עידית ורפאל התחילו עם כימיה של זוג שרפרפים ובסוף התהליך הוכיחו שהם זן נדיר

עידית ורפאל, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
עידית ורפאל, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

עם כל הכבוד לביידן, האירוע הגדול של השבוע הוא ההחלטות ב"חתונמי". הפרק אתמול הציג את כאב הביצים של מתן וגיא ואת ההתעקשות של בן להישאר בטינדר. מזל שיש את עידית ורפאל

88 שיתופים | 132 צפיות

כל השבוע מבלבלים לי את המוח על הביקור של ביידן ואיך הוא ישפיע על קיצור הטיסות למזרח. זו אולי בשורה משמחת בשביל חבורת גרושים שטסים לתאילנד וחולמים להצטלם עם טיגריס מסומם, אבל אני מעדיף לא להתעסק בזוטות האלה אלא להתרכז בבשורה האמיתית שהשבוע הזה מביא איתו: שבוע ההחלטות בחתונמי. 

מאי ומשה בסופ"ש האחרון שלהם בים המלח ומשה מקים את מאי לראות את הזריחה בשביל לקבל השראה איך זה לחיות כמו ניב רסקין שקם לחדשות הבוקר.  "אני שמח שהכרתי אותך". משה אומר למאי על רקע הזריחה ומוציא לה ורד. הם מורחים אחד את השנייה בבוץ ונראים כמו צבי נינג'ה שקיבלו צהבת ומשחזרים על שפת ים המלח את כניסת החופה שלהם. "בן זוג מדהים. האשטאג 'זכיתי'" מאי אומרת במבט של פרס ממפעל הפיס. 

מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מעין ובן מקבלים את האלבום מהחתונה שלהם ובן מקבל פלאשבק לעובדה שמעין היא לא הטייפ שהוא התרגל אליו כשהוא ראה את "משמר המפרץ" בגיל 14. "איזה כיף שעברתי את זה איתך", מעין אומרת בטון של מישהי שקיבלה את הקראנץ' פיסטוק האחרון בעולם.  "בתוכי יש לי סימני שאלה", בן אומר למצלמה ורומז שבעוד כמה ימים יהיה אפשר למצוא אותו בטינדר. 

מתן וגיא גם נוסעים לסופ"ש האחרון שלהם ביחד. "לחיים, ממון…" גיא אומר. "וסקס המון" מתן מיד משלים אותו. כאב הביצים של ארבעים הימים כבר קשה מנשוא. גיא ומתן רואים את האלבום שלהם מהחתונה, מתן נכנס לסרט שהתמונות שלו באלבום מכוערות או שזאת הדרך שלו לקבל פירגונים מגיא על שהוא חתיך, זה עובד כי גיא אומר לו שהוא מדהים ושם את להיט הבת-מצוות של 2004 "I am beautiful".

גיא ומתן, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
גיא ומתן, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון עונה 5

ההחלטה של עידית ורפאל

עידית ורפאל מגיעים לקליניקה ונותנים ליעל מגש עוגיות טחינה שהיא לא תאכל לעולם, יעל אומרת לרפאל להיות יותר אקטיבי ושולחת אותו ואת עידית לסופ"ש האחרון שלהם ביחד בתקווה שרפאל ארז גם אזיקים מפרווה. 

"זוכרת את הדייט הראשון שלנו על הבר?". "היה מביך", עידית עונה. "היה בסדר",  רפאל מנסה להמעיט באסון. "לא, היה מביך". עידית עונה בוודאות של עמלת בנק ומוסיפה שאם זה היה ככה מחוץ לחתונמי בחיים לא היה דייט שני. משפט שלא כיף לשמוע. 

עידית אומרת שבדיעבד היא הייתה צריכה להיות יותר פתוחה ונועזת בכל ה-42 יום. רפאל אומר שהוא היה משנה את העובדה שהם היו בפרינדזון יותר מדי זמן. שניהם אומרים את אותו הדבר בעצם: הם היו צריכים לשכב כבר ממזמן. 

הם נפרדים ל-48 שעות עד שיקבלו את ההחלטה. הם מסכמים את התהליך ביניהם: בהתחלה הייתה ביניהם אינטימיות של זוג שרפרפים, אבל אחרי זה הכל נפתח, במיוחד כשרפאל היה באיירון-מן ועידית באה לעודד אותו והכינה בשבילו מדליה שיש מצב שהיא עברה בשבילה סדנת ריתוך.

הם מגיעים לדני ויעל בשביל לקבל את ההחלטה. "אז עידית ורפאל איפה אתם היום, מה נהיה מכם בסוף?" דני שואל בקול הכי פילוסופי שהוא יכול לעשות. "נהיה זוג" שניהם עונים ביחד. "כשזה עובד זה כל כך מרגש", יעל אומרת בגאווה של מדליה אולימפית בג'ודו. הם חוזרים לדירה שלהם כזוג ומעיפים משמה את הצלם של ההפקה בשביל שרפאל ירגיש בנוחות להוציא את האזיקים מהפרווה.

עידית ורפאל, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
עידית ורפאל, חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

איפה הם היום?

שבעה חודשים אחרי, הם באים לפגוש שוב את צוות הפסיכולוגים. קרה כל כך הרבה בשבעה חודשים האלו: התפרץ זן האומיקרון, התחילה המלחמה באוקראינה, הממשלה התפרקה ומעל כל זה, הזוגיות הרעילה של דיאן ונתנאל באח הגדול. מה הסיכוי שלהם לשרוד אירועים כאלו?

עידית נכנסת ראשונה ומספרת שהיה להם קל ביום שאחרי התוכנית. רפאל בתורו אומר שהם התחברו מאוד. הם עדיין ביחד. דני מאחל להם להקים משפחה ביחד בשביל לשבור את השיא של הגר וניר. הם נפרדים מהם לשלום לנצח נצחים. מראים את האודישנים שלהם מלפני שנה, כשעוד לא היה להם מושג על הקיום אחד של השנייה וזה מתוק לראות: כששאלו אותם איפה הם יהיו חצי שנה מהיום, מה שהם ענו באמת התגשם. 

רפאל ועידית התחילו את העונה הזאת עם רמות אדרנלין של מציל בבריכה עם מים רדודים. הייתה חוסר כימיה ביניהם וגם היה לי באופן אישי קצת משעמם לראות את זה בתור צופה. אבל עידית ורפאל לא ספרו אנשים כמוני ופשוט הראו שהם זוג איכותי שבאמת עושה תהליך כמו שצריך. יש להם הכל, חברות טובה, משיכה והמון נחת, הם עפים אחד על השנייה ולא צריך להתנהג בהכרח כמו ליאור וקטיה בשביל להראות את זה. אני חושב שאם בכל אישה יהיה קצת מעידית ובכל גבר קצת מרפאל, מערכות יחסים יראו הרבה יותר טוב.

מזל טוב עידית ורפאל, אתם נדירים.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין