קטיה חוטפת רגליים קרות. סדק ראשון ביחסים המושלמים שלה ושל ליאור?

עוז פרץ לא מאמין שזה קורה ועוד בפרק מפגש הזוגות: קטיה עצבנית לראשונה העונה. וגם, לימור מפחדת ששאר הזוגות יעלו על זה שהיא וליעד לא שוכבים, וגיא ומתן מתבאסים על מאי. ריקאפ חתונמי

88 שיתופים | 132 צפיות

סופ"ש הזוגות מגיע והמוח שלי טובע באנדורפינים. סופ"ש זוגות זה שם קוד לקפיטליזם, כולם בתחרות ומשווים את עצמם לשאר הזוגות. מי התנשק כבר, מי התנשק עם לשון ומי כבר התחילה גלולות. מאי ומשה מגיעים לקליניקה של יעל עם ריי בשביל להראות שהם תל אביבים מגניבים. הם מספרים על החשש לגבי ההשוואה מול שאר הזוגות. אין להם מה להיות פסימיים, הם לא יכולים להיות הזוג הכי חלש כשיש את ליעד ולימור שיהיו גם הכי חלשים לעומת זוגיות בין סמוטריץ' ודנה אינטרנשיונל.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

קטיה במפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
קטיה במפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

לפני המפגש

ליאור מצידו מחכה רצח למפגש זוגות הזה. מובן למה, כי הוא יודע שהוא מנצח את כולם בפער בקריפיות כשהוא יחלק שמה הזמנות לברית העתידית של הבן שיהיה לו ולקטיה. קטיה חוששת ונותנת טיעונים של הורוסקופ שזה לא משנה מה קורה עם אחרים, העיקר להיות מרוכזת במה שיש לה.

קטיה עצבנית לראשונה העונה, היא לא רואה צורך במפגש הזה ואין לה כוח לסיטואציה כפויה שהיא חתומה עליה בחוזה עם ההפקה, היא מעדיפה לחזור לסורוקה ולעשות משמרת של שבוע. ליאור מנסה להבין את המצב. קטיה אומרת שהיא עושה את זה נטו בשבילו, וליאור אומר לה שכל המפגש זוגות הזה על ביצת העין שלו וכי "אנחנו זוג, אנחנו אחד". משפט שגברים אובססיביים אומרים ולבסוף דורשים מחברה שלהם לשנות את תמונת הפרופיל שלה בפייסבוק לתמונה איתו. ליאור אומר לה שתרגיש בנוח ואם זה מרגיש לה נכון שתהיה תקועה שמה בחדר, אבל מצד שני הוא מזכיר לה שיש לה כזאת שמלה שווה ושהוא רוצה שיראו אותה עליה כשהוא איתה בשביל שיעלה לו הערך העצמי. ליאור חושב איך להרים לה ופולט "אמרתי לך שאני כבר מת עלייך היום?". כן, ליאור, אתה אומר את זה כל פעם שאתה ממצמץ.

יעל אומרת מעמדת התצפיתניות שבבית מלון שזאת פעם ראשונה שיש ביניהם פערים לקראת המפגש הזה, שליאור מאוד רוצה וקטיה לא, ובגלל שהם עוד לא רבו, אולי הם לא יודעים איך להתגבר על ריב וזה יהרוס ביניהם. יעל נותנת תקווה לדם רע.

מתן וגיא אומרים לדני שהם חד משמעית בזוגיות. כנראה שרשמית הם שכבו. מתן מתרגש שגיא מגדיר אותם כזוג ובא באופוריה למפגש זוגות. הם מפחידים לקראת המפגש שאנשים יסתכלו עליהם רק בתור גייז שבאים להפיץ אג'נדה וכל אחד יבלבל להם את המוח עם "וואי יש לי מלא ידידים הומואים/אני הולך לכל מצעדי הגאווה/יש לי קעקוע של עופר ניסים".

לימור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

לימור לחוצה לקראת המפגש זוגות ורוצה לדעת אם שאר הזוגות עשו סקס כבר או לא בשביל לדעת מי ירעיש בלילה ויפריע לה לישון, כי לימור יודעת שהיא וליעד לא ירעישו. לימור אומרת שהיא הולכת לפתוח על כל הריבים שלהם ולליעד זה לא מפריע, לא כי הוא לא מתבייש במה שהוא עשה, פשוט לא אכפת לו. לימור מבקשת שהוא לא יגיד עליה מול כולם שהיא מפלצת, אולי זה מה שהיא חושבת על עצמה ומשתילה לו רעיונות. יעל מדרגת אותם אחרונים מבין כל הזוגות, היא אומרת שהם לא זוג בכלל אבל שהם מנסים להיות כזה למרות הכל כי כנראה היא מכריחה אותם לא להפר את החוזה.

