חתונה ממבט ראשון: אבל מה עם דנית ואריק?

דנית. אל תעשי את זה!!! | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דנית. אל תעשי את זה!!! | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

את התשובה לשאלה "דנית, מדוע נצפית אוספת קקי של ג'ינג'ר עם אריק, מכל הגברים בעולם?" לא קיבלנו, אבל כן נשבר לנו הלב בגלל רוני ונועם ואוחה מחדש בזכות הדר ודניס

88 שיתופים | 132 צפיות

זה טור פרידה, אז בואו ונאמר שלו…שיט זה לא טור פרידה! כבר הכנתי דברי סיכום מרגשים, אבל אז הגיעו הפרומואים. בשעת לילה מאוחרת מדי התברר שרק בשבת נוכל *באמת* לומר שלום, אחרי ספיישל ניר והגר שישאיר אותנו שמוטי לסת במקרה הטוב, ושמוטי עפעפיים במקרה המציאותי. 

אל תדברו על אריק

אז זה טור אחרון לפני פרידה. ודנית הסתפרה. ודנית חזקה. ודנית נעלבה מאמיר. אבל אף אחד לא מדבר על דנית ואריק, ונהייתי קצת מעוראריק מזה. מה נהיה? לשם מה נחשפנו למתקפת היח"צ של "חתונה ממבט ראשון" והדלפות של צילומי "איפה הם היום", אם דני ויעל לא עומדים לעשות על זה פולו אפ? נכון, נכון, דני הוא לא גיא פינס, אבל השאלה "דנית, מדוע נצפית אוספת קקי של ג'ינג'ר עם אריק, מכל הגברים בעולם? אלוהים, יש שלושה מיליארד גברים בעולם", לא יכולה הייתה לעלות בשיחה? בעצם, אולי יש דברים שעדיף לנו לא לדעת. 

דנית | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דנית | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

בכל מקרה, בלי קשר לסטטוס שלה היום ולאלמנט האריק בחייה – דנית ניצחה. היא מגיעה לפגוש את דני ויעל לבד, אחרי שנאמר לה שאמיר לא יגיע. היא נותנת את הצד שלה באומץ, חוכמה וחן, תכונות שלצערנו קצת פספסנו בתוכנית כי היינו עסוקים בהאזנה בלופ לאמיר מיילל. ההחלטה של אמיר ודנית להישאר יחד הייתה תמוהה, העידוד שהפסיכולוגים העניקו להחלטה גרם לחוסר נחת, כולנו בעיקר ריחמנו על דנית שנתקעה עם בחור שלא נמשך אליה – אבל כעת דנית מעדכנת אותנו שהשטות הזו בוטלה אחרי מספר ימים בלבד. אמיר עזב. ולמרות שלא דנית, יעל או דני אומרים את זה – כולנו חושבים אותו דבר: שהוא מעולם לא התכוון להישאר. 

אמיר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
אמיר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

כל שאמיר רצה הוא לא לצאת מניאק בטלוויזיה, מדחיק את העובדה שזה גם כך יקרה בשלב מסויים. דנית מאוכזבת מכך שגם ידידות לא התאפשרה, אבל לאמיר, שמקליט הודעה קצרה מביתו, דווקא יש סיבה טובה לבחירתו – הוא לא רצה שום דבר בחייו שיזכיר לו את התוכנית. האירוניה קשה – דווקא מי שהתעקש להיות בתוכנית הזו, עונה אחרי עונה הוא זה שהתוכנית כמעט הרסה את חייו. כולי תקווה שאמיר יזכה לשלוות הנפש שהוא ראוי לה, שדנית תפגוש בחור שיזלול אותה בתאווה כפי שמגיע לה ושלא יקראו לו אריק.

מאור והאקסית המתקמבקת

מור ומאור הם הבאים בתור. מכיוון שנפרדו באמצע התהליך, לא פגשנו אותם בפרק ההחלטה, אבל זה לא אומר שנוותר על הזדמנות לחטט בפצע הזה עוד קצת. אנחנו לומדים על החיים החדשים שלהם בנפרד אחרי התוכנית – מאור מוציא פיצות מתנור כלשהו (אמרתי לכם, הוא לא שף, הוא מוציא מנות), מור חוגגת יום הולדת עם זר גנרי על הראש, שניהם יפים, עצמאים ובודדים – כל זה לא מאוד שונה ממה שהיה כשהיו יחד. אבל אז, הפתעה! מאור חוזר הביתה ויש שחרחורת על השזלונג שלו. שמה נטע והיא אקסית שהתקמבקה זמן קצר אחרי תחילת שידור התוכנית. בום. מור כנראה מודעת לסטטוס החדש של מאור כשהיא נפגשת עם יעל ודני, אז היא מצטיידת מראש בתוכן מעצים ומפנק – מספרת על הפגיעות שלה שנחשפה בתוכנית, נותנת לדני ויעל להחמיא לה על כך, מתבשמת בכל סופרלטיבי ה"את אישה חזקה ומרשימה" שאפשר לאסוף ברבע שעה. וכך, כשמאור מצטרף עם הסיפור המרתק של "איך פגשתי את נטע" (לא באמת מרתק. הוא נזכר בנטע ופנה אליה בפייס) – מור כבר מוכנה עם החיוך הענק והמפרגן, וכמעט נשמעת אמינה כשהיא אומרת "אני ממש שמחה בשבילכם". 

מור ומאור | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
מור ומאור | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

דני ויעל מתמוגגים מהכימיה הידידותית שניצתת בין מור ומאור, אבל זה בעצם לא מפתיע בכלל. סוף סוף, למאור ולמור יש משהו לדבר עליו – הקשר הכושל ביניהם. והיי, לפחות מור לא יוצאת עם אריק. 

בסדר בסדר, נדבר על אריק

אז מה באמת עם אריק, אתם שואלים? הכול עוגה בחושה בננה אגוזים. בניגוד לאמיר, אריק ודובי דווקא הסכימו להשתתף בפרק הסיכום אבל כנראה לא רצו לשבת יחד, או אולי ההפקה בעצמה הבינה שמצינו את כל הפריימים המשותפים שלהם, או אולי בכלל הפרק צולם בתקופת הריחוק החברתי והם בקבוצת סיכון – כך או כך, דני ויעל מגיעים לביקורי בית מופרדים. על מערכת היחסים ביניהם באמת כבר אין יותר מה לשאול את אריק ודובי, אז השאלות מתמקדות במערכות היחסים שלהם עם התהילה. 

אריק | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
אריק | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

אריק הוא גבר אז הוא מספר רק על איך כולם מרימים לו. דובי היא לא גבר, אז היא מתמקדת בביקורת השלילית שהיא סופגת. היא מספרת כיצד לועגים לה וכמה שזה קשה, ואני קצת מופתעת – בעיני דובי יצאה מלכה בתוכנית הזו. גם כאשר הטור הזה השתעשע איתה קצת (נו, אז קראתי לך קלישאה של סדנאות גרושות, אז מה? גם אני כזו ואני אפילו לא גרושה) – תמיד חשבתי שהיא פאן, ושהיא בוזבזה בתוכנית הזו על חיבור לא נכון. 

דובי | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דובי | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

למעשה, נדמה לי שדובי יכולה להיות האחווה סיטבון של העונה, אם היא לא כבר בדרך לשם. הפרסום עושה לה טוב לעור הפנים (או שזה קרם שהיא מקבלת בחינם תמורת לייקים) ואם יש גם גבר שתורם לכך, נשמח לדעת –  את החלקים הג'וסים לא סיפרו לנו הפעם.

רוני ונועם שוברים את הלב

ואז מגיע נועם. זה הרגע שחיכיתי לו, הדבר היחיד שהפרק יכול היה לספר לי שלא ידעתי קודם – האם נועם ורוני שרדו את רומן החופשה השיכור ברחוב דניאל. נועם מספר לדני ויעל על האופוריה של ההתחלה, המשך ישיר לחגיגות הקבועות בביתם במהלך רוב התוכנית. צילומי הבית שלהם מראים לנו את כל מה שכבר למדנו להכיר: אהבה, הורמונים, נישוקים וחירמונים. משעמם קצת, אבל עדיף משעמם ממבלבל – וזה הולך להפוך למאוד מבלבל.

מתברר שרוני ונועם נוסעים למיאמי, שם מחכה לרוני הכלב שלה, עוזי, וגם חברים שמכירים מישהו עם סירה. זהו, זה מה שסיפרו לנו. מעבר לכך היינו צריכים להשלים מהדמיון ומידע כללי. מה בדיוק קרה במיאמי? רוני החזירה את העסק שלה לעבודה שוטפת ונועם לא עבד? או שגם רוני חיפשה את עצמה מבחינה קרייריסטית? למה נועם רוצה לחזור לאוסטרליה? ואיפה הסגרי הקורונה ודאגות הפרנסה הקולקטיביות משוקללים כאן? כלום לא ברור אבל האירוניה מכה שוב: בני הזוג שהוצגו לנו על ידי ההפקה כמצליחנים בינלאומיים מתפוררים עקב תפרנות. 

רוני מנסה לצלם דיאלוג דוקר עם נועם בנושאים האלה, אבל מבעד לכל מיני פרצופים קרובים מדי למצלמה לא נאמרת שום אמירה חד משמעית עד לאחת אחרונה: "אני כל הזמן משלמת לך על ארוחות ערב". אאוץ'. לא ברור האם אנחנו רואים גולד דיגרית מעליבה, או גבר עצלן, או קצת משניהם. אבל זה לא הולך למקום טוב. 

נועם ורוני | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
נועם ורוני | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

בחזרה בישראל, נועם מחייך, כרגיל, על הספה של דני ויעל, אבל העיניים שלו עצובות. רוני נכנסת לחדר ושפת הגוף שלה אומרת הכל. כשרוני מרגישה שמישהו לא מספיק טוב בשבילה – בין אם בגלל גובה או כסף – הגוף שלה נסגר, העיניים מזדגגות והקול שלה נהיה מדוד ואיטי. "נפרדנו", היא אומרת אחרי סחיטת המתח הזה עד לקצה האפשרי. המציאות, שניהם מספרים לנו, ניצחה אותם. נועם חזר לישראל ורוני במיאמי. נדמה לנו שרוני יזמה את הפרידה, אם כי זה לא נאמר לנו במפורש. יעל ודני מנסים לעשות ספין ולשכנע את הצופים השבורים שלרוני ונועם עדיין יש סיכוי – אבל אין בכך נחמה גדולה. לא משנה עד כמה ידענו שזה יכול לקרות להם – נועם ורוני שוברים לנו את הלב. ואין מנוס מלבד להתעודד בעזרת שתי מילים בלבד: נועם פנוי. אני לא יודעת בקשר אליכן, אבל אני מתחילה לעשות סקוואטים (אחרי הכול, אחרי רוני לבחור יש סטנדרטים). 

נקודת האור של כל העונה

בטרם ניכנס למרמרת מגיע הקינוח המפואר בשם "דניס והדר", בעצם הזוג המתפקד היחיד שיוצג בכל הפרק. דניס הוא הראשון לפגוש את דני ויעל, והם מעמתים אותו עם האופן שבו נהיה הגולדן בוי של המדינה (ושל הטור), דניס מקבל את התואר בהכנעה אבל עד מהרה משחרר אותנו מהמתח – הכול בסדר, הוא לא התחתן עם גרופית, הוא עדיין עם הדר, והיא נכנסת בדילוגים היישר לתוך נשיקה שלו. הדינמיקה בין הדר ודניס לא השתנתה מהתוכנית – היא תמיד הייתה נינוחה, בריאה, כיפית. הם מראים לנו היילייטס מתוך חייהם המשותפים שכוללים שיחות עד שתיים בלילה, מדריד בחורף, ברכות יום הולדת משתפכות מלוות בוויכוחים על מי הקטן ומי ההיפופוטם. מול דני ויעל הם מספרים גם על הרגע הדרמטי בו דניס אמר להדר שהוא אוהב אותה (ורק אז, כמובן, היא אמרה חזרה. למדי אותי עוד, מנטורית חכמה!), אבל למען האמת, לא שמתי לב במהלך התוכנית שהמילה "אהבה" לא נאמרה בין השניים, היה לי ברור שזה המצב. 

דניס והדר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דניס והדר | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

דני ויעל שואלים את הדר על הפרסום מנקודת המבט שלה. הדר מספרת שהיה לה קשה עם מי שכינו אותה קרה וגזענית – נו טוב, אני מודה, גם כאן כתבתי עליה דברים כאלה, אבל רק כי היא הייתה קרה ו(קצת) גזענית! מאז היא התחבבה על הטור (וציפור לחשה לי שהיא אוהבת אותו בחזרה). מה צפוי כעת להדר ודניס? סבב השקות, נשיקות ברשתות חברתיות, חתונה אמיתית (אתם לא באמת חושבים שהדר תוותר על טבעת…)? כל התשובות יכולות להיות נכונות. אני מאחלת להם פשוט להיות יחד. הרעיון שדניס והדר יחיו את חייהם, יחתכו סלט, יעשו ילדים, בלי לצלם ולתעד כל רגע – מקובל עלי לחלוטין. לפיכך, אני משחררת בזאת את הדר ודניס מפיקוחי ומעבירה אותם לרשות החיים האמיתיים. בהצלחה גוזלים, קרעו את השמים. למדתי מכם כיצד נראית זוגיות אמיתית, אז תודה על זה. 

בשבת – הגר וניר. אני לא מהמרת על דבר מלבד שזה יהיה אפל. עד אז, החזיקו מעמד ותזכרו, אתם ההיפופוטם ואני הקטן!

>> לכל הטורים של הדס בשן על "חתונה ממבט ראשון"