משה מתגלה כדוש מהגיהנום

"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

ליאור ממשיך להקריפ את קטיה ואת הצופים, מאי מתחילה לחשב מסלול מחדש והזוג האחרון של חתונמי מגיע לחופה עם סימן שאלה אחד גדול - האם שמרו לסוף את הזוג הכי מעניין או הכי משעמם?

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול קיבלנו את הזוג האחרון של חתונמי. אני תוהה מה זה אומר על הזוג הזה, אם את הטוב שומרים לסוף או שאת הכי משעממים שמים בסוף.

>> לריקאפ המלא של חתונמי

רפאל, בן 39, הוא דתל"ש ירושלמי במקור ותל אביבי לא במקור. הוא עצמאי ויש לו בית קפה באווירת רביב דרוקר פותר סודוקו בשבת בבוקר. רפאל גדל בלי משפחה תומכת, מה שהוביל אותו לגדול לבד ולהצטרף לקבוצות ימניות קיצוניות שבהן בן גביר נחשב סמל סקס. הוא מצא בקבוצות האלו משפחתיות ואכפתיות שהוא לא הכיר לפני, עד שזה התפוצץ והוא הסתבך עם החוק. הצבא דחה אותו בגלל זה בהתחלה, אבל לבסוף הוא נהיה קצין קרבי שמעדיף לעשות סיר פויקה בשטח מאשר לאכול אצל אסף גרניט. רפאל מאוד אוהב ספורט וכנראה שאם תצאו לריצה בפארק הירקון ב-6 בבוקר, תפגשו אותו בטייץ וסרט זיעה על המצח. רפאל מבקש שלא יביאו לו תל אביבית, הוא לא יודע שאין להם את זה במאגר, אז גורמים לו להתגמש ולבקש תל אביבית עם נגיעה ירושלמית. אני מקווה שבהפקה יתחשבו בו.

המומחים טוענים שמה שיחבר בין רפאל ועידית זה הפן הביטחוני-צבאי, למרות שמה שרפאל עושה כיום זה למלא מחסניות בסוכר חום וסוכרזית

 

שמרו לסוף את הטובים או המשעממים? עידית ורפאל | צילום מסך, קשת 12
שמרו לסוף את הטובים או המשעממים? עידית ורפאל | צילום מסך, קשת 12

"אני מאוד מאוד אוהבת את תל אביב", אומרת עידית בשנייה הראשונה שמציגים אותה, אבל אז היא מוסיפה שתל אביב זאת לא היא באמת ושהיא גם גדלה בירושלים. טוב, אז בכל זאת התחשבו ברפאל. עידית היא בת 35 ועובדת במשרד ראש הממשלה, משהו שנשמע חורץ גורלות בהתחשב בעבר הבעייתי של רפאל. לעידית יש מלא מגנטים מחתונות על המקרר, וכל מגנט הוא עוד צלקת מחיי הרווקות שלה. לשם הגיוון והלגיטימציה לכל הדייטים הכושלים בברים של דיזנגוף, יש לה גם מגנט של "לפני שמוצאים את הנסיך, צריך לנשק הרבה צפרדעים".

>> תחקיר חתונמי: האמת על ז'אנר הריאליטי גרועה הרבה יותר

המומחים טוענים שמה שיחבר בין רפאל ועידית זה הפן הביטחוני-צבאי, למרות שמה שרפאל עושה כיום זה למלא מחסניות בסוכר חום וסוכרזית. אבל לטענת המומחים הם יכולים להתחבר מהמקום של השוני, מזה שלעידית יש משפחה חמה ותומכת, ולרפאל פחות. לעידית יש שתי אחיות, הגדולה היא עם פיגור שכלי, וזה גרם לעידית להיות ילדה שרוצה שיהיה טוב לכולם ואולי זה תרם ללכידות והחום של המשפחה. יעל מדברת עם רפאל על תהליך היציאה בשאלה שלו, ועל איך זה שאלוהים לא הנחית עליו ברקים מהשמים כשהוא הדליק אור בשבת. "זה היה קיץ", רפאל עונה ואפילו אלוהים מגחך.

ברמות של כלה. אימא של עידית מתרגשת יותר ממנה | צילום מסך, קשת 12
ברמות של כלה. אימא של עידית מתרגשת יותר ממנה | צילום מסך, קשת 12

עידית מודיעה לאימא שלה שהיא הולכת לחתונמי, ואימא שלה יותר מתרגשת ממנה. מתברר שאימא של עידית היא פריקית של התוכנית ויש לה כוס קפה עם תמונה של דני ויעל. אני לא יודע אם היא מתרגשת מהחתונה או מזה שיראו אותה על המסך, אבל נראה לי שהיא מתרגשת בעיקר בשביל הבת שלה, שאולי תוכל סופסוף להפסיק לנשק צפרדעים ולהיפטר מהמגנט המכוער הזה.

קטיה וליאור

קטיה וליאור נוחתים על הספה של יעל וקטיה מתפוצצת מצחוק, אולי מפאת העובדה שליאור כבר רשם את הילדים העתידיים שלהם לגן חובה. קטיה אומרת שהיא וליאור דומים אבל היא טועה, כי ליאור מקריפ אותי והיא לא.

לחיי רגעים לא מקריפים. קטיה וליאור | צילום מסך, קשת 12
לחיי רגעים לא מקריפים. קטיה וליאור | צילום מסך, קשת 12

"היא הבחורה המתאימה לי…. אני מרגיש לקטיה אין ספק", ליאור אומר ומרגיש לי לא אותנטי. משהו בו לא כן עד הסוף, אין מצב שקטיה לא רואה את מה שאני רואה. "אני מרגישה אותו הדבר", קטיה אומרת וגורמת לי להרגיש בודד עם המחשבות שלי. נראה לי שלליאור יש קעקוע על כל הגב של כריכת הספר "מועדון ה-5 בבוקר", הוא כל כך נרגש ומראה מחויבות ורצון להשתלב בלו"ז של קטיה שצריכה לקום כל יום ב5 בבוקר בשביל לעבוד בבית חולים. אני שוב לא מאמין לו, ורושם בגוגל "בדיקות פוליגרף". הם עוברים לדירה משותפת, וקטיה מרימה כוסית "לחיי התחלות חדשות". ליאור לא מרוצה מהברכה, ואולי יוצא לו סופסוף רגע של אמת כשהוא אומר "לחיי שינה משותפת".

"איזה נוכל", קטיה אומרת, וליאור מקווה שבמילים אחרות זה אומר שהיא על גלולות, אבל גם אם לא, זה לא יעצור אותו.
"אני לא מתנגדת", קטיה מוסיפה. ליאור רץ למיטה לוודא שהקפיצים במזרן לא חלודים וצועק מהחדר אל עבר הסלון "היא לא נשברת בקלות… שזה לא רע בכלל". ליאור כנראה מתכנן לכתוב את ספר ההמשך "מועדון רבע לחמש בבוקר", ושם שעון מעורר בהתאם מרוב שהוא רוצה להקסים את קטיה ולהרשים את הקפיצים במזרן. זה עובד לו. קטיה ממשיכה להיות מוקסמת מכל המחוות שלו ושולחת לו הודעה מהעבודה: "מאמוש לא יודעת מה עשיתי טוב בחיים האלה, אבל זכיתי". לדעתי אין פה זכייה, אבל אולי קטיה צריכה יותר זמן ממני בשביל להבין את זה.

משה ומאי

מאי עוברת לגור אצל משה בתחושת מועקה, היא מרגישה שהיא עושה ויתור עצמי שאולי גדול מדי כרגע. משה מצדו נותן למאי תנאים של כלא תרצה ובקושי מפנה לה מקום בארון. מאי מתלוננת בפניו שזה לא מספיק מקום בשבילה, ואולי משה יצא מתוק ויעשה משהו לגבי זה. "תמצאי פתרונות", משה אומר בטון של מפקד ימ"ר.

משה מייבש את מאי | צילום מסך, קשת 12
משה מייבש את מאי | צילום מסך, קשת 12

הכיף ממשיך: מאי מטגנת משהו על הכיריים, ומשה חושב שהוא יונתן רושפלד ונותן לה פקודות איך להוציא אוכל מהמחבת. מאי מתחילה להבין שזאת הייתה טעות לעבור אל משה. ואז מאי ומשה הולכים לקנות דברים לבית. "נורא יפות",

מאי אומרת למשה על סט צלחות בחיוך מפרסומת למברשת שיניים. "מה זה? לא, זה לא נראה טוב", משה מבטל אותה במהירות האור. מאי מנסה שוב ומחזיקה קנקן "יש לך קנקן להגשת שתייה קרה… הוא יפה ממש?". "לא, נו, אין לנו איפה לשים את הדבר הזה", משה אומר כאילו הוא הציעה לו לשים באר. מאי מציעה דברים שבאמת צריך בדירה של משה – לבן אדם יש שלוש כפות, שלושה מזלגות ושלושה סכינים, והוא אומר לה שלא באמת צריך סכו"ם. לא צריך סכו"ם משה? לזהבה ושלושת הדובים יש מערך לוגיסטי יותר מסודר משלך. מאי מנסה לתת את טעמה על קרש חיתוך, לא ידעתי שיש טעם בקרשי חיתוך, אבל גם את הטעם שלה בזה הוא משמיד. נראה שגם אם מאי תציעה לו פרארי במאה שקל, הוא ימצא על מה להפיל את העסקה.

"מאי מאוד מרגישה", משה אומר. לא נשמה, גם מירי רגב בסיטואציה כזאת הייתה מרגישה. בריחה אחרי מה שראיתי בפרק של אתמול זה עוד עדין, היא הייתה צריכה לזרוק לו קרמבו על הקרחת

 

בפרומו של הפרק הראו שמאי ברחה. אני מודה, כשראיתי את זה הייתי ציני, ואמרתי מה יכול לקרות כבר שהיא ברחה, סתם עושה דרמות. אבל בריחה אחרי מה שראיתי בפרק של אתמול זה עוד עדין, היא הייתה צריכה לזרוק לו קרמבו על הקרחת. מאי מרגישה שמשה לא רואה אותה ומזילה דמעה. "מאי מאוד מרגישה", משה אומר. לא נשמה, גם מירי רגב בסיטואציה כזאת הייתה מרגישה. משה מתבאס שהיא ברחה, כי עכשיו אין לו את מי לבאס בחנות, אבל לבסוף הוא מבין את הטעות שלו ומתנצל. למאי עדיין קשה עם הסיטואציה למרות ההתנצלות של משה, ומשה הופך את עצמו לקורבן ומעביר את האשמה כלפיה "אל תכעסי עליי שאני מתנצל, נו מה?". יש אווירה לא נעימה, מאי מרגישה לבד ושמשה לא רואה אותה. משה אומר לה שהוא עוד צריך ללמוד על עצמו בשביל שהיא באמת לא תברח. אוקיי.

אבל מאי לא פראיירית | צילום מסך, קשת 12
אבל מאי לא פראיירית | צילום מסך, קשת 12

לאחר מכן משה ומאי יושבים לשתות ביחד. "וואי, מה זה טוב לי, מאי. טוב לי בקטע מרגש… אני ממש בטוב", משה אומר בשביל שמאי לא תפתח פוסט טראומה מחוויית הקניות. "אתה נהנה בסיטואציה ביחד, או שאתה כאילו נהנה עם עצמך לבד?", מאי דוקרת את משה בדיוק בפופיק עם השאלה הזאת. משה לוקח כמה שניות, ואז עוד כמה שניות, ונותן תשובה בצורה עניבה של חבר כנסת עם הרבה עקיפין ובלי תכלס. מאי קולטת את זה. "הרגשתי לבד", היא אומרת לו ובוכה שוב. משה מנסה לעדן ואומר "את חשובה לי יותר מהתהליך, יותר מהפורמט". הוא מבטיח לה שהם עוד יעופו ביחד ומאי מצליחה לשאוב את הדמעות בחזרה לאישונים. משה בסוף מצליח להקליל את הסיטואציה, יש לו מזל שהוא מצחיק.

רפאל ועידית

יום החתונה מגיע. רפאל מקבל מתנה מעידית כאילו היא הבעלים של מגה ספורט: חולצת מרתון ושעון דופק. משה מביא לה מתנה מהסטוק של מייסד תל אופן, ושולח לה דגם של אופניים לזוג. מי יודע, אם הם יצליחו בחתונמי אולי עוד יצא מזה קמפיין זוגי לאבקת חלבון. אימא של עידית מגלה שלרפאל קוראים רפאל, והיא מפיצה את זה לכולם בגאווה כאילו מדובר במייסד של חברת רפאל שהמציאה את כיפת ברזל. בינתיים רפאל עומד לצעוד לחופה, ואימא של עידית מחכה לו בהתרגשות ונראית יותר לחוצה מהבת שלה.

שיהיה במזל עידית, ואמן שתיפטרי מהמגנט הזה במהרה | צילום מסך, קשת 12
שיהיה במזל עידית, ואמן שתיפטרי מהמגנט הזה במהרה | צילום מסך, קשת 12

יש רגע כואב בחופה לפני שהחתן והכלה מגיעים. מהצד של עידית – שני ההורים שלה מחכים לה, ומהצד של רפאל – רק אחותו מחכה לו. זה בטח גורם למשפחה של עידית להרים גבה ולשאול שאלות, ואולי גם לתהות אם זה אומר שרפאל מנודה מהירושה של ההורים. אחרי החופה הם קצת מדברים ביניהם על ענייני המשפחה. עידית משתפת שיש לה אחות שלא הגיעה היום, אבל עוד לא מסבירה לו למה. היא שואלת את רפאל על ההורים שלו וגם הוא מצדו עוד לא נפתח בפניה לגבי זה. קשה עוד להבין מה הכימיה ביניהם, חוש האורי גלר שלי לא מחודד מספיק בשלב הזה ואני עוד לא יכול להגיד מה צופן להם העתיד.

בכל מקרה מחר אני מקווה שמהדורת החדשות היא עד 20:15, כי יש דברים הרבה יותר חשובים מאשר האם הממשלה תיפול, יוקר המחיה או המלחמה באוקראינה. מחר דניאל ורינת נפרדים באופן רשמי. דווקא לגביהם חוש האורי גלר שלי כן היה מחודד, כשאמרתי בריקאפ הקודם שאחרי המאניה שהייתה להם במפגש עם האלכוהול והחברים תבוא הדיפרסיה – אז הנה אני מנצל את ההזדמנות בשביל להרים לעצמי. בכל מקרה אני פיניתי את כל הלו"ז שלי למחר, כי אין לי משהו יותר מעניין בחיים מאשר הפרידה של רינת ודניאל.

>> >> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין