יומן צפייה

חתונה ממבט ראשון: מבזק מיוחד! שירי מגלה חיבה ללירן

לירן ושירי. מתקרבים | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
לירן ושירי. מתקרבים | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

הגולשות ברשת מאוהבות בלירן והיו מוכנות להתחתן איתו בעצמן, ואפילו אצל שירי נרשם גילוי חיבה כלפיו. וגם, בעיית זיכרון קשה גורמת לדיקלה לשכוח כל פעם מחדש שאלון הוא בחור מעפן

88 שיתופים | 132 צפיות

נו, אז מה אתם אומרים? מה באמת קרה בין שירי ולירן באותו לילה בלתי מצולם בסוויטה באילת? הטבל מכחול בשפופרת? בטור הקודם נתתי את מילתי ששום חדירה מלאה לא תתגשם במיטת הקינג סייז, ואני עדיין חושבת שצדקתי יותר משטעיתי – אבל לפי איך שהפרק של אמש התחיל, כלום לא נראה בטוח. סוגיית המיניות בין שירי ולירן הפכה בשלב זה לכתם רורשאך – כל אחד רואה בה את מה שהוא רוצה. "קיבלתי סימנים", אומר לירן "היינו באותו חדר" מדווחת שירי – אלה אמירות יבשושיות שמחזקות את דעתי, שלא קרה שם יותר מכרבול עז. אבל רגע – שירי מכריזה ש"היה מגע" ולירן מתעסק בשיניו במרץ – איפה בדיוק הפה שלו היה? אה כן, הוא חתום בחוזה תוכן שיווקי תמוה על תכשירים דנטליים, זה לא אומר כלום. אולי פשוט נתפשר כולנו שהיו נגיעות מעל החזייה של לירן ונמשיך הלאה?

שירי. כשאת אומרת "היה מגע" ומחייכת חיוך רב משמעות, למה את מתכוונת? | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
שירי. כשאת אומרת "היה מגע" ומחייכת חיוך רב משמעות, למה את מתכוונת? | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

הפרק השני של סופ"ש הזוגות הוקדש לכל הרומנטיקה שפספסנו בפרק הקודם. כי ככה זה ב"חתונה ממבט ראשון" – אוהבים להוריד אותנו על הברכיים, רגע לפני ההתרוממות. אם התוכנית הזו הייתה בחורה, בטח היו קוראים לה דיקלה. אז כן, היה קצת מעודד – שירי ולירן התקרבו, דיקלה חזרה לאלון, שרונה וליאור החליפו כמה מילים, צוקית ודודו התמרחו בבוץ ואצל בת אל ויוגב (כפרה!), כל מה שמשתנה הוא הדף בספר התהילים. לכאורה, לקראת הסיום בשבוע הבא, יש לא מעט מקום לאופטימיות. אבל אותנו לא יקנו כל כך מהר במשקפי שמש שלירן קנה לשירי על חשבון תקציב התוכן השיווקי. עלינו להביט על המציאות נכוחה כדי להכין את עצמנו לבחירות שהזוגות יעשו, ביחד ולחוד, ולכל הלבבות שעומדים להישבר.

נתחיל בדבר הבטוח, בזוג שאין סיכוי שישאר יחד – אורטל ועידו. צמד השונאים, הלא קשורים, האנשים ששודכו במזימה סדיסטית או פשוט תוך כדי בלבול בחולצות הזיעה שההפקה חילקה. אורטל ועידו מגויסים, באופן הולם, לפעילות הכי לא כיפית האפשרית – סקי מים. אם לא ידעתם, אין אפשרות ליהנות מסקי מים בלי ניסיון קודם, אבל האטרקציה הזו היוותה הזדמנות להשתמש בכל מיני מטאפורות כמו "לקפוץ למים", "לשחרר", "להחזיק בחבל" וכיוצ"ב. שטויות, אנחנו הגענו רק כדי לראות איך אורטל נהנית מזה שעידו נופל ואיך עידו נהנה מזה שאורטל נופלת. אז כן, שניהם נפלו אבל אורטל עדיין הצליחה להתנשא על עידו ולספר ש"אנחנו שונים" כי היא לקחה את הנפילה שלה יותר בסבבה. לנו עידו נראה סבבה לחלוטין, והדבר המפיל היחיד הוא האטיטיוד שלה. מדוע בכל פעם שהבחורה הזו אומרת "אנחנו שונים", ריח של התעליינות דוחה נודף ממנה? ב"אנחנו שונים" הזה היא לכאורה מציבה משוואה אובייקטיבית בין שניהם, אבל הטון לגמרי מרמז שבשוני הזה היא תמיד המגניבה יותר, הספורטיבית, הרגישה, החזקה. "אנחנו שונים עידו, אתה פשוט חתיכת צואה מיובשת ואני לא", כבר היה יכול להעביר את המסר באותה מידה. בסדר, הבנו שאת כאן בעונש ושאת לא עומדת לבחור להמשיך עם עידו – אבל באמת כל כך חשוב לך לצאת האישה הכי מתנשאת בארץ? ועל מה, על זה שאת מכירה שירים של דודו טסה שהוא שר רק בהופעות? די כבררר.

אורטל ועידו. הבנו, אתם שונים | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
אורטל ועידו. הבנו, אתם שונים | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

ובינתיים במקום הכי נמוך בעולם, דודו וצוקית לא עוסקים בספורט אתגרי, חוץ מהאתגר של לנסות להסתדר. הם מצליחים להתגבר על אחר הצהריים הקריר של יום האתמול ומתמזמזים בבריכה, אבל זה עדיין לא זה. כשהם מביטים באלבום החתונה, צוקית מתה לשמוע מדודו מחמאה על כמה יפה היא נראתה בשמלת הכלה שלה, היא אפילו יורדת על עצמה כדי להרים לו להנחתה – וכלום. היא רוצה שהוא יחפיץ אותה, כמו שהיא החפיצה אותו בחן כשכתבה על גופו בבוץ "בעלי הנסיך", אבל דודו מעדיף לדבר על הפנימיות שלה, על שמחת החיים והרוגע שתמיד מראה לו את הדרך. זה נכון, צוקית היא באמת אחד האנשים הכי בריאים נפשית בתוכנית הזו, יש לה איזו עוצמה פנימית שמחה ודימוי עצמי חיובי. היא יודעת איך לא ליפול לבורות, בזוגיות וכנראה בחיים. אבל בשלב הזה, כמו שפחדתי שיקרה, דודו משתמש באנרגיה שלה כדי לא להתאמץ. ובמילים פשוטות יותר – לוקח אותה כמובן מאליו. וזה לא בטוח יעבוד. בפרומו לפרק הבא צוקית קובעת בחוכמה שהיא צריכה להבין אם הקשר הזה מרוקן אותה יותר משהוא ממלא והתוצאות עשויות להיות מפתיעות.

דודו וצוקית. נראים אש בבגדי ים | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
דודו וצוקית. נראים אש בבגדי ים | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

מה שכן, דודו וצוקית נראים אש בבגדי ים. וגם שרונה וליאור, שהתעוררו מעודדים כי הם הצליחו לנהל שיחה על כך שהם לא מצליחים לנהל שיחות. שני הזוגות האלה נראו רוב הפרק מזוויות שונות כשהם חשופים, רטובים ומתחככים זה עם זה. ההפקה השקיעה המון בארוטיקה הרכה הזו, אבל עם יד על הלב, למי מכם זה באמת דגדג בליבידו? מצטערת, זה לא מפעיל אותי, אני יכולה לשמוע את הוראות הבימוי עד הבית. כשמכירים את כל מה שמתחולל מאחורי הנשיקות של דודו/צוקית ושרונה/ליאור, זה מרגיש נואש ומזויף. יש סיבה ש"מנסים לפתור אישיוז" איננה קטגוריה מצליחה בפורנו.

דווקא אצל דיקלה ואלון, המגע נראה אמין, כמו הריבים. הכל ייצרי וסוער בין שני אלה, מתיש ומעצבן – אבל לפחות התשוקה אותנטית. כמעט נגמרת לי הסבלנות אל דיקלה המאוהבת, מקסימה ככל שתהיה, ששוב, כן שוב, חזרה לסוויטת המלון ולאלון, אחרי שעשה את כל הדרך לחדר שלה עם אלבום החתונה שלהם. דיקלה לא הייתה חייבת להתפוצץ בחופשה הזו, לא היו לה המון סיבות, אבל אם כבר עשתה את זה, מה יקרה אם פעם אחת היא תלך עם זה עד הסוף? לא נדע לעולם, כנראה. יתכן שהזיכרון של דיקלה לטווח קצר פשוט לא עובד. היא שוכחת, בכל פעם מחדש, שאלון שוב יאכזב, שהיא שוב תשתגע, שיהיו דמעות וצעקות ודלתות נטרקות. זוכרים את הסרט "ממנטו"? הגיבור, הסובל מאובדן זיכרון לטווח קצר, מקעקע על גופו מילים בכתב ראי, כדי שבכל פעם שיביט במראה ידע מי הוא, ומה הוא צריך לעשות. יתכן שלא יהיה מנוס מלקעקע "את חיה עם בחור מעפן" על המצח של דיקלה.

דיקלה ואלון. בעיות קשות בזיכרון לטווח קצר | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
דיקלה ואלון. בעיות קשות בזיכרון לטווח קצר | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

ובחזרה לשירי ולירן ששוב הצליחו לחמוס את רוב זמן המסך של התוכנית, בהיותם כרגע הפייבוריטים. אמרנו שהיו נגיעות? אמרנו. זה גרם להם להתנפל אחד על השני בתשוקה סוערת ביום המחרת? לא, לא ממש. לירן עדיין מפוחד ושירי עדיין מסוייגת, אבל בטרם החליטו על סידורי השינה של הלילה השני התפנינו לדרמה הגדולה – העיון המשותף באלבום התמונות בחתונה. לא ציפינו שדפדוף קל בכמה צילומים יהפכו את שירי לפקעת עצבים וכמעט יגרמו ללירן לאבד את החיוך הקבוע שלו, אבל זה בדיוק מה שקרה.

שירי לא נהנתה לבהות בעצמה מלפני חודש, אישה בעיצומה של התקפת חרדה מצולמת. עד כה, הגיוני. כולנו היינו שם ויודעים שהחתונה עם לירן לא הייתה הערב המאושר בחייה. אבל גם לירן היה שם. הוא היה שם כשהיא ברחה לו אחרי החופה, כשהיא ביקשה מהצלם לשחרר, כשהיא אמרה לו במכונית שהיא עומדת להקיא על הפרצוף שלו והסיבה היא הפרצוף שלו. אבל משום מה, הוא רוצה להביט באלבום עוד ועוד, לא מבין שהדפדוף שלו הוא חפירה חולנית בפרצופו של הסבל. כששירי מבקשת שיחדול, הוא נעלב ומסתובב בחדר עם כוס יין, כמו דון דרייפר בעיצומו של משבר קיומי. וכאן אני מתחילה להתבלבל .שירי מודאגת שלירן יגלה שהיא לא באמת רצתה אותו מעולם. אבל הלו??? לירן לא היה כאן בחודש האחרון? זה לא בדיוק מה שהוא אמור להבין מכל תגובה שלה אליו? בכל פעם שהיא ביקשה ממנו ספייס, שהיא השמיצה כל כישור שיש לו, מבחירת מכנסיים ועד הכנת קפה הפוך, שהיא הביטה בגועל על הגרנולה שלו – הוא לא קיבל איזה קצה של רמז, שהיא לא ממש בעניין? כעת אנחנו מגלים שכל הזמן הזה הוא חשב שהולך ממש טוב, ושהכול התחיל באירוע חתונה קסום והרמוני?

שירי, לירן והאלבום | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"
שירי, לירן והאלבום | צילום מסך מתוך "חתונה ממבט ראשון"

זה כמעט גורם לי לחשוב שטעיתי בלירן כל הזמן הזה ושהוא לא מזוכיסט, אלא פשוט אדם עם מבחן מציאות לוקה. ושאולי שירי מבינה אותו יותר ממני, מה שדווקא די מתוק כשחושבים על זה. אבל כנראה שהאמת היא איפשהו באמצע, ושלירן פשוט לחוץ מהסוף המתקרב ומהחשש ששירי לא תבחר בו. אל דאגה, לירן, הרכילות מספרת ששירי מסכימה להישאר איתך כי אין לה אופציות, והנה, היא אפילו מתחבקת איתך אחרי שהאלבום נסגר (תודה לאל!), וככל הנראה, מעבירה לך חוזה לחתום על איפה נוגעים הלילה בטרם תחזרו למיטת האוהבים שלכם. הכל בסדר.

בשבוע הבא – שני פרקי החלטה אינטנסיביים. נראה מי מוכן להתפשר על מי, מי דוחה את מי ובאיזה סדר. נבכה, נצחק ונקווה שדני ויעל כבר נמצאים בעיצומה של הסבה מקצועית מבטיחה. תבואו!