חובת ביקור: נפתחה החנות הראשונה של לגו בישראל

התור בפתיחת חנות לגו בישראל | צילום: אבישי פינקלשטיין
התור בפתיחת חנות לגו בישראל | צילום: אבישי פינקלשטיין

באיחור לא אופנתי, תל אביב הצטרפה לרשימה המכובדת של ערים עם חנויות רשמיות של לגו, עכשיו כבר לא חייבים לטוס לחו"ל כדי ללטף את הקוביות הנחשקות

88 שיתופים | 132 צפיות

חנויות לגו הן לוקיישן מוכר עבור כל משפחה שמבקרת בעיר גדולה בניכר, ולמען האמת גם עבור לא מעט מבוגרים שההתמכרות ללגו לא עזבה אותם לעולם. ספרו כמה בדיחות "דרכתי על קוביית לגו" שתרצו – מדובר באחד המשחקים הבודדים ששרדו בהצלחה רבה את המעבר הבין דורי מדור הבייבי בום ועד לנכדים ולנינים שלהם מדור ה-Z. בהחלט הישג מכובד.  

עכשיו, באיחור לא אופנתי בכלל, גם ישראל הצטרפה לרשימת 678 חנויות הלגו בעולם, כשאתמול נפתחה באופן רשמי חנות לגו חדשה בדיזינגוף סנטר בתל אביב, שבאופן צפוי משכה אליה חובבי לגו שעמדו בתור ארוך ומתפתל כדי להיות הראשונים שמניחים את ידיהם על הקוביות הנחשקות.

החנות בגודל של 240 מ"ר והיא מכילה מאות מוצרים אותם ניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות של לגו ברחבי העולם. יחד עם פתיחת החנות הושק גם האתר הרשמי של LEGO Store בישראל, שמציע מגוון רחב של מוצרים עם משלוח מהיר עד הבית ואפשרויות הזמנה מוקדמת של דגמים ומהדורות מיוחדות של מוצרים, אותם ניתן יהיה להשיג רק באתר ובחנות הרשמית. עד היום נמכרו בישראל פחות מ-200 מוצרים של לגו, בחנות ובאתר הרשמי של לגו ימכרו קרוב לאלף מוצרים. 

חנות לגו בדיזינגוך סנטר | צילום: אבישי פינקשלטיין
חנות לגו בדיזינגוך סנטר | צילום: אבישי פינקשלטיין

 זכיין לגו בישראל, ערן תור, שמאחוריו הבאת מותגים בינלאומים אחרים לישראל כמו החנות של נינטנדו בדיזינגוף סנטר, עמל בחודשים האחרונים עם אנשי חברת לגו על התאמת הקונספט של החנות לקהל הישראלי. מיחסי הציבור מסרו ש"חברת לגו רואה בישראל שוק חשוב ולאחר שנים של ציפייה הוחלט על פתיחת החנות הראשונה אליה יצטרפו בהמשך עוד מספר חנויות שצפויות להיפתח ברחבי הארץ". 

עמדנו בתור לפתיחת החנות הראשונה של לגו בתל אביב

 צוות העובדים בחנות, המכונים ״הבנאים״, עבר הכשרה על מנת להעניק שירות וידע אודות המוצרים השונים, החנות הוקמה לאחר תהליך שיפוץ והתאמה במסגרתו אוחדו 6 חנויות נפרדות בדיזינגוף סנטר לכדי חנות אחת וכן שטחים נוספים לטובת פעילויות שונות. תכנון החנות בוצע על ידי צוות של חברת האם והיא אחת מהחנויות הראשונות בעולם שמעוצבות בסגנון "חנויות העתיד של לגו", הסבירו בחברה. בחנות החדשה מודגש הצבע הצהוב המזוהה עם החברה וכן משולבים בתוכו פסלים בתלת מימד, ומסכים דיגיטלים עם תוכן ייחודי לחנויות הרשמיות של לגו.  

עוד בשורה מעניינת שהבטיחו בחברת לגו היא שפתיחת החנות הובילה למהפכה במחיר מוצרי לגו בישראל, ומאז ההכרזה על פתיחת החנות, המחיר הממוצע בשוק הישראלי ירד בכ-35%. 

 החנות תציע מספר חוויות ייחודיות לראשונה בישראל כגון יצירת דמות אישית (Build a mini Figure), רכישת בריקים בתפזורת מהקיר (Pick A Brick) המזוהה עם חנויות לגו בעולם ובין היתר תוכלו למצוא בה בובה ענקית של וונדרמן בגובה 129 ס"מ, במשקל 51 ק"ג, שנבנתה מ- 26,000 בריקים על ידי בנאי מוסמך של לגו במילאנו ובנייתה נמשכה 128 שעות. רק אל תדרכו עליה בטעות.

חנות לגו בדיזינגוף סנטר | צילום: אבישי פינקלשטיין
חנות לגו בדיזינגוף סנטר | צילום: אבישי פינקלשטיין

שעות הפתיחה: ימי א’-ה’ בשעות 10:00-21:00  ויום ו’ בשעות 10:00-15:00