חרטות על העבר ושגרה קפדנית: סודות הטיפוח של ברוק שילדס

ברוק שילדס | תמונה: gettyimages
ברוק שילדס | תמונה: gettyimages

היא אוהבת לנסות את כל המוצרים שיש, מתחרטת שלא השתמשה בקרם הגנה בצעירותה ויש לה קרם מיוחד לשפתיים מושלמות. שגרת הטיפוח של ברוק שילדס והטעויות שהיא לא תחזור עליהן לעולם

88 שיתופים | 132 צפיות

ברוק שילדס, השחקנית והדוגמנית הבלתי הנשכחת, נמצאת בתודעה שלנו כבר שנים – בכל זאת, היא שיחקה בסרטים מאז שהייתה בת 12. אין מה לומר, יש לה נוכחות שובת לב, חיוך שלא יכול להשאיר אף אחת אדישה, והסיבה לשמה התכנסנו: עור פנים קורן ושיער מהמם. בינינו, מי לא הייתה רוצה להיראות ככה בגיל 56? הודות למגזין "ווג" זכינו להיחשף לשגרת הטיפוח המפורטת של הכוכבת, וזו ההזדמנות שלנו לאמץ את כל הטוב הזה. קבלו את מוצרי הטיפוח שברוק שילדס לא נפרדת מהם, לינק לרכישה וכמובן – כמה זה עולה לנו (לא כולל המשלוח).

>> גם לנו מגיע זוהר מלכותי: סודות הטיפוח של קייט מידלטון

טיפוח

שילדס תמיד נראית מוארת וזוהרת. היא מספרת שכשהייתה צעירה, הייתה מטפלת בפנים שלה עם חומרים אגרסיביים ותנועות חזקות וברוטליות. כיום היא מבינה שצריך לטפל בפנים בעדינות, שהיא התבגרה ושעור הפנים שלה לא אלסטי כמו פעם. בעבר, היא מודה, לא השקיעה בשגרת הטיפוח כי היא הרגישה שזה מצריך ממנה המון עבודה, אבל היום היא נהנית לנסות הכול.

ניקוי הפנים
את סבון הפנים של "True Botanicals" היא אוהבת משום שהוא מסיר בעדינות וביסודיות את כל הלכלוך מהעור. שילדס סיפרה שבעבר היא חשבה שצריך להסיר את שכבת העור הראשונה – והיום היא יודעת שזו פשוט טעות. מבחינתה זה המוצר המושלם לעור הפנים שלה, הוא אנטי אייג'ינג בעל מרקם אחיד ומתמזג עם גוון העור. כ-155 ש"ח.

Nourishing cleanser | צילום מסך מ-True Botanicals
Nourishing cleanser | צילום מסך מ-True Botanicals

מסכת עיניים
שילדס אוהבת להשתמש במסכות העיניים של 111Skin. לפני השימוש בהן, היא מטפטפת טיפות של Lumify להפחתת מראה אדמומי ונפיחות (לצערנו הן לא נמכרות בארץ, אבל גם טיפות אחרות יעשו את העבודה) ורק אז היא עוברת למסכת העיניים. המסכות מועשרות בתמצית אצות המיועדת להפחתת דלקות ונפיחות מתחת לעיניים, מבטיחות לסייע בהפחתת קמטים והתכהות העור, ובהמרצת וטשטוש מראה עייף. אנחנו מצאנו אותם ב-lookfantastic, ויש אפשרות לרכוש מסכה בודדת כ-45 ש"ח או חבילה שמכילה 8 יחידות בכ-232 ש"ח.

סרום, בוסטר ולחות
לא רק סבון הפנים, שילדס כנראה מכורה בכללי למוצרי טיפוח הפנים של True Botanicals, ולכן גם שלושת המוצרים הבאים ברשימה שייכים לחברה הזו. תחילה היא משתמשת ב-Chebula Active Serum, סרום עם אנטי אוקסידנט גבוה. היצרן מבטיח שהוא נהדר עבור קמטים, אחידות גוון ומרקם העור ועוד לא מעט יתרונות. מחירו כ-290 ש"ח. בנוסף, היא משתמשת ב- Phyto-Retinol Vitamin A Booster, בוסטר המכיל רטינול – החומר שעושה לא מעט באזז וויטמין A, וגם הוא מגיע בקפסולות. שילדס אומרת שהמוצר עדין ויעיל, שאפשר להשתמש בו גם ביום ולא רק בלילה, ובעיקר מתארת עד כמה היא מטורפת עליו. תמורת כ-387 ש"ח גם אנחנו יכולות לרכוש אותו. בשביל להשלים את הפעולה, היא משתמשת בקרם לחות Chebula Extreme Cream, אותו היא אוהבת לחמם מעט על גב כף היד ורק לאחר מכן למרוח אותו על הפנים. כ-355 ש"ח.

קרם הגנה
מקדם ההגנה Glowscreen SPF 40 הוא מוצר חובה מבחינתה ויתרונותיו הם כדלקמן: יש בו מעט גוון, הוא קליל ומשתלב באופן טבעי עם גוון העור. שילדס מעידה שהיא מתחרטת על שלא שמה יותר קרם הגנה על הפנים כשהייתה ילדה, ויותר מזה – מודה שמרחה דווקא שמן תינוקות וניסתה להיחשף לשמש ככל שרק יכלה. היום היא אומרת שכבר ברור לה שאת שתי בנותיה היפהפיות עם העור הוורדרד – היא לא משחררת ללא קרם הגנה. כ-117 ש"ח.

לחות לשפתיים
מוצר שיכול לשמש כשפתון לחות רגיל לשפתיים, אבל במקביל מהווה מסכת לחות אינטנסיבית בעלת נוגדי חמצון במהלך השינה. LANEIGE LIP SLEEPING MASK כ-140 ש"ח.

איפור

בעבר, אומרת שילדס, היא בכלל לא הייתה צריכה לדאוג לאיפור, משום שתמיד היה סביבה צוות שידאג לזה. בכל הנוגע לאיפור שלה כיום, היא דוגלת במוטו Less is more. כשהיא הייתה נערה היא לא הלכה עם איפור לבית הספר, אבל הבנות שלה, ובמיוחד הצעירה יותר, כבר מתאפרות ושמות איליינר חתולי ומודגש.

ברונזר סטיק
לשיזוף והגדרת מבנה הפנים היא ממליצה על Sculpted Face Stick של OGEE: מספיק מעט חומר על עצמות הלחיים, בצדי המצח וליד קו השיער, ואת הכל היא מטשטשת עם מברשת. כ-170 ש"ח.

סומק סטיק
הכוכבת נוהגת להשתמש במברשת סומק, לטפוח איתה על הסומק Multi-Stick של ILIA ולהניח בעדינות על תפוחי הלחיים. בשביל מראה אחיד, היא שמה ממנו מעט גם על העיניים ועל האף. כ-110 ש"ח.

היילייטר נוזלי
בשביל להאיר את הפנים היא מניחה מעט Grande Cosmetics GrandeGLOW Plumping Liquid Highlighter מעל עצמות הלחיים ועל העפעפיים, ולאחר מכן מטשטשת עם האצבעות ומרגישה מיד איך העיניים מקבלות מראה זוהר. כ-65 ש"ח.

תרסיס מקבע
עוד מוצר מבית המותג האהוב על שילדס, True Botanicals. הפעם היא ממליצה על מוצר שבא להשלים את מראה האיפור: Nutrient Mist. מדובר בתרסיס שמטרתו לקבע את האיפור, ולהעניק לו מראה זוהר אך קליל. עלותו כ-79 ש"ח.