חנויות פופ אפ מומלצות

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

בעוד רובנו מנסים להתרגל לעובדה שבחמש אחר הצהריים כבר מחשיך, ואולי מתחילים, בהתרגשות מהוססת, לסדר ארון חורף, חנויות הפופ- אפ כבר מסמנות את עצמן כמחסה הנחשק ביותר מפני הגשם

88 שיתופים | 132 צפיות

לטובת אלה שבדיוק יצאו מאיזו מערה אחרי תקופה ממושכת: המושג "פופ- אפ" מתייחס לנקודות מכירה ש"צצות" ומציעות את מרכולתן לזמן מוגבל, שבסופו הן הולכות כשם שבאו ומפנות את מקומן לשימוש אחר בחלל.

התופעה הקופצנית הזאת נמצאת איתנו למעשה כבר כמה שנים, ותופסת תאוצה בקצב שגורם לנו להרגיש שבקרוב לא נוכל להיקשר באמת לאף חנות, כי לכולן יהיה תאריך תפוגה.

ובעצם, כשחושבים על זה, זה רק טבעי. אנחנו חיים בעולם התרבות המהירה- מתקשים לדחות סיפוקים מחד, וממצים את הכל מאד מהר מאידך. גם רשתות השיווק עלו על הנוסחה הזאת, והיא עובדת. תשאלו את כל הנערות המעודכנות בתל אביב שכבר חודש מסתובבות בעיר עם שקית של חנות הפופ אפ "עדיקה" שנראית כאילו הולחמה להן לזרוע.

אז ניתן בהחלט לומר שמדובר בתופעה מבורכת המאפשרת מגוון של חוויות קניה קונספטואליות ואקסקלוסיביות. הרי מה יותר כיף מלענות לחברה ששואלת אותך מאיפה התיק המושלם "אה, זה מהפופ- אפ המהמם ההוא, אבל פספסת, הוא נסגר אתמול…". וגם המרחב הציבורי מרוויח- הרחובות מתקשטים בתפאורה חדשה כל הזמן, ואותם חללים מנוצלים למטרות שונות בצמצום נדל"ני מקסים.

אז לאן בעצם אתם צריכים לרוץ בתקופה הקרובה?

"לה בוטגה" בקניון רמת אביב:

לאחר שאירח בשנה שעברה את מארק ג'ייקובס לפופ-אפ לוהט (טוב, נו, לא את מארק עצמו- רק את המותג שלו), קניון רמת אביב מציע ללקוחותיו הנאמנים והאמידים ברובם ליהנות מכל הטוב שמציע בוטיק "לה בוטגה" הממוקם ברשפון- ואוהו, כמה טוב זה: היזמיות והחברות הטובות שלי אלימלך ביטון וכרמית ברדוגו מיימון מבטיחות לפתות אתכם עם פראדה, ג'יבנשי, סאן לורן ומרג'יאלה במחירים נמוכים מהממוצע בשוק.

חנויות פופ אפ מומלצות

צילום: טל טרי
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי

בנוסף, תושק בפופ אפ, שיהיה פתוח במהלך חודש נובמבר בלבד (1.-30.11), גם קולקציית הנשים של מותג היוקרה הבריטי "ניל בארט". אם חסכתם בצד סכום יפה לטובת מלתחת החורף שלכם, ובעצם גם אם אתן פאשינסטות תפרניות שאוהבות לשטוף את העיניים- שווה לקפוץ.

צילום: טל טרי
צילום: טל טרי
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
ג'סטין טימברלייק לובש ניל בארט. צילום: יח"צ חו"ל
ג'סטין טימברלייק לובש ניל בארט. צילום: יח"צ חו"ל
שריל קול לובשת ניל בארט. צילום: יח"צ חו"ל
שריל קול לובשת ניל בארט. צילום: יח"צ חו"ל

"שופליפטרס":

זו תהיה למעשה השנה השמינית בה אירוע ה"שופליפטרס" מהווה חלק מעניין במיוחד במרחב העיצובי- אופנתי. האירוע, שנוסד על ידי שלוש השותפות גילת ויקסמן, ענת טל וניצן רוזנט, מאגד בתוכו מעצבים ישראלים לצד מותגים בינלאומיים, וכך דרים להם בכפיפה אחת קארן אוברזון עם אלכסנדר וונג וגרטרוד עם ג'יל סנדר, למשל. הממתק הזה גם עטוף