דונה מרטין בת 50! איך החברים מבוורלי הילס חגגו לה?

דונה מרטין לנצח. טורי ספלינג בת 50 | צילום:  Raymond Hall/GC Images via Getty Images
דונה מרטין לנצח. טורי ספלינג בת 50 | צילום: Raymond Hall/GC Images via Getty Images

פעם כוכבת דרמת הנעורים הכי מדוברת בעולם, היום כוכבת ריאליטי הכי טראשית בעולם - אבל דונה מרטין לנצח, גם כשטורי ספלינג חוגגת יום הולדת 50. מה איחלו לה החברים מבוורלי הילס?

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנות ה-90 היא הייתה אחת הכוכבות הגדולות והמפוקפקות של התקופה, היום היא בעיקר כוכבת ריאליטי מפוקפקת, אבל היי דונה מרטין לנצח, וקלי, סטיב, דילן, ברנדה, ברנדון, דיוויד ואנדראה גם. כוכבת "בוורלי הילס 90210", דרמת הנעורים המיתולוגית, חגגה השבוע יום הולדת 50, והחברים הטובים לזיפ קוד הכי יוקרתי באל.איי לא שכחו לברך.

>> מעיין אדם חוגגת יום הולדת 36 בווידוי מרגש

ג'ני גארת', חברתה הטובה עוד מימי דונה וקלי, כתבה לה באינסטגרם: "טורי וג'ני או שאלה דונה וקלי? אנחנו גם וגם, תמיד ולנצח נצחים. יום הולדת שמח גורג'ס, אני כל כך שמחה שאת סופסוף בת 50. הרגשתי בודדה כאן בלעדייך. מהעיניים שלי, תמיד נהיה שתי נערות מתבגרות, מה שמסביר את איך שאנחנו מתנהגות כשאנחנו ביחד. אני לא יכולה לחכות עד שנתנדנד יחד בכיסאות נדנדה, כמו אנחנו תמיד מדברות, צוחקות ומעלות זכרונות מהימים הטובים של פעם. אוהב אותך עד סוף הימים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennie ???? (@jenniegarth)

איאן זירינג, מי שגילם את סטיב ב-90210 ואף כיכב בגולסטאר, כתב לספלינג: "יום הולדת שמח טורי! אנחנו כמו משפחה כבר הרבה זמן, ואני אסיר תודה על כך. אני מקווה שזאת תהיה השנה הכי טובה שלך עד כה!". זירינג שיתף באלבום תמונות של השניים מימי בוורלי ועד הלום.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ian Ziering (@ianziering)

דין מקדרמוט, בן זוגה של ספלינג ואבי חמשת ילדיה, כתב אף הוא פוסט לבבי לאשתו, חרף השמועות החוזרות ונשנות על בגידות וגירושים. מקדרמוט, שכמו אשתו הפך משחקן לכוכב טראש-ריאליטי מפוקפק, העלה תמונה של ספלינג מימיה כדונה מרטין. "את בת 50 אבל כשאני מסתכל עלייך זה מה שאני רואה", כתב בהתייחס לתמונה, "את נטולת גיל ותמיד תהיי הדונה מרטין שלי. את גורמת לגיל 50 להיראות נפלא! יום הולדת שמח בייב".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dean McDermott (@imdeanmcdermott)