מעין לוחצת על בן כאילו הוא חצ'קון במצח, וכידוע, זה אף פעם לא נגמר טוב

בן ומעין. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
בן ומעין. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

הפער הרגשי בין בן ומעין מתגלה כתהום, משה המצחיקול מלא הפתעות, קטיה מתחילה להתעייף מליאור ויש מצב שעידית ורפאל הם הזוג הכי חמוד בתוכנית. ריקאפ חתונמי

88 שיתופים | 132 צפיות

הפרק האחרון עם דני ויעל הרגיש כמו פוסט של אמיר חצרוני, מתסיס ומיותר ברמה כזאת שהיה עדיף לשים בשידור חוזר את הסרט "העשירים החדשים" של שי-לי שינדלר, אבל לפחות זה גרם לי להתגעגע לזוגות.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מאי ומשה

מאי מגיעה בבוקר לדירה אחרי משמרת לילה ומשה במצב צבירה של בטלה על המיטה עם פיג'מה, מה שמעלה חשד שמשה לא כזה עורך דין מבוקש. מאי מספרת שהיה לה יום קשה בעבודה עם מטופלת שיש לה מחלה סופנית. משה רוצה גם לשתף אותה בחוויות מהעבודה שלו, אבל עסקת טיעון על תיק נייס גאי של ילד זה לא באמת מרגש. משה מתחיל להתקרב לריי ורוצה להיות אבא שלו. הוא מסתלבט על מאי ודורש עליו משמורת משותפת למקרה שיום אחד מאי תעיף אותו או שהיא תתפוס מישהי אחרת מגלחת לו את הקרחת.

"זיבי שלי", מאי אומרת על ההצעה של משה ולא מבינה את הסתלבט.

מאי. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

משה מלא הפתעות בפרק הזה, ועכשיו הוא מגיע לדירה של מקעקעת בשביל לעשות קעקוע שהוא לא רוצה אבל הוא מחויב, כי כנראה המקעקעת שילמה להפקה ים כסף בשביל לפרסם את עצמה. משה אומר שהוא רוצה לעשות קעקוע עם ראשי תיבות שלו ושל מאי – M&M – אבל כשמדובר במשה יש יותר סיכוי ששתי ה-M מסמלות משה. המקעקעת מתחילה להכין את הסקיצה, משה אומר לה שהוא הסתלבט עליה ועכשיו היא שונאת אותו. מצחיקול.

מאי ומשה בתקופת המאניה שלהם עכשיו, משה מנסה להיות רומנטי אבל נשמע כמו אחד ששכח את הספר של בני גורן כל התיכון ומציב למאי נוסחה "כיחיד מאוד קשה להיות שלם אבל כזוג זה אפשרי, כי אחד משלים את השני". השאלה מה יקרה ביניהם כשהמאניה תסתיים.

ליאור וקטיה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
ליאור וקטיה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

ליאור וקטיה

"זה חיבוק של אוהבים", ליאור אומר כשהוא מחבק את קטיה אחרי שהיא סיימה תורנות של 26 שעות. בעולם המקביל של ליאור זה שווה ערך ל-26 שנים.

"אני כבר רואה אותך עם עגלת תינוק", הוא שולף משום מקום. די כבר חיים שלי, די להקריפ אותי.

"וואי ליאור אני לא במוד, אני לא יודעת איך קוראים לי", אומר קול ההיגיון של קטיה.

"קטיה אברבוך, בקרוב אורן", הוא עונה ברצינות כי זאת הזדמנות בשבילו לסמן טריטוריה.

קטיה וליאור ממשיכים למשחק הכרויות המבוסס של קלפים, בו הם שואלים אחד את השנייה שאלות. קטיה אומרת שהיה לה חלום להיות אימא צעירה, וליאור מרגיש פספוס שהוא לא הכיר אותה בגיל 8 וחצי כי כבר אז הוא היה מציע. הם מקבלים משימה מאחד הקלפים לעשות חיבוק של עשרים שניות, וליאור מתבאס כי הוא רגיל לחיבוקים של ארבעים דקות. תריבו כבר יא ראבק.

ליאור וקטיה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
ליאור וקטיה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

קטיה שוב עומדת לצאת לתורנות, הפעם של שלושה ימים, וליאור מעודד את עצמו זה כמו אורח חיים של דתיים שלא עושים סקס עד החתונה, מה שיכול להעצים את החשק והרגשות. סבבה, קצת עיוותים קוגניטיביים עוד לא הרגו אף אחד.

קטיה סותרת אותו ואומרת לו שזאת לא בחירה, זה נכפה עליה מהיותה רופאה. ליאור אומר שאולי כבר יקחו את זה עד הסוף, בשביל שהם יעופו אחד על השנייה עוד יותר ועל הדרך יקבלו נקודות זכות מהרב עובדיה ביום הדין. קטיה בזה לרעיון שלו ולא מקבלת את זה. ליאור נלחץ שזה יבריח אותה, כי הוא כבר לא זוכר את עצמו בלעדיה. הוא מנסה להסביר את עצמו ולהגיד לה שתנסה לחשוב על זה בצורה חיובית, אבל קטיה עדיין לא מקבלת את זה. אני מריח ריב ראשון?

"נראה לי טיפסת על העץ", קטיה אומרת. כן זה הריח של ריב ראשון, איזה ריח נפלא.

אבל הריח מתנדף מהר מדי כשליאור שואל את קטיה אם היא יודעת שמה שקורה ביניהם זה לכל החיים והיא עונה שכן. מעצבן אותי שהם כאלה יהירים ומתיימרים לדעת את זה כל כך מהר. אני מתנחם בעובדה שכנראה גם אייל גולן מתישהו אמר את זה על כל בנות הזוג שלו.

עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

עידית ורפאל

עידית ורפאל מארחים את החברים שלה, הם אומרים עליה שהיא קלילה ולא עושה סרטים. מרוב קלילות זה יכול לגרום לכך שהיא לא תפתח רגשות לרפאל ולפק"ל קפה שלו.

מתברר שאפשר לפתח רגשות ממקומות מפתיעים. הטלוויזיה דולקת וכולם רואים כתבה בחדשות על תחרות איירון מן. "זה מרגש". רפאל אומר, ועידית מתרגשת מכך שיש משהו בחיים האלה שמרגש את רפאל. מתברר שרפאל משתתף בתחרות חצי איש הברזל. ביום התחרות עידית באה לעודד אותו וזה באמת מקסים מצידה. הם נותנים אחד לשנייה נשיקה על השפתיים בחושניות של זוג בכיתה ד', ואשכרה יש מצב שזאת הנשיקה הראשונה שלהם.

עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

יום התחרות מגיע ורפאל מוצף אדרנלין, חומר שהוא לא רגיל אליו וזה עוד יכול לעשות לו האנג-אובר. התחרות מתחילה במקצה שחיה, הזמן עובר ורפאל לא יוצא מהמים. אם הוא לא יצא בכמה שניות הקרובות אז יפסלו אותו, וזאת פדיחה שתגרום לו לא להיות מוזמן יותר לפויקה עם החברים מהמילואים. המתח מטורף, או לפחות ככה ההפקה את זה כי אין מתח בכלל. בסוף הוא יוצא כמה שניות לפני הפסילה וממשיך בתחרות. לכבוד סיום התחרות עידית מפתיעה את רפאל ולוקחת אותו לצימר מפנק. אני חוזר בי מהביקורת שהם משעממים. בתכלס הם הזוג הכי חמוד העונה בפער.

מעין מתעצבנת על בן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מעין מתעצבנת על בן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מעין ובן

בן חוזר מניו יורק ומנסה לזייף למעין חיוך שאומר "התגעגעתי אלייך". החיוך הזה עובד עליה, כי כשבן מתחיל להריח את הבושם שלה ושואל אם זה בושם חדש, היא אומרת שלא, ושהגעגוע כנראה שינה לו את חוש הריח. מעין מעמידה את בן בפינה על כך שהוא נהנה בניו יורק ולא יצא לו לשבת על ספסל ולבכות כמה שהוא מתגעגע אליה. בן אומר שקשה לו עם זה שהיא לוחצת עליו כל הזמן כאילו הוא חצ'קון במצח. הוא שונא את זה שהיא מדובבת אותו, ואם הוא יתגעגע הוא זה שיגיד את זה. מעין מעורערת בגלל שהיא מאוהבת. בן גם מעורער, אבל אצלו זה בגלל שהוא לא מאוהב.

מעין מגיעה עצבנית לקליניקה של דני ואומרת "במצב אחר הייתי אומרת לו, מאמי קח את הדברים שלך ועוף". בן משתף את דני שהוא דווקא כן התגעגע אליה, אבל משום מה הוא לא מוכן להגיד את זה למעין. נראה לי שהוא סתם מרצה את דני בשביל שישחרר אותו. כששניהם מול דני, מעין אומרת שהפחד של בן זה שהוא לא מרגיש בעוצמות שהוא היה רוצה להרגיש. "טעות", אומר בן וטוען שהוא לא מרגיש בעוצמות שמעין הייתה רוצה שהוא ירגיש.

בן ומעין. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
בן ומעין. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

בן אומר שלפעמים מעין רואה רק את הצורך שלה, ושאין לה זכות להתעצבן על זה שהוא מבואס לחזור מניו יורק לארץ כי זה לא קשור אליה בכלל. כל התסכול של מעין בסוף מסתכם בדבר אחד: הפער הרגשי ביניהם גדול מדי. עוד רגע מעין נוחתת על כוכב שבתאי מרוב שהיא עפה על בן, והוא בכלל תקוע בכביש גהה בפקק ליד המפעל של קוקה-קולה.

בפרק הבא זוג אחד מחליט לסיים את התהליך שבוע לפני הסוף. על איזה זוג הייתן מהמרות? האמת זה ההימור הכי קל שיש, ברור שאלה לימור וליעד, אני שם את האפנדציט שלי על זה. גם ככה אפנדציט זה דבר מיותר כמו הזוגיות שלהם.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין