נחצה בפרק הזה קו אדום, אז למה בן ומעין ממשיכים לעשות את זה לעצמם?

מעין ובן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מעין ובן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

תהליך שטיפת המוח של ליאור לקטיה הושלם סופית, מתן סופסוף משתחרר ומשה מתחיל להפתיע לטובה. עוז פרץ ממשיך במסע הריקאפ של חתונמי, ולא נותן לסבתא של בן להלחיץ אותו

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי הפוסט מורטום של הזוגיות של לימור וליעד משני הפרקים האחרונים, אנחנו נזרקים לקיצוניות השנייה ביקום המקביל של חתונמי – קטיה וליאור.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

לליאור יש יום הולדת. הוא לא מאחל לעצמו כלום כי כבר יש לו הכל בחיים כשהוא עם קטיה, וקטיה מחזירה לו באותו מטבע צ'יזי ואומרת שהכנפיים של הפרפרים שיש לה בבטן כשהיא איתו לא יפסיקו. ליאור חושב שהפרפרים יהפכו מתישהו לזבובים, אבל קטיה מבטיחה שהפרפרים האלה הם לנצח נצחים.

ליאור לוקח את קטיה לסופ"ש בצפון ומגלה שקטיה מפחדת מנחשים. לא ברור איך היא מפחדת מנחשים אבל לא מפחדת מזה שמציעים לה לעשות ילדים אחרי רבע שעה של היכרות.

קטיה וליאור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
קטיה וליאור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

ואז קטיה וליאור נכנסים לבור, לא מטאפורית, ונתקעים. "כוסעמק!", ליאור מקלל לראשונה בתוכנית ומזמין גרר על חשבון ההפקה, למרות שגם ילד עם רישיון למכוניות מתנגשות היה יכול לצאת מהבור הזה, לא מטאפורית. המחלצים מגיעים לשטח וליאור מנסה להוציא את הרכב יחד איתה, קטיה עוד רגע מאבדת הכרה מפעולת החילוץ וצועקת "אימאל'ה" בכל רגע נתון ואני לא מבין איך היא עומדת בלחץ של לנתח בני אדם אם זאת התגובה שלה לרכב תקוע.

בתום ה"דרמה", קטיה וליאור מגיעים למלון ומרימים לחיים בפעם האלף כאילו הם בעלים של יקב,.ליאור מאחל שהשנים עם קטיה יחלפו כמה שיותר לאט. "ושיהיה בלונדיני", קטיה מאחלת תוך ניבוי גנטי לילד העתידי שלה עם ליאור, ואני מבין שתהליך שטיפת המוח שעשה לה ליאור הושלם. "הוא לא יהיה בלונדיני", ליאור מחזיר את קטיה לקרקע.

גיא ומתן

מעין נפגשת עם מתן וגיא בלי בן, שכנראה העדיף למרוח שמן שיזוף לצ'ורוסים שלו. מתן משתף שלגיא יש את הבעיות שלו שבכלל לא קשורות אליו, וזה מוריד ממנו את הלחץ לנסות להשכיב אותו. גיא אומר שהוא מאושר. איך אפשר להיות מאושר עם בן זוג בלי סקס? מה זה חתונה ממבט ראשון בבני ברק?

גיא מספר שהוא כבר חמש שנים בלי זוגיות כי הוא מפחד, או שאולי פשוט לוקח חמש שנים לסיים את כל האופציות בגריינדר. כך או כך, אף פעם לא האמנתי למשפט הזה: "אני מפחד להיכנס לזוגיות כי אני מפחד". זאת סתם לגיטימציה להגיד לבן אדם "אתה מעפן ואין סיכוי שאתאהב בך. אני מעדיף להמשיך לעשות סקס עם זרים".

מעין מנסה לייעץ לגיא ומתן להיות אמפתית בשביל להעלות את מניות הגיי פרנדלי שלה. אם היא לא תצא מכאן עם זוגיות, לפחות היא תצא עם זוג BFF's חדשים.

מעין עם גין ומתן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מעין עם גין ומתן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מאי ומשה

"אנחנו קצת מאוהבים כזה בימים האחרונים", משה מצהיר ואומר שלמאי יש את הכתובת של הלב שלו בווייז בשביל להגיע אליו. הם נוסעים לסופ"ש בים המלח ובדרך לשם מאי ומשה משחקים ארץ עיר, ואני לא מבין למה אני רואה דבר כזה בפריים-טיים. משה לוקח את מאי לחופשה מפנקת בים המלח ומאי חושבת שחופשה מפנקת בשביל משה זאת חופשה הכוללת אכסניית מהגרים שבשבילם ארוחת גורמה זאת מנה-חמה.

"בואי נקווה שנקבל מלון מספיק מפואר שיהיה לטעמך", משה מתעצבן ואומר לה שמה שחשוב זאת האווירה ביניהם בכלל ושהיא כפוית טובה, או במילים אחרות גולד דיגרית. הם מגיעים לחדר מפואר עם בריכה פרטית ומאי קצת מתבאסת על זה שהיא התעצבנה לשווא, מה שכמובן משמח את משה.

מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מעין ובן

ולסיום, הזוג הבא בתוכנית שככל הנראה הולך להיפרד בקרוב. מעין ובן פוגשים את סבתא שלו, שבמפגש מצהירה שהיא התאהבה במעין. בן לא מבין איך היא מרגישה את זה, אם הוא לא. סבתא של בן הולכת עד הסוף עם הסבתאיות ואומרת שאין מה לחכות לשבוע ההחלטות ושואלת מתי החתונה האמיתית.

"זה בול בשביל בן", היא אומרת על מעין בלי להבין שהיא לא בול בשביל בן.

סבתא מעלה הילוך והולכת להביא את טבעות הנישואין שיש לה בשביל מעין ובן. בן כמובן נלחץ ברמות. "עכשיו יש לך עוד סבתא", היא אומרת ורוצה להביא לה מתכון סודי לקוסקוס, בזמן שבן עוד שנייה קורא לאמבולנס של שחל.

מעין כבר נבוכה בעצמה וקולטת שלבן לא נוח. "עזבי הוא סתם… מבלבל את המוח", סבתא של בן מוציאה את כל התסכול מהתקופה שהיא טחנה עליו שעות בבייביסיטר. "אל תגלי לו אהבה", היא מנצלת את המומנטום ומייעצת למעין שזה מה שיגרום לנכד לעוף עליה.

מעין וסבתא של בן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מעין וסבתא של בן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

"נחצה שם איזשהו גבול אוקי?", בן אומר למעין בדרך חזרה בחרדה מהמחשבה שמעין כבר רשומה בצוואה של סבתא שלו. למרות שמעין אמרה שהסיטואציה שהיא נתנה לה תכשיטים הביכה אותה, היא יוצאת על בן ולא מבינה למה זה מפריע לו. לבן ירד מסבתא שלו, שהיא סגורה בכזאת ודאות על מעין מבלי להכיר אותה. מעין אומרת שאין דבר כזה ודאות. "יש ניהול סיכונים", בן אומר כאילו הוא פרזנטור של ביטוח ישיר.

"מה סבתא שלי יודעת בחייאת ראבק?", בן אומר ומסיים בזאת את הסדר הטרמפים עם סבתא שלו אחרי ליל הסדר.

בקליניקה, בן אומר לדני שההתנהגות של סבתא שלו מוגזמת. מעין מתעצבנת ומעידה על עצמה שהיא סוג כזה של בן אדם שישר נכנס לאנשים ללב, ושבן בכלל לא רואה את האופציה שזה מה שקרה לה עם סבתא שלו.

בן אומר שיש לו ספק כלפי מעין, מה שאומר שאין לו שום ספק שהוא לא בעניין שלה, רק שאין לו מושג איך לומר לה את זה מבלי שהיא תיפגע. לי נראה שככל שמנסים לא לפגוע, רק פוגעים יותר. מעין בוכה כל הדרך חזרה באוטו, ירד לה האסימון שבן לא מרגיש עשירית ממה שהיא מרגישה כלפיו. בסוף הם מגיעים לסופ"ש בכנרת, וזה גורם למעין להדחיק מחדש את התובנה הכואבת הזאת.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין