חצי הכוס המלאה

ברמנית וברמן שהם גם בעלי עסקים בתחום סיפרו לנו איך הדברים נראים מהצד השני של הבר ומה צפוי בגזרה בשנת 2016

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ויטה ולדימירסקי

ברמנית, שותפה בבר פרנץ' 75 ומדריכה בבית ספר לברמנים, בת 28, רווקה, גרה בתל אביב

מה את הכי אוהבת בעיסוקך?
"את הגיוון האנושי ואת עצם העובדה שכל לילה אני יכולה להמציא את עצמי מחדש וליצור חוויה בלתי נשכחת".

ומה הכי פחות?
"את השאלה 'מה את רוצה לעשות כשתהיי גדולה?'. זה המקצוע שלי, זאת התשוקה שלי וזה מה שאני עושה הכי טוב. לדעתי זה מקצוע מספק, רציני, אמיתי ומכובד".

מה את הכי אוהבת לשתות?
"אני שתיינית של מצב רוח. אם אני במצב רוח קליל ורענן יהיה לי משהו דומה בכוס, ואם אני אפלולית וסגרירית, אני אשתה משהו שיגרום לי להרהר".

מה נשתה ב־2016?
"קוקטיילים עם משקאות בעלי אחוזי אלכוהול נמוכים, מבוססי ורמוטים ויינות מחוזקים, כמו ורמוט קוקטייל וצ'ינר קרסטה. ככל שתרבות השתייה אצלנו מתפתחת, שותים לא רק כדי להשתכר אלא כי זה מעניין, טעים ומרגש. זאת תהיה גם שנה של רום – המגוון בארץ הולך וגדל".

ויטה ולדימירסקי | צילום: בן יוסטר
ויטה ולדימירסקי | צילום: בן יוסטר

בר שירה

ברמן ושותף בבר אימפריאל ובמסעדה לה אוטרה, בן 37, רווק, גר בתל אביב

מה אתה הכי אוהב בעיסוקך? 
"הבסיס של המקצוע הוא האירוח. כברמן אתה יוצר את החוויה דרך שיחה, חיוך ויצירה של משקה מדויק לאורח שלך, וכבעלים זה נעשה דרך החלל שאתה מייצר, האנרגיה שבו, הצוות שלך וערכי האירוח שאתה מנחיל".

ומה הכי פחות?
"זה מקצוע של 24/7. העסק צריך לעבוד בכל זמן נתון ודורש נוכחות כמעט בלתי פוסקת, וכמו בכל עסק עצמאי, יש לחצים בלתי פוסקים ואי ודאות".

מה אתה הכי אוהב לשתות?
"האמת שאני שותה הכל: בירות, יין, משקאות נקיים וכמובן קוקטיילים. אני מאמין שמשקה מתאים לזמן ולמצב רוח, פשוט צריך למצוא את הדבר הנכון לאותו רגע, וככה אני מנסה גם להתאים את המשקאות עבור האורחים שלי".

מה נשתה ב־2016?
"האחות הרעה של טקילה, מסקל, עושה בימים אלו עלייה, ואני ממליץ מאוד לשתיינים מתקדמים לטעום את המשקה הכל כך מורכב ומעושן הזה".

בר שירה | צילום: בן יוסטר
בר שירה | צילום: בן יוסטר