתאפשר בזכות הדמיית אולטרסאונד המאפשרת למטפל לראות את הרקמות המטופלות ולהבטיח שגלי האולטרסאונד מועברים בצורה בטוחה ויעילה לאזורים הדורשים טיפול, בלי שום חתך או פגיעה בשטח העור. האנרגיה הזאת יוצרת אפקט כיווץ והרמה של העור, מייצרת קולגן חדש ובריא ומחזקת את הקולגן המוחלש.

אזורי הטיפול: פנים, צוואר, מחשוף, הרמת גבות ועפעפיים.

מספר הטיפולים הנדרש: טיפול בודד שנמשך עד שעה.

רמת הכאב: בינונית. מומלץ משחה מאלחשת.

תוצאות: מחזיקות עד שנתיים.

מחיר: כ־6000 ש"ח לאיזור.

דבר הנסיינית: "התוצאות המיידיות הן של 30 אחוז. אחריהן, לאורך חודשיים־שלושה, אפקט ההרמה ניכר יותר ויותר עם כל יום שעובר. שנה אחרי העור נראה הרבה יותר מוצק ומורם והצוואר מתוח יותר. תחושה נפלאה".

profund של קנדלה | צילום יח"צ
profund של קנדלה | צילום יח"צ

השיטה: Profound של קנדלה

איך היא עובדת: טכנולוגיה של גלי רדיו. ידית ועליה מיקרו מחטים המוחדרות לעור עד לעומק של 1.3 מילימטרים או עד לאמצע שכבת הדרמיס וגורמות לחימום ממוקד של העור. החלק העליון של המחטים אינו מוליך חשמל כך שאין חשש לפגיעה חיצונית או כוויה, החלק התחתון מוליך חשמל ויוצר חימום עמוק של העור והרקמה התת־עורית ומאפשר טיפול גם ברקמת השומן. הטכנולוגיה של המכשיר מעודדת את מנגנוני השיקום הטבעיים של העור. הרופא המטפל משתמש בשתי ידיות כאשר ידית אחת מספקת פתרון לאובדן האלסטיות וממצקת את העור, והידית השנייה פועלת בעומק הרקמה ומטפלת בהוצאת השומן מהסנטר הכפול ובהידוקו.

אזורי הטיפול: פנים, צוואר וחיטוב קו הלסת, סנטר כפול והוצאת השומן מהסנטר, צלקות אקנה. מתאים גם לטיפול בזרועות מדולדלות.

מספר הטיפולים הנדרש: טיפול בודד שנמשך חצי שעה עד שעה (תלוי באזור).

רמת הכאב: בינונית, יש צורך באלחוש מקומי על־ידי זריקה באזור המטופל.

תוצאות: ייראו היטב אחרי חודש עד שלושה חודשים וישמרו למשך 18 חודשים.

מחיר: 10,000־15,000 ש"ח (על־פי האזור המטופל).

דבר הנסיינית: "התוצאות המיידיות הן של 30 אחוז. אחריהן, לאורך חודשיים־שלושה, אפקט ההרמה ניכר יותר ויותר עם כל יום שעובר. שנה אחרי העור נראה הרבה יותר מוצק ומורם והצוואר מתוח יותר. תחושה נפלאה".

דבר הנסיינית: "התוצאות הלכו והשתפרו כעבור שלושה חודשים. כיום, כשנה אחרי, העור במיטבו: אלסטי ומהודק"

השיטה: Ultraformer של א.מ.י טכנולוגיות

איך היא עובדת? זהו הדור השלישי המתקדם של אנרגיית אולטרסאונד ממוקדת שעובדת על עומקי עור שונים. באמצעות ידיות הפועלות בעומקים שונים על־פי צורך, מועברת האנרגיה לשכבות השונות אל תוך הרקמה בפיזור שווה בלי לפצוע את שכבת העור העליונה, והיא מגרה את התאים ליצור קולגן חדש ובריא ומחזקת את סיבי הקולגן הקיימים. גלי האולטרסאונד מגיעים לעומק בעור שבו מטפלים מנתחים פלסטיים בעת ניתוח מתיחת פנים. התהליך כולו נמשך כ־20 דקות והחזרה לשגרה היא מיידית.

אזורי הטיפול: פנים, צוואר, ותאי שומן בגוף.

מספר הטיפולים הנדרש: לרוב אחד, על־פי צורך מוסיפים טיפול או שניים נוספים.

רמת הכאב: הטיפול לא כואב.

תוצאות: יש שיפור ניכר לעין כבר מהטיפול הראשון.

מחיר: 6000־8000 ש"ח לאזור.

דבר הנסיינית: "הכי הפתיע אותי שהטיפול אינו כואב בכלל. כיום, שלושה חודשים אחרי, עור הפנים מוצק הרבה יותר וההבטחה היא שזה עוד ילך וישתפר".

גבר בן 57, בראד פיט | צילום steve granitzs gettyimages
גבר בן 57, בראד פיט | צילום steve granitzs gettyimages

השיטה: Endolift של מדיקל נובה

איך היא עובדת? זהו מכשיר לייזר חדשני בעל אורך גל של 1,470 ננומטר. החדירה לעור מתבצעת באמצעות סיב עשוי זכוכית בטכנולוגיה מיוחדת ודרכו עוברת קרן הלייזר לרקמה. קליטת האנרגיה שדרכו עוברת קרן הלייזר מאפשרת באורך הגל הזה המסה וכיווץ של הרקמה ומיצוקה ולא נותרים עודפי עור משמעותיים.

אזורי הטיפול: אזורי הפנים כמו קו הלסת, צוואר, שקיות מתחת לעיניים, לחיים.

מספר הטיפולים הנדרש: בדרך כלל טיפול אחד. במקרים מיוחדים שניים.

רמת הכאב: הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית בנקודות הכניסה של הסיב.

תוצאות: מיד אחרי הטיפול (יכולות להיות בצקות לזמן קצר).

מחיר: 9,000־15,000 ש"ח, תלוי באזור המטופל.

דבר הנסיינית: "טופלתי בבעיה ספציפית של ריכוזי שומן בפנים. התוצאה הייתה מיידית, השומן נעלם בתום טיפול של מחצית השעה".

>> ריהאנה משיקה מסקרה וביירדו נוחתים בישראל