פרסי האופנה 2018: המועמדות בקטגוריית טאלנטית אופנה

טקס פרסי האופנה של מגזין "את"
טקס פרסי האופנה של מגזין "את"

הן הדוגמניות הכי נחשקות בארץ, מובילות את הקמפיינים הכי גדולים ולכולן יש את אותו אקס פקטור שהופך אותן מעוד דוגמנית לכוכבת-על. מי מהן תהיה הזוכה הגדולה בתחרות פרסי האופנה של "את"? אתם קובעים

88 שיתופים | 132 צפיות

בחסות קמפרי

 

אגם רודברג

בת 32, שחקנית, דוגמנית ופרזנטורית. רודברג התגלתה על ידי הסוכן רוברטו בן-שושן כשהייתה בת 15 ומאז היא לא מפסיקה להופיע, בין אם על בימות התיאטרון ("מלך הכלבים", "הוא הלך בשדות"), בטלוויזיה או בקמפיינים. השנה סיימה את כהונתה כפרזנטורית של רשת האופנה Adika וחזרה להיות הפנים של מותג האופנה והספורט סקצ'רס, בנוסף קטפה קמפיין למותג הטיפוח הצרפתי "איב רושה" שכלל צילומים בצרפת וקמפיין שלטי חוצות ארצי.

אגם רודברג | צילום: עידו לביא
אגם רודברג | צילום: עידו לביא


אסתי גינזבורג

בת 28, דוגמנית ופרזנטורית של המותג הישראלי גולברי מזה שנתיים ומכהנת כפנים של חברת התכשיטים בלטו. באוגוסט האחרון נבחרה לשגרירת מותג הטיפוח היוקרתי לה פררי בישראל. גינזבורג היא אחת מהדוגמניות הישראליות הבולטות של השנים האחרונות ולאורך השנים דיגמנה למיטב המותגים, כולל רשת פוקס ורשת הטיפוח אפריל. השנה השתתפה בתצוגה השנתית של גולברי רגע לאחר לידת בנה השני. בעבר דיברה גינזבורג בגלוי על חוויות ההיריון שלה, כולל ההפלה שעברה. לאורך השנים הופיעה על שערי המגזינים המובילים, ומעבר לים כיכבה בווג איטליה ובעבר בגיליון בגדי הים השנתי של ספורטס אילוסטרייטד.

אסתי גינזבורג | צילום: אייל נבו
אסתי גינזבורג | צילום: אייל נבו

בר רפאלי

בת 33, מנחה, דוגמנית והפרזנטורית של הודיס וקרולינה למקה. רפאלי מחזיקה מזה שנים בטייטל הדוגמנית המצליחה והרווחית ביותר בישראל. עם 2.6 מיליון עוקבים היא שנייה אחרי גל גדות בתואר הישראלית הפופלרית ביותר באינסטגרם. ברזומה שלה נמצאים מותגים בין לאומיים כמו לואי ויטון, אסקדה, שעוני Hublot ועוד. לאורך השנים רפאלי כיכבה על שערי המגזינים המובילים בעולם ביניהם גיליון בגדי הים השנתי של ספורטס אילוסטרייטד, ELLE, Marie Claire ועוד. רק השנה הצטלמה לקוסמופוליטן הספרדי וגרציה האיטלקי. בישראל ראינו אותה כובשת את משבצת הפריים טיים ב"אקס פקטור ישראל" עם לוקים שזכו לתגובות נלהבות ברשתות החברתיות, עליהם היה אמון הסטייליסט האישי שלה סיימון אלמלם, שגם מועמד בקטגוריית סטייליסט השנה. השנה עשתה צעד נוסף גם כאשת עסקים בעקבות עסקת הרכישה של קסטרו והודיס, בה מחזיקה רפאלי אחוז קטן מהמניות.

בר רפאלי | צילום: אייל נבו
בר רפאלי | צילום: אייל נבו

 

נטע אלחמיסטר

בת 24, זוכה בקטגוריית דוגמנית השנה לשנת 2017. אלחמיסטר נושאת בגאווה את תואר "דוגמנית האינסטגרם הראשונה של ישראל" והייתה הראשונה שהצליחה לפרוץ מעבר לגבולות הווירטואלים. השנה נכנסה לנעליה של גל גדות בתור פרזנטורית רשת המשקפיים אירוקה והמשיכה לכהן בתור הפנים של רשת הטיפוח סאקרה. אלחמיסטר היא עסק של אישה אחת, כאשר חוץ מהקמפיינים וחשבון האינסטגרם המשגשג שכולל למעלה ממיליון עוקבים, היא הבעלים של מותג בגדי הים baNaNhot יחד עם שותפתה נועה בני. השנה הציג לראשונה המותג בשבוע האופנה בתל אביב, בתצוגה שכללה דוגמניות מכל המידות.
 </>

נטע אלחמיסטר | צילום: רון קדמי
נטע אלחמיסטר | צילום: רון קדמי

רותם סלע

בת 34, שחקנית, מנחה ודוגמנית. סלע היא הפרזנטורית של רשת "קסטרו", המועמדת בקטגוריית רשת האופנה של השנה, לצידם של אביב אלוש ועומר דרור וכן הפרנזטורית של מזגני "טורנדו" והיא עומדת בראש טבלת הפרזנטורים הכי מרוויחים בארץ. בנוסף היא מככבת יחד עם בן זוגה הקבוע להנחייה אסי עזר בתוכניות השונות של הזכיינית קשת. השנה ראינו אותה ב"הכוכב הבא" ו"נינג'ה ישראל" וכן בסדרת הרשת של התאגיד "הפסיכולוגית". בקרוב עתידה לככב בעונה הבאה של "להיות איתה".

רותם סלע בקמפיין החדש לאתר קסטרו | צילום: שוקה כהן
רותם סלע בקמפיין החדש לאתר קסטרו | צילום: שוקה כהן

שלומית מלכה

בת 24, דוגמנית. הזוכה בקטגוריית דוגמנית השנה לשנת 2016. מלכה היא הפרזנטורית של רשת פוקס מזה שלוש שנים, השנה כבשה עוד פסגות בינלאומיות כאשר קטפה את קמפיין הבושם החדש של רוברטו קוואלי וכיכבה בקמפיין למותג האופנה הפריזאי ba&sh, כיכבה על שערי המגזינים ELLE הספרדי והצרפתי ומגזין גרציה הצרפתי ולקחה חלק בפרויקט מיוחד של שאנל שתועד באינסטגרם של המותג. בנוסף, מלכה מככבת בקמפיין של הרלב"ד לעידוד חבישת קסדה, וזאת לאחר תאונת הקורקינט שהיא בעצמה עברה. 

שלומית מלכה | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה | צילום: דודי חסון