"סוגר לי את הדלת, כאילו לא ראיתי אותו עירום", מעין אומרת כשבן הולך להתלבש ובעצם עונה ללימור על השאלה מי עשה כבר סקס. הם מגיעים לדני ובן אומר שמעין לא תחתוך איתו את הקשר בחיים גם אם הוא יהיה מכור לוופל-לימון. הוא ביקש ממעין להגיד לה מה הספקות שלה לגביו בשביל שהוא לא באמת יצטרך לבדוק אם ההתמכרות הזאת היא דיל-ברייקר. מעין אמרה לו את הסימני שאלה שלה לגביו וזה גם לבן להתקרב אליה ולהפסיק לחיות בסרט שהיא שפוטה שלו.

עידית ורפאל אומרים ליעל שהם בלי חשש לקראת המפגש זוגות, ואני לא מבין איך לא כשהדבר הכי מיני שקרה ביניהם עד עכשיו זה לחשוף מתכונים לעוגיות טחינה. יעל גם מסכימה שעוגיות הטחינה הוא הרגע הכי מיני שלהם עד כה, היא אומרת שהכל ביניהם תקוע ונראה שלעומתם יש יותר תשוקה בינה ובין דני.

מפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

המפגש

קטיה וליאור נכנסים ראשונים.

"אולי זה המקום לספר…", ליאור באה להגיד ווידוי למצלמה והדופק שלי עולה כאילו אני ציפי שביט במסיבת טראנס. מה כבר נשאר לו להאיץ בקשר הזה שהוא לא האיץ עד עכשיו? "קניתי לי ולקטיה כרטיסי טיסה ללונדון".

דייי ליאור כפרה שלי, תשאיר לקטיה קצת ציפייה לעתיד. אם אחרי כמה ימים שהוא מכיר אותה זה מה שהוא עושה, מה ליאור יעשה בשבילה עוד שנה, צימר בירח? אולי כל המחוות האלה פשוט מכניסות אותי לחרדות, ליאור הורס ומציב סטנדרט אחר לזוגיות שאני לא יכול לעמוד בו.

אחריהם נכנסים משה ומאי ואני מתחיל לחשוד שסדר הכניסה זה בעצם הדירוג של הזוגות מבחינת דני ויעל, זה אומר שלימור וליעד יצטרפו אליהם רק בעוד חודש.

מאי ומשה קולטים את קטיה וליאור מחכים להם ומסתבר שהבנות מכירות אחת את השנייה מהמיונים וגם הבנים. זה גורם לי לחשוד אם המיונים לחתונמי כל כך לא נוקשים או שפשוט מתמיינים אליהם קצת.

ליאור במפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
ליאור במפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

"אתה זורח", משה אומר לליאור ומקנא בו על כמה שהוא לא זורח כמוהו עם מאי. ליאור מתחיל להתרברב בקשר שלהם כאילו הוא טווס בפוסיקט בשביל שמאי ומשה יבינו מי מקום ראשון בעונה הזאת. גיא ומתן עומדים להיכנס וזאת הזדמנות טובה לראות מי סובל ממחלת ההומופוביה.

"שאני אתעלף! אתם פשוט חלוצים, אתה קולט את זה?", מאי מראה את הקצה השני בסקאלה להומופוביה, אבל אני לא אומר את זה לחיוב. זאת ליברליות מתאמצת, היא אומרת את כל המשפטים שלא תגיד כנראה ככה סתם לזוג סטרייטים. היא מנסה להראות אובר אהבה לזוג מהקהילה וכביכול לגרום להם להרגיש שווים כמו כולם, אבל עצם זה שהיא נותנת להם יותר מדי יחס שמבחינתה זאת הוכחה לנאורות שלה בכלל, היא רק גורמת להם להרגיש בחוסר נוחות ושונים. אז הפיתרון בשביל מאי זה או שכל זוג סטרייט שייכנס היא תגיב ככה, או שפשוט תפסיק לדבר לזוג מהקהילה.

"אתם יפים ברמה כאילו מפגרת!!! אני לא יכולה להסביר לכם כמה אני מתרגשת שאתם פה", אבל היא ממשיכה לדבר.

"אנחנו זוג לכל דבר, כמו כולם", גיא אומר לה במילים אחרות לסתום, ולהפסיק לראות אותם כסטיקר שמפיץ אג'נדה ופשוט להתייחס אליהם כאל אנשים רגילים שמחפשים זוגיות.

מפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מפגש הזוגות. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

הבאים בתור בדירוג הזוגות הם מעין ובן, אבל הם שמים פס על ההפקה ודופקים שנ"צ לפני הכניסה שלהם ובטח ההפקה תקנוס אותם על זה.

פרק מאכזב, מה זאת החוצפה הזאת, דחפו את המפגש חמש דקות לסוף הפרק. פיניתי את כל הלו"ז שלי על זה. אבל הפרומו לפרק הבא נראה מבטיח, מסתבר שיש היכרות רומנטית בין אחד הגברים והנשים מלפני עשר שנים שלא צלחה ואולי יש להם הרבה טינופת אחד על השנייה שאנחנו עוד לא מודעים אליה. יש גם פיצוצים בתוך הזוגות ובין הזוגות. פרק הבא אמור להיות גן עדן למי שאוהב לשמוח לאיד.

מעין ובן עושים שנ"צ. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מעין ובן עושים שנ"צ. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין