חתונה ממבט ראשון 4: הסיבה האמיתית שקארין לא עוזבת את איתמר

קארין. בגלל הסקס? | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון
קארין. בגלל הסקס? | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון

מה שחשדנו בו הוא כנראה נכון: איתמר וקארין הם היחידים שיש להם סקס, סליחה, אינטימיות. וגם: ממה עינת מאויימת, האם אנו עדים לשובו של דני הסובל ומה לעזאזל הסיפור של החוט?

88 שיתופים | 132 צפיות

אוקיי, לא הבנתי את הקטע עם החוט. אתם יכולים לפטר אותי מחייכם ומכתיבת הטור, אתם יכולים לגלגל אותי בזפת ונוצות – אבל פשוט לא הבנתי. וזה לא הדבר היחיד שלא הבנתי בפרק הזה. לא הבנתי מה זה אנטי גרופ. לא הבנתי על מה יעל כועסת. לא הבנתי מה זה "ללכת את התהליך". ובעיקר לא הבנתי מדוע דני ויעל דאגו ש"הזוגות לא עושים התקדמות" – איזו התקדמות הם היו אמורים לעשות? ממתי בילוי עם עוד זוגות זו דרך להתחזק כזוג? מישהו אמר אי פעם, "בואי לארוחת ערב עם ריקי וגדי, זה ממש יחזק לנו את הזוגיות"? לא, אנחנו הולכים לארוחת ערב עם ריקי וגדי כי זה רשום לנו בקלנדר. 

אבל מה הקטע עם החוט??? | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון
אבל מה הקטע עם החוט??? | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון

>> לכל הטורים של הדס בשן על חתונה ממבט ראשון 4

ממתי בילוי עם עוד זוגות זו דרך להתחזק כזוג? מישהו אמר אי פעם, "בואי לארוחת ערב עם ריקי וגדי, זה ממש יחזק לנו את הזוגיות"? לא, אנחנו הולכים לארוחת ערב עם ריקי וגדי כי זה רשום לנו בקלנדר

 

לתומי חשבתי, בכל העונות שעברו וגם הפעם, שסופ"ש הזוגות הוא לא ארוע טיפולי אלא טלוויזיוני. קרוס אובר כיפי בין עלילות, עם קצת תככים לתיבול. לא ידעתי שמתקיימת כאן חובת אותנטיות, ושהעונש על אי מילויה יהיה לטוות לוכד חלומות ענק בעזרת שאלות מביכות. אבל עוד נגיע לזה.

הבנים

הפרק נפתח עם מיטב בחורנו יושבים סביב מדורה ואומרים "פלוץ", "פלוצים" ו"הפליצה". אכן, קשה להאמין שהם רווקים.

החבר'ה מדברים על פלוצים. לא להאמין שהם רווקים | צילום מסך מחתונה ממבט ראשון
החבר'ה מדברים על פלוצים. לא להאמין שהם רווקים | צילום מסך מחתונה ממבט ראשון

כזכור, הבחורים שלנו כבר די שתויים בשלב זה, ובהתאם השיחות ביניהם נשארות בתחומי הנהמות. מדי פעם נזרקת איזו תובנה לאוויר אבל אין לה פולו אפ של ממש. כך כשאיתמר מספר על הבידוד שהוא כפה על קארין הרחק ממנו ומיד אחר כך אומר שהם רבו, השלימו והכל טוב – אף אחד לא מתווכח איתו. זה מונולוג שיכול היה לא להאמר באותה מידה שנאמר. לירון מכריז שגברים צריכים לדבר על רגשות יותר, כדי שזה לא יתפוצץ אחר כך, אבל הוא לא מסביר איך. דני ועומרי מתלוננים ששני ומעיין לא רצו לישון איתם במיטה אחרי ירח הדבש, וכשעומרי כמעט מגיע לתובנה ש"הוצאתי את זה מפרופורציות", דני השרינק בקונטרול מתרגש. אולי עומרי סוף סוף יבין שהוא דוש? נההה. זה לא קורה. רק רגש אחד עם עומקים מעניינים יש סביב המדורה הזו: ההתאהבות של כולם במנו. קל.

כשעומרי כמעט מגיע לתובנה ש"הוצאתי את זה מפרופורציות", דני השרינק בקונטרול מתרגש. אולי עומרי סוף סוף יבין שהוא דוש? נההה. זה לא קורה

והבנות

בפנים, גם הנשים מתגבשות. קארין נפתחת קצת יותר מאשר בהתחלה. היא מספרת את הגרסה שלה לבידוד שאיתמר הכריח אותה להעביר בנפרד והבנות מגיבות בספקנות – ככה זה, כשאת לא עסוקה בלהגיד "פלוצים" המוח עובד קצת יותר טוב. הן יודעות שמשהו משובש ביחס של איתמר כלפיה, אבל קארין דבקה בגרסה שגם היא לא התמסרה לקשר לחלוטין. הבנות מצטרפות לבנים והזוגות מדגימים סוגים שונים של התמרחויות הדדיות. קארין ואיתמר מוגזמים, אבל זה היה מפתיע אם לא היו. שני האובר-אצ'יברים חייבים להראות לכולם שהם זוג חזק, קארין אפילו מודיעה לו בקול ש"הייתי הכי אותנטית", כי גם אותנטיות היא תחרות. עינת ולירון גם הם מתכרבלים ענוגות. עינת לוחשת ללירון שיש הרבה צביעות מסביב ו"קאט דה בולשיט". היא אמנם פחות בוטה מקארין, אבל העיניים שלה רצות והשקט שלה מלחיץ. האמת שלא ברור לי ממה היא מאויימת, זה לא פרק שיש בסופו הדחה. 

שני יושבת על הברכיים של דני, בקירבה פיזית שאנחנו לא רגילים לראות מהם. זה דווקא משמח אותי. אולי המניע הוא חיצוני, בא להם שיראו אותם קרובים יותר משהם באמת – אבל מדובר כאן בשני גופים חמים ובריאים שמתחככים זה בזה – כמה גרוע זה יכול להיות?  דני ויעל מצקצקים ומחמיצים פנים בקונטרול. כי זה לא אמיתייייי. נו, יאללה יאללה. 

 שני יושבת על הברכיים של דני. אולי זה כי בא להם שיראו אותם יותר קרובים משהם באמת – אבל מדובר כאן בשני גופים חמים ובריאים שמתחככים זה בזה – כמה גרוע זה יכול להיות?

 

אפרופו הנאה – קארין מודיעה לאיתמר את מה שאני חושדת בו כבר זמן מה, שהם היחידים ששוכבים. סליחה, סליחה, היא לא אומרת את זה ככה, "רק לנו יש אינטימיות" בלשון קארין. אבל בתוכנית הזו כזכור אף אחד לא מדבר על סקס אף פעם, רק על זוגיות (כי מה פתאום להודות שיש קשר בין השניים?) – ולכן אודה לקארין על מעט המחשבות שלה שחשפה בנושא. ואם כבר מדברים על זה – לתחושתי איתמר הינו סקס לא רע בכלל. כן, כן, נתתי לו כרגע מחמאה (והיח"צ אפילו לא היה מעורב), סוג של. זו פשוט אחת הסיבות היחידות שאני יכולה להעלות על דעתי מדוע קארין לא עוזבת, אחרי כל מה שהעביר אותה. לפחות בחלק מהזמן היא עושה חיים.  

קארין ואיתמר. תראו מי שמדברים | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון
קארין ואיתמר. תראו מי שמדברים | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון

הלילה הארוך בהיסטוריה מגיע אל סיומו והבנות גוררות את הבנים השיכורים לספות. עומרי נראה הכי פחות שתוי מהבנים, ויש לו פנאי לשכב על הגב עם מעיין ולנהל את השיחה האהובה עליהם: איפה הכל השתבש. אתם זוכרים שהם ניהלו את אותה שיחה רק לפני כמה שעות, כן? אתם גם זוכרים שרק כמה ימים לפני כן, עומרי דפק למעיין את תרגיל ים המלח המסריח שלו? אנחנו חווים איתם את כשלונה של מערכת היחסים הזאת מדיי וואן, את חוסר האכפתיות של עומרי, את הקוטריות הכרונית של מעיין ואת העדר הכימיה הכללית באוויר. עכשיו, לכאורה, נוסף מידע חדש: הזוגות האחרים במצב יותר טוב מהם. ביג סורפרייז. לא ברור באיזה יקום הם ציפו לפגוש טבלה שבה יהיו במקום טוב באמצע, וזה גם לא באמת משנה. יש דברים שאחרי שמנתחים אותם כל כך – פשוט לא יעבדו כבר לעולם."זוגיות בין עומרי ומעיין" היא אחד מהדברים האלה.

הלילה חולף, הבוקר עולה, מנו וניצן על המרפסת ואבן נגולה – ניצן הפסיקה לדאוג. היא נהנית מכך שבן הזוג שלה כל כך פופולרי, ולא רק שהיא לא בתחרות איתו, היא גם מרגישה אותו מגבה אותה כל הזמן. מנו מצידו מבסוט שניצן היא הכי חכמה בחבורה, ושכולן רוצות לשמוע מה יש לה להגיד. יש אנרגיה מיטיבה בין שניהם וזה כיף לראות. עומרי ומעיין מתעוררים ומחליטים להשתפר, שוב. הפעם הם מתחילים את ההשתפרות במלחמת כריות. גם זה לא יעזור להם. 

