זה קלוז'ר זה? המפגש של לימור וליעד עם יעל היה יותר מאכזב מהקשר שלהם

לימור וליעד - הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור וליעד - הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מפגש הפוסט-מורטום שערכה יעל ללימור וליעד הסתיר הרבה יותר מאשר שהוא גילה, כמו למה ההפקה לא הפגישה ביניהם ומה באמת הסיפור של ליעד עם סקס - אבל בסוף כן קיבלנו שיעור אחד חשוב

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל פוגשת את ליעד ולימור בפעם האחרונה בהחלט. דני למזלו חטף קורונה ומנע מעצמו את המפגש הזה אז יעל נטחנת במשמרת כפולה. ליעד אומר שהתוכנית עוזרת לו לראות את החלקים החיוביים שבו, אבל גם את הדברים השליליים, ולצערי אף אחד מהם הוא לא לקצץ את הזקן.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

הם לא מבינים איך מחופה כל כך טובה, זאת הפכה להיות זוגיות עוינת כאילו חיתנו בין הצל ותמר זנדברג. ללימור היה קשה עם זה שליעד נפגע ממנה כל הזמן, ועדיין היא פחדה לראות את הפרק בו היא נטשה את ליעד בשירותים וכנראה העדיפה לראות האח הגדול במקום. לבסוף היא ראתה וקיבלה פלאשבק לאלף קילו הקנאה שנחתו עליה במפגש הזוגות, שכולם נהנו בו חוץ ממנה.

לימור וליעד – הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור וליעד – הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

לימור ויעל מנתחות מה היה במפגש הזוגות ומבינות שליעד קלט את המצוקה שלה וניסה ישר לעזור אז הוא הציע לה ללכת לשירותים, משפט שאם הוא לא היה על לימור וליעד היה נשמע עוד קינקי. פה כבר ידוע מה קרה, ליעד ישב בחוץ ושמע את כל הריכולים עליו והחלום שלו באותו הרגע היה להיות ואן גוך ולכרות לעצמו את האוזן.

במפגש הזוגות, כשכולם ישבו מסביב למדורה וסיפרו את סיפורי הרומנטיקה שלהם ולימור הבינה שכל מה שיש לה לספר זה צ'יזבטים, היא החליטה לקום וללכת. כשליעד הציע לה לבוא איתה, היא ביטלה אותו בבוטות כמו מנוי ב-HOT. כששודר מפגש הזוגות, מתברר שלימור שלחה לליעד הודעה שהיא מצטערת ושהיה לה מאוד קשה לראות את זה. ליעד מנתח את הסיטואציה מהזווית שלו, ואומר שהוא לא צריך לשתוק ולהיסגר כשהוא עצבני. למזלו יש את אבא שלו להאשים בזה שהיווה בשבילו מודל להתנהגות כזאת ובכך מסיר מעצמו טיפה אחריות.

לימור אומרת שחוסר התקשורת ביניהם זה מה שהרס את זה.

"בעצם למה המשכתם כל פעם, למה לא עצרתם?", יעל שואלת.

לימור נותנת טיעון של ילד בן 13 שמשחק אנגרי בירדס: כשהיא מתחילה משהו היא רוצה לסיים אותו. ליעד אומר שהוא היה צריך לעשות לה סטופ לפני אבל הוא לא עשה את זה כי הוא היה מרצה, אמפתי ושם את לימור לפניו עד כדי כך שביטל את עצמו. אם לא הייתי רואה את העונה עוד יכולתי לחשוב ששידכו ללימור את יאנוש קורצ'אק.

לימור וליעד – הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור וליעד – הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

ליעד חוזר ללילה האחרון שלו עם לימור, שבו היא הודיעה לו שזה נגמר. הוא לא הופתע, אבל לא רצה שזה יסתיים, ומודה שהוא לא היה יוזם את הפרידה. הוא התבאס על לימור שלא נתנה צ'אנס לראות מה קורה ביניהם שאין מצלמות.

מה היה כבר קורה אחרת ליעד? הייתם עושים מנוי זוגי בדאנג'ן? לימור גם חשבה שאולי בלי מצלמות תיפתח ביניהם איזו צ'אקרה, אבל לא הייתה מסוגלת כבר והחליטה לסיים את זה לפני.

"איפה אתה היום?", יעל שואלת.

ליעד אומר שהוא במקום מצוין ולא מחפש אהבה אלא רוצה אהבה. לא יודע מה ההבדל בסמנטיקה הזאת, אולי ליעד חושב שזה קריטי למקרה שקופידון רואה חתונמי.

לימור וליעד – הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
לימור וליעד – הסוף. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

יעל שואלת את ליעד מה הוא מאחל לעצמו שנה מהיום.

"שישכחו שהייתי בחתונה ממבט ראשון", הוא צריך לענות. אבל במקום זה הוא עונה דברים על אושר, הרגשה טובה ושתהיה איתו מישהי בתקווה שהיא לא לימור בשביל לחלוק את כל זה. לימור מצדה אומרת שהיא אופטימית לגבי שנה מהיום, כנראה בתקווה שהיא תיכנס לזוגיות חדשה וליעד לא.

לימור וליעד מחבקים את יעל, כל אחד בנפרד, ונפרדים ממנה לנצח. לא הפגישו בין לימור וליעד שיסגרו את זה ביניהם, מה שמרמז שיש ביניהם עדיין פנתר שחור. יש מצב שהם התנגדו בתוקף למפגש הזה ביניהם, כי קשה לדמיין סיטואציה שההפקה מוותרת על סצנה כזאת.

לפעמים, שלא לומר רוב הזמן, היה קשה לראות את לימור וליעד על המסך, אבל האמת שלא היו להם הרבה ברירות. קשה להוציא צדדים טובים מבני אדם כשאין שום תקשורת, כי מה שיוצא באופן אוטומטי זה כעס, מרמור וציניות וזה לא בהכרח מעיד על מי שהם באמת ביומיום או בזוגיות. אני בטוח שאם כל אחד מהם היה מקבל את התאמת חייו, היינו רואים ליעד ולימור אחרים.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין