"אני סובלת": לימור חוטפת התמוטטות עצבים במפגש הזוגות

לימור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

כולם מנסים לזייף ולשייף את טיב היחסים שלהם בפרק השני של מפגש הזוגות, חוץ מליעד שנעלם לחצי פרק ולימור שמנצלת את הזמן בשביל לטנף ולפרוץ בבכי. מה הקש ששבר אותה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי הבילד-אפ שעשו לנו בפרק הקודם, דני ויעל יושבים בחמ"ל, ממשיכים לחלק השני במשמרת שלהם במפגש הזוגות. אבל במקום לנתח זוגות מחתונה ממבט ראשון, הם מנתחים משהו שנראה כמו מפגש מחזור של תיכון מקיף א' באר שבע. כל הבנים והבנות מכירים כבר מהדינמיקה הקבוצתית שהייתה במיונים. זה נותן הרגשה שלא הרבה אנשים מתמיינים לחתונמי, ומי שכן, תנאי הקבלה זה לדעת לשיר את יונתן הקטן בעל פה. הנה, כשבן ומעין מגיעים למפגש, בן ישר מתויג כאיש הצ'ורוס כי כולם מכירים אותו מהמיונים. התיוג הזה ידפוק אותו בעתיד אם הוא ירצה לעשות הסבה מקצועית לאלפחורס.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

בינתיים מאי מרביצה מחמאות לכולם וזה גורם לווריד בין הגבות שלי לצאת, כי מה יותר מעצבן מבן אדם שמנסה להיות אהוב על כולם? משה קולט את זה בעצמו ומשאיר את מאי לבדה, ויושב ליד עידית ורפאל בשביל הסיכוי לפוליאמוריה. ליאור מנצל את המומנטום והולך הצידה עם קטיה בשביל לרכל ראשון על שאר הזוגות, לפני שהם ירכלו עליו שהוא פתח חשבון בנק משותף עם קטיה.

מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

אחרונים להגיע הם לימור וליעד. הם נכנסים ומשה ניגש ללימור ואומר לה שהוא מכיר אותה מהחברה להגנת הטבע, וזה נשמע כמו שם קוד לכת. "אתה מוכר לי בפנים, אבל יותר מזה אין לי מושג", לימור משקרת בפנים למשה ויודעת בדיוק מאיפה הוא מוכר לה ושמה שעובר לה בראש זה "איזה לוזר, עברו כל כך הרבה שנים ועדיין רווק. איזה מזל שעזבתי אותו". ואז היא מבינה שיש מצב שהוא אומר אותו הדבר עליה.

"יצאנו לפני עשר שנים", משה "מזכיר" ללימור, שמובכת מהסיטואציה ומפחדת שמשה יגיד למה זה נגמר ביניהם. אולי זה כי יש מצב שלפני עשר שנים הקטע שלה בחיים היה פסטיבלים של בומבלה?

ליעד בחזקת נעדר, וכשכולם סביב לימור מתנשקים בלהט היא מרגישה חריגה. ליאור היה כמובן הראשון לזהות ודפק לקטיה נשיקה מול כולם בשביל להקטין את השאר ולנצח בתחרות הדמיונית שיש לו בראש. גיא בתגובה נישק את מתן בפומבי ואולי סופסוף ירדה לו התובנה שמתן חתיך.

לימור לחוצה ולא מבינה מה היא עושה שם. ליעד חוזר לשולחן, הוא קולט אותה ושואל אם זה בגלל העובדה שהם מקום אחרון בטבלה, היא עונה שלא. הוא מלווה אותה לשירותים ומנסה להבין מה קרה, אבל היא לא מסבירה. בשירותים היא פוגשת את מאי ואומרת לה שהיא סובלת.

לימור וליעד. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור וליעד. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

"אני רק רוצה שזה ייגמר", היא בוכה ופותחת על ליעד. היא אומרת שהם לא זוג בכלל ושיש ביניהם תקשורת של חמין וקרפעלך.

"אל תגידי לליעד", היא אומרת למאי בידיעה שאם הוא ישמע על זה, הוא ישים לה שעוות אוזניים בקפה. הן נכנסות לתוך תא שירותים ביחד בשביל להרגיש יותר בנוח לטנף על ליעד. "בחיים לא היה לי מישהו שכל כך לא הסתדרתי איתו… גם לכם קשה?", לימור שואלת והתשובה היחידה שתספק אותה זה לשמוע אם מאי הורידה למשה סטירה.

"כולם כמוכם אחותי", לא נכון. אף אחד לא כמוהם מאי.

"היה לכם משהו אינטימי?", לימור שואלת בתקווה שמשה אימפוטנט או בשביל לרכל על הביצועים של משה מלפני עשור.

"כן", מאי עונה ואפשר לשמוע דרך הדלת של השירותים את הנשמה של לימור מתפוררת.

"אני גם רוצה להרגיש ככה", לימור אומרת בדמעות של מפלי הניאגרה.

לימור ומאי מדברות בשירותים בערך יממה וחצי וכל הזמן הזה ליעד יושב בחוץ, שומע הכל. הן יוצאות מהשירותים ולימור שוכחת מהקיום של ליעד שמחכה לה וממשיכה בדילוגים בלעדיו לשאר הזוגות.

"מרגיש כמו חרא בן אדם", ליעד אומר לבדו כשרק המשתנה בשירותים יכולה לשמוע אותו.

ליעד אומר שאין טעם להישאר אם הוא גורם לה לסבול. לימור חוזרת מחויכת לשולחן, אולי כל המטרה של לימור במפגש זוגות הזה הייתה לטנף על ליעד בשביל ליצור קואליציה נגדו.

ליעד. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
ליעד. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

"איפה ליעד?", לימור שואלת כאילו אכפת לה.

כנראה הקליטה בחמ"ל של דני ויעל לא טובה, הם מנתחים את זה שהיא שכחה אותו לפני רגע בשירותים כי היא הייתה לחוצה ועכשיו נרגעה, אבל האמת שהיא נזכרת בו בשולחן כי היא היחידה שיושבת בלי בן זוג וזה מביך אותה. גיא ומתן הולכים לחפש את ליעד למענה כאילו זה פינצ'ר שהלך לאיבוד. הם מוצאים אותו כשהאליבי שלו להיעלמות זה באדיבות המעי הגס. יש בכללי יותר מדי דיבור על קקי בפרק הזה כתירוץ להיעלמות וזה מגעיל אותי.
ליעד ולימור מדברים בצד והיא מבינה ממנו שהוא שמע הכל.

"אני גורם לך לסבול?", ליעד שואל.

"לא…", לימור משקרת.

"את רוצה להיות כנה איתי?", ליעד מתעקש.

"היו לי רגעים שחשבתי שאתה גורם לי לסבול, לא?", לימור אומרת ואני לא מבין איך מסיימים משפט כזה עם סימן שאלה בכלל.

ליעד אסרטיבי איתה ואומר לה שאם היא סובלת, הוא מסיים את זה.

"מה שמעת אותי אומרת?", לימור מנסה להבין כמה טינוף עור התוף שלו ספג.

"שאת סובלת", ליעד חוזר ואומר. זה כבר נשמע כמו סשן לא מוצלח של BDSM.

לימור וליעד חוזרים לשולחן ומחליטים שמספיק עם הדרמות כי בלב הם יודעים שגם ככה אין מצב שהם יהיו זוג בחיים.

הבנות בצ'יזבט. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
הבנות בצ'יזבט. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

בשביל להגדיל את מלאי הריכולים, ההפקה נותנת פקודה ומפלגת את הבנים והבנות לפינות נפרדות כאילו הם בחתונה בבני-ברק. גיא ומתן ברגע הזה מצטערים שהם הומואים כי הם לא יכולים ללרלר אחד על השני.

הבנות יושבות מסביב למדורה ולימור מספרת להן את הצ'יזבט שלה על ליעד והבנות מרגישות אימה מהולה בשמחה שהן לא לימור. ליעד מספר את הצד שלו לבנים והם שואלים אותו מה משאיר אותו בתהליך הזה. הוא אומר שיש בסיס. נכון ליעד, יש בסיס, אבל בסיס זבל. שאר הבנות ממשיכות לדבר ומפיגות את אווירת הצ'יזבט. כל אחת מספרת כמה מקסים לה עם הבן זוג שלה, וכל סיפור כזה הוא עוד סכין יפנית בלב של לימור – וזה עוד לפני שהיא שמעה את קטיה מדברת.

בן מספר את מונולוג הקורבנות שלו לבנים, שאין לו בעיה להיפרד ממעין ושהיא תמרר בבכי, אבל בגלל שכבר ההורים מכירים והחברים, הוא מפחד שגם הם יבכו.

"תודה רבה", גיא אומר בתגובה לסיפור הקסום של בן בשביל שמתן יפסיק לנג'ס לו. את רפאל אגב לא מראים מדבר בכלל, כנראה כי לאף אחד לא אכפת מתקרית על עוגיות טחינה.

"מסתבר שרוב הזוגות בטוב", ליאור אומר לקטיה ומתבאס שיש זוג שיכול לקחת להם את הגביע הדמיוני שהוא חומד.

ליאור וקטיה מתנשקים. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
ליאור וקטיה מתנשקים. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

לימור מסיימת את הערב לפני כולם והולכת לישון באלכסון בתקווה שליעד ישכח את מספר החדר שלהם. ליעד מספר את הסיפור שלו לכולם ואומר שזה לא עובד אבל הוא רוצה לתת לזה ניסיון נוסף. כולם נותנים לו משפטי מוטיבציה של סרטונים ביוטיוב, ורק בן אומר את האמת ומסכם: "מרגיש לי שאבוד".

ליעד מדבר אל המצלמה מפורק, בוכה ומסתכל אל השמיים. הוא לא מבין איך מכל ההתאמות בעולם שידכו לו את לימור, כשלימור כנראה במקביל מסתכלת אל השמיים ושואלת את אותה השאלה. הם לא צריכים תשובה מהשמיים בשביל זה, אני יכול לתת להם אותה. אחרי הפרק הזה, אפשר להבין שאין מספיק אנשים שמתמיינים לחתונמי.

הפרק של אתמול לא היה על מפגש הזוגות, הפרק היה בכלל על ליעד ולימור בשביל להראות כמה המצב שלהם חרא. ידוע שההפקה אומרת שהיא לא עושה שידוכים שנועדו לכישלון בשביל לנצל את זה לרייטינג. לעולם לא נדע אם זה נכון או לא, אבל אם במפגש של שישה זוגות התמקדו רק בכמה רע להם, זה מעיד שהם מתאמצים להראות רק את הרע. אבל אולי האשמה היא עלינו בכלל, והם עושים בסך הכל שירות לציבור, שמורכב מחבורת סדיסטים שאוהבים לראות שרע לאחרים.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין