תגובה לתחקיר "ישראל היום" או שיעל עלתה על על ליאור?

יעל דורון. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
יעל דורון. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מתן רוצה סקס אבל גיא רוצה זמן, הפאסיב-אגרסיב של משה עובד על מאי, ועידית ורפאל נקלעים למשבר בגלל עוגיות טחינה. אבל העיקר שבהפקה התחילו לקלוט את הזוגיות הביזארית של קטיה וליאור

88 שיתופים | 132 צפיות

בנט לפיד וביבי פותחים את העונה החמישית והמיותרת של הבחירות ודוחים בכמה דקות את הפוליטיקה הבאמת מעניינת בחיים – העונה החמישית של חתונמי. לראייה, הפרק נפתח עם גיא שמייעץ לידידה איך לנהוג בחוכמה עם בחורים. עצת הזהב שלו: לא להראות לבחור שהיא רוצה אותו מדי כי זה יכול לכבות אותו, ובכך הוא רומז בעקיפין למתן להפסיק לעוף עליו בהגזמה, כי אחרת הוא יעוף בחזרה לגריינדר.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מאי ומשה

הם נוסעים לצימר בצפת בשביל להשכיח כמה שהם שונאים אחד את השנייה כשהם בשגרה, שם הם שותים יין שקוראים לו "שלום בית", שאמור לעזור ליחסים ביניהם. מאי מציעה לשחק משחק קלפים, כשבכל קלף יש שאלה, משחק שבטח לקוח מאיזו סדנה למכורי נייס גאי.

"איזה הרגל חדש הכנסת לאחרונה לחייך?", משה שואל.

"לא לצטט אנשים", היא עונה את המשפט שהוא צעק עליה בפרק הקודם ומשה גאה בה.

מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי ומשה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מאי נהנית, אבל חוששת מהנפילה הבאה שתבוא, והיא תבוא, כי בכל זאת מדובר במשה.

הם הולכים להייקינג בטבע, כי ככה אם משה יתעצבן עליה לא יהיו עדים. משה נכנס למים הקרים וקורא למאי להיכנס. הדבר שמאי הכי מפחדת ממנו זה מים קרים ולא רוצה להיכנס, אבל היא יותר מפחדת ממשה עצבני אז היא נכנסת ומחבקת אותו. משה אומר שהוא מתחיל להתאהב בה. נראה אם הוא ימשיך להתאהב בה כשהם יחזרו לשגרה של בינג' שעונים מעוררים וריי נובח ברקע.

גיא ומתן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
גיא ומתן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

גיא ומתן

מתן וגיא עושים קידוש. מתן מרגיש קרבה, וגיא מרגיש חרדה. בבוקר למחרת מתן מדבר אל המצלמה בלי חולצה ואי אפשר להתרכז כשהריבועים שלו מול העיניים שלי. מתן מרגיש שגיא לא נותן לו חום בחזרה ונכנס לסרטים ומשתף אותו.

"אין לי מה להגיד על זה", גיא אומרת באינטליגנציה רגשית של מטאטא.

"מה היה אתמול בלילה?", מתן משחרר חיוך ממזרי של מישהו שגונב עגלות בסופר.

"נרדמנו, הלכנו לישון… מה היה בלילה? ..רבנו?", גיא משחזר את הלילה ולא מבין למה כי הוא לא בחקירה על רצח.

"ממש לא רבנו", מתן עונה.

"יו אני לא מאמין… אתה באמת ציפית? זה מה שהפריע לך?", גיא מגיב. או שמתן מדבר על זה שלא היה סקס או שזה אני בכלל עם אינטליגנציה רגשית של מטאטא.

מתן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מתן. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

גיא אומר שאין מה לעשות, זה הקצב שלו ומבקש עוד זמן כמו דוסית במקווה לפני חתונה. מתן משתף את דני בכך שהוא מפחד שגיא לא נמשך אליו, ושבגדול הוא מת כבר להעביר אצל הקופאית בסופר פארם חבילת דורקס.

"אתה באמת יפה מתן", דני אומר לו, ומרגיש לי שהוא רוצה את מתן לעצמו.

בהמשך מתן לוקח את גיא לפגוש ידידה שלו. גיא מרים את התינוק שלה ומתן אומר שיש בגיא משהו אבהי, משפט שאם גיא היה שומע הוא היה מפיל את הילד על הראש ובורח. הם פותחים מול הידידה את עניין האטרקטיביות. גיא שואל את מתן, אם מישהו כל היום יגיד לו שהוא עף עליו אז זה מה שיעשה אותו מאושר בחיים?

"כן, וואלה כן", מתן עונה את התשובה הלא נכונה בחיוך ולגיא יורד ממנו.

"הוא בן ז… אני אוהב אותו", מתן אומר לידידה שלו בצד, וישר חוזר לחבק את גיא בתקווה שזה יגרום לו לעשות מחווה קטנה כמו להגיד שהוא יפהפה או לתלות פוסטר ענק שלהם על עזריאלי עם כיתוב רומנטי.

עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

עידית ורפאל

ממשיכים את הפרק עם הזוג שנותן אווירה של חניון תת קרקעי בפתח תקווה. רפאל קורא לעידית "מקסימה" ו"יקירה", ומפזר סקס אפיל של שבלול. עידית לא מרשה לו לדבר אליה ככה ובעצם רומזת לרפאל שהיא בעניין שלו, ושידפוק לה כבר בוסה אימפולסיבית תוך כדי נסיעה, אבל רפאל מצידו עם שתי ידיים על ההגה.

הם מגיעים למשפחה של עידית ומוצאים שולחן עמוס באוכל ואנשים, ורפאל אוהב את המשפחתיות. האווירה משתנה כשהם מגיעים למשפחה של רפאל, שם המפגש דליל כמו הקרקפת של אבי בניהו. הם נפגשים רק עם אחותו ובת הזוג שלה. בת הזוג מספרת על סיפור ההיכרות והזוגיות המושלמת שלהן ולוקחת מהם את הפוקוס. רפאל מקנא באחותו שהיא מצליחה עם נשים יותר ממנו.

עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
עידית ורפאל. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

עידית משתפת את יעל בכך שרפאל לא מסתער עליה ושהוא עדין מדי, והיא מקווה שמתישהו זה ישתחרר לו אחרת היא תחשוב שהוא א-מיני.

רפאל מכין לכבוד עידית עוגיות טחינה. עידית מודה לו על המחווה אבל מעבירה עליהן ביקורת של יונתן רושפלד. רפאל עצבני. לא ידעתי שיש זוג בעולם שמסוגל לריב על עוגיות טחינה. רפאל אומר ליעל שהרגיז אותו שהיא לא ראתה את המחווה, אבל טוען שזה לא העליב אותו וזה שטויות. יעל קולטת שאם זה היה באמת שטויות, הוא לא היה מדבר על זה איתה בכלל, ואומרת לו שהוא מנותק מהרגשות שלו בשביל לא להיפגע. רפאל מביא הוכחות למה הוא לא רובוט שמנותק מהרגשות שלו, משהו שכנראה רק רובוטים ירגישו צורך להוכיח. ואני תוהה, כמה עידית ורפאל אפורים שמכל החומרים המצולמים שלהם החליטו לשדר תקרית על עוגיות טחינה?

קטיה וליאור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
קטיה וליאור. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

קטיה וליאור

קטיה הולכת בעקבות ליאור ומפרסמת את הדירה שלה להשכרה, ואני מבין שלליאור יש יכולות השפעה על אנשים של ראש כת.

"ליאור זה הבית שלי", קטיה אומרת ליעל. "זה לא הגיוני", יעל מראה יושרה מקצועית, או בעקבות תחקיר "ישראל היום" או כי היא התבקשה לייצר חומר לפרומואים. יעל שואלת אם זה מפחיד, קטיה אומרת שהיא לא מפחדת ואני לא מבין איך אפשר שלא כשליאור במקביל מכין צוואה לילדים העתידיים שלהם.

ליאור מתקשר לקטיה ואומר לה בטון של מרשמלו שהוא מתגעגע, הוא לא מסוגל להכיל את הגעגוע הזה. הוא עושה לה מצפון שאם היא ממש עייפה היא יכולה להישאר לישון בבאר שבע, אבל הוא מעדיף שהיא תיסע עייפה אחרי משמרת של נצח ולהסתכן בתאונת דרכים בשביל שהגעגועים שלו יפסקו. ליאור מדבר על הקשיים הלוגיסטיים של לצאת עם מישהי שעובדת בבאר שבע, כי לפני ההיכרות ביניהם היא ישנה פעמיים בשבוע בבאר שבע. בשלב הזה נראה שליאור מסוגל אפילו לשכור דירה ליד סורוקה בשביל להביא לה למשמרת קפה או לזייף פציעה בשביל לפגוש אותה.

בסוף קטיה חוזרת לת"א וליאור מתייצב מול הדלת כמו חזן בבית כנסת. קטיה אומרת שזה שווה את המאמץ של הנסיעה, כי היא באמת רואה עם ליאור עתיד שאני מתכחש לו. אין מה להראות אותם יותר על המסך, יאללה הבנו, טוב להם ברמות, כל עוד לא עובר ביניהם פיל שחור אין מה להראות אותם.

ברביעי מגיע לו המונדיאל של תוכניות השידוך, מפגש הזוגות. האם שאר הזוגות יצליחו לראות שליאור מסתובב עם פליירים של גינדי בכיס בשביל לרכוש לו ולקטיה דירה? האם רפאל ועידית יצליחו להתגבר על משבר עוגיות הטחינה? והאם כולם יקלטו שלימור הרבה יותר בעניין של המידברן מאשר של ליעד? את זה הם לא צריכים לגלות, היא תגיד את זה ישר. ברביעי בלילה אשים את הנייד על מצב טיסה, אין מצב שיש לי משהו אחר יותר מעניין לעשות.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין