טבעות האירוסין של הידרה הן הבחירה שלך

צמד האחים שהקימו את סטודיו הידרה ידאגו לכם לטבעת אירוסים או נישואים שאין לאף אחד אחר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מזל טוב, התארסתם. עכשיו רק נותר למצוא את הטבעות שילוו אתכם כל חייכם, ואין סיכוי שתבחרו במשהו פחות ממושלם, לא? אדווה רוזנשטיין ואדר סידהי, אח ואחות, הקימו את סטודיו הידרה הנעים והרומנטי שברשפון בדיוק בשביל זה – כדי לספק מקום עם יחס אישי בו הם לומדים להכיר את בני הזוג ולעצב עבורם את הטבעות של חלומותיהם.

רוזנשטיין (30) היא צורפת ומעצבת, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר. היא מביאה את אהבתה לאסתטיקה מינימליסטית, לקווים נקיים ולגימור מדויק.  סידהי (40) צורף ומעצב תכשיטים מזה כעשור בארץ ובעולם, מביא עמו את הרצון לחדש, להסתקרן ולייצר תכשיטים באיכות בלתי מתפשרת. אדר גילה את כישרונו בגיל צעיר ולמד צורפות אצל סיני אברגיל, מרכז מגמת צורפות במכללת ספיר.

hydra1-(6)_p

"הכל מתחיל מהבית", הם מעידים. "גדלנו בבית מאוד יצירתי. אמא היתה מורה לעיצוב אופנה ואבא הוא אומן ריהוט, מוזאיקה ויודאיקה, הבית מלא ביצירות שלהם ושל אומנים ואמנים אחרים מכל רחבי העולם"ֿ.

יחד הם פנו להתמחות ביצירת טבעות נישואין ואירוסין ייחודיות תוך שימוש בטכניקות חדשניות וקלאסיות, הקפדה על חומרי גלם ולמידה תמידית של טכניקות חדשות. "בסטודיו אנו משלבים בין חומרי גלם משובחים ואוהבים לעבוד בעיקר עם זהב, אבני חן מיוחדות ויהלומים. אנחנו יוצרים טקסטורות מיוחדות ומקפידים על עיצובים מקוריים. חשוב לנו ליצור טבעות איכותיות, מרגשות ונוחות שילוו אתכם מרגע החופה והלאה, במסע המשותף של החיים".

hydra1-(15)_p

הקו האסתטי המנחה את השניים מושפע מהטבע ומסגנון הווינטג', אבל לאחר שתשבו איתם בנחת לשיחת הכרות על הכורסאות שבסטודיו, תוכלו למצוא את הסגנון המתאים לכם מתוך מבחר רחב, כשהשניים מקפידים על תוצר סופי מקורי ויצירתי, מה שמביא אליהם זוגות מכל הארץ, החל מרמת הגולן ועד לאילת. "יש מגבלות לטבעת נישואין", הם מסבירים. "היא צריכה להיות עגולה, במקשה אחת, חלקה מבפנים וללא אבנים וחורים. האתגר הוא לעשות משהו חדש בכל פעם, והלקוחות הן אלה שמדליקים בנו את היצירתיות בכל פעם מחדש לפי הטעם והבחירות שלהם". אין פלא, אם כך, שרבים מהלקוחות חוזרים ומזמינים תכשיטים לאירועים נוספים במהלך החיים כמו לידות, ימי נישואים וימי הולדת.

אחד הדברים החדשניים והמרגשים ביותר שהשניים יוצרים בסטודיו הן טבעות נישואין מקוריות הנושאות את טביעת האצבע האישית של בני הזוג. בתהליך משותף ומהנה כל אחד מבני הזוג מטביע את אצבעו על טבעתו של בן או בת הזוג. את טבעות הנישואים ניתן לבחור מתוך מגוון הטבעות הקיימות בסטודיו, או לעצב לעצמכם את טבעת חלומותיכם.

לתיאום פגישה מראש: 077-7277979
 השקד 13, רשפון 

_MG_6188.jpg_p

בשיתוף סטודיו הידרה