טבעי שתתאהבו בהם: מוצרי הטיפוח החדשים של קרסטס

סדרת AURA BOTANICA. צילום: יח"צ
סדרת AURA BOTANICA. צילום: יח"צ

השיער מעולם לא נראה טוב יותר: מוצרי הטיפוח המהפכניים של "קרסטס" המושקים בימים אלה יעניקו לשיער שלך חוייה טבעית ותחושה נפלאה של שיער זוהר ובריא

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

מה הדור החדש של הנשים רוצה מהשיער? שיהיה טבעי, בריא, קליל, זוהר, מלא ברק, בעל מגע של משי, שינוע בחופשיות וששגרת הטיפוח תהייה חוויה מענגת, יעילה, ומרוממת חושים. יותר מדי לבקש? גם אנחנו חשבנו, אבל מסתבר שזה אפשרי. מותג מוצרי השיער "קרסטס" משיק בימים אלה את AURA BOTANICA, סדרת טיפוח מהפכנית, פרי פיתוחם של מיטב המדענים, שעונה בדיוק על הצורך של נשים אורבאניות לטפל בשיער על ידי מוצרים שיגבירו את היופי הטבעי שלו, מבלי לשנות אותו.

[tmwdfpad]עם 96% רכיבים ממקור צמחי בלבד, השמנים של AURA BOTANICA מופקים מעצים הגדלים באופן טבעי, בכבישת יד, ללא סיליקון, וללא סולפט. התוצאה? חוויה סנסוריאלית בניחוח פרחוני, קטיפתי, ומרגיע המעניקה תחושה נפלאה של שיער זוהר ובריא בצורה יוצאת דופן

4 מוצרים המותאמים ל- 4 שלבים שונים בשגרת הטיפוח הנשית:

לניקוי: שמפו ארומטי עדין המעניק תחושה של שיער נקי ומשוחרר.

שמפו מסדרת אורה בוטניקה. צילום: יח"צ
שמפו מסדרת אורה בוטניקה. צילום: יח"צ

לטיפול: קרם עם מרקם קליל המעניק 48 שעות של הזנה עמוקה ושליטה בקרזול. הודות לריכוז הגבוה של שמנים טבעיים, לאחר הטיפול, התרת קשרים הופכת לפעולה קלילה ומהירה.

להזנה: תערובת שמנים ארומטיים לטיפוח בהתאמה אישית לשיער הזקוק להזנה נוספת. לשיער רגיש ניתן גם לעסות את השיער והקצוות לפני החפיפה, ולעור רגיל עד יבש השמן גם מתאים למריחה על הידיים והגוף.

לשיפור מרקם השיער: שמן ספריי המופק מחליטה של חומרים מזינים בפורמולה דו פאזית לשיער זוהר וטבעי.

שמן מיסט מסדרת אורה בוטניקה. צילום: יח"צ
שמן מיסט מסדרת אורה בוטניקה. צילום: יח"צ

מהו סוד ההצלחה?

הסוד הוא בטבע – הכוח המניע מאחורי הפורמולות המהפכניות. שמן הקוקוס חודר לסיב השערה ומעניק הזנה וחוזק למשך זמן רב, ושמן הארגן מהרי מרוקו העשיר באומגה 6 ו-9, מאפשר לשיער לעמוד בפני התחמצנות, ומותיר את סיב השיער קליל, מלא ברק וגמיש.

בשורה התחתונה: טיפול יעיל עם תוצאות מושלמות, מיזוג אידיאלי בין טבע לביצועים.

מי שנבחרה להוביל את הסדרה הטבעית, היא דוגמנית העל טוני גרין בנימוק כי "טוני היא מקור השראה לנשים ברחבי העולם והיא מקרינה תשוקה אמיתית למיטביות וליופי טבעי".

קונדישינר מסדרת אורה בוטניקה. צילום: יח"צ
קונדישינר מסדרת אורה בוטניקה. צילום: יח"צ

את מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד.

לרשימת המספרות המורשות ופרטים נוספים בקרו באתר www.kerastase.co.il או בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של קרסטס ישראל | טלמסר: 1-800-301-666