מועדון ארוחת הבוקר

כולם מתלבשים ומתייפייפים לארוחת בוקר, שני מגדילה עשות ולובשת חולצה של דני, שלא יהיה ספק שהם התמזגו לישות אחת. הזוגות יושבים בשולחנות אוכל של ארבעה, וחולקו כך שהחזקים יוכלו להתעליין על החלשים יותר. ניצן ומנו מקבלים את דני ושני. שני ממשיכה לדבוק בגרסתה שדני הוא הגבר המושלם ושהכל פרפרים, היא רק לא קולטת שהיא מתחילה להכניס אותו להתקפת חרדה ע"ש סיישל. דווקא ניצן היא זו שרואה פתאום את שובו של דני הסובל, היא שמה לב שקשה לו עם המחמאות של שני, כי הוא לא נמצא באותו מקום כמוה. אבל ניצן, בנדיבות של מנצחת, שומרת את התובנה הזו לעצמה.

קארין, לעומת זאת, הולכת לעוף על שולחן ארוחת הבוקר. היא ואיתמר קיבלו את הדס ושי, זוג שמאפשר לקארין לחגוג את הקלף היחיד שיש לה – הסקסי טיים עם איתמר. היא מטיפה לשי והדס שהם חייבים לגעת כדי להתקרב, היא הרי נוגעת בבחור שלה כל הזמן ותראו כמה היא מאושרת. ההטפה הזו לוחצת  וגורמת גם לשי וגם להדס להרגיש לא בנוח. משהו בטון של קארין מזכיר לפתע את אירוע ההתבריינות על איתמר בלימן, כשכעסה עליו שהיה ילד שמן. התרגילים האלה נראים כעת די פאתטים. לחפש נקודות תורפה אצל ילד שמן לשעבר וגבר דחוי שאישה יפהפייה לא רוצה אותו? אלה אקטים שנובעים מחוסר ביטחון. אולי אותו חוסר ביטחון שגורם לקארין להישאר עם איתמר. אגב, בתחילת השיחה שי הזמין את קארין ואיתמר לארוחת שישי בירושלים. נדמה לי שקארין גרמה לו להתחרט על ההזמנה מהר מאוד. 

לקרב הבא: עינת ולירון נגד עומרי ומעיין. שני זוגות שלא מחזיקים הרבה תוכן לבד ומתברר שגם לא יחד. מכיוון שעינת ולירון מיתגו עצמם כזוג מצליח (כלומר, מתנשקים) – עומרי עצבני. הוא עוזב את השולחן במפתיע ולא מוצא את עצמו גם כשהוא חוזר אליו. מעיין קצת יותר מנומסת אז היא פשוט יושבת שם במבט המשועמם הרגיל שלה. הפסקול אפל, הרוח מתגברת, ואזה נופלת, כולם כבר מתחילים לחשוב על הלוק הבא שלהם – ומגיחים לטבילה בג'קוזי. הפנמתם שבמלון הזה יש ג'קוזי? וגם סודה? יופי. בואו נמשיך.

הדרמה מגיעה. יעל  מכנסת את החבורה כדי לנזוף בהם שממה שהיא ראתה עד כה – אף אחד לא אמיתי בסופ"ש הזה (אולי כי זה לא סופ"ש אמיתי?? זה יום שלישי!)."כל אחד מפחד להגיד שהוא רוצה ראשון", היא צועקת עליהם. כאמור –  אינני יודעת במה חפצה האישה הזו. שכל צד שמרגיש דחוי יעמוד במרכז החדר ויצעק – "אני רוצה ראשון"? וזה יעזור…איך בדיוק?  בכל מקרה – יעל הביאה איתה חוט. כולם צריכים לזרוק את הסליל זה לזה עם שאלה. הנשאל לא יענה, עליו להגיד "תודה" ולעשות פרצוף חושב, כמו מיכל אנסקי אחרי שהיא טועמת מנה במאסטר שף. איתמר שואל את עומרי למה הוא לא קופץ למים – כלומר איתמר מודיע למעיין שעומרי לא בעניין שלה. לירון שואל את מנו האם יש משהו מתחת לשנינות שלו – כלומר לירון מודיע לעולם שהוא מקנא באופי הממגנט של מנו. דני שואל את שני אם היא מפחדת שהוא יאכזב אותה – כלומר הוא מספר לה שהיא חייבת להרגיע או שהוא שוב יתחרפן. אחר כך דני מפצה עם "את יודעת שהסיבה היחידה שאני כאן היא את?". המממ. לא חשבנו שאתה באמת כאן בגלל הסודה, דני. הכל טוב. 

דני ושני. אוווווווו | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון
דני ושני. אוווווווו | צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון

השאלות נמשכות ואיתן טוויית החוט, וכולם למדו משהו חשוב – שעינת לא מספיק מעניינת אותם כדי לשאול אותה שאלה. בפרק הבא, אני מקווה, עינת תעמיד את כולם להדחה ותראה להם מה זה! עד אז החזיקו מעמד וזכרו, לא משנה עד כמה המצב גרוע – היום יום שלישי. ויום שלישי זה סופ"ש! 

>> לכל הטורים של הדס בשן על חתונה ממבט ראשון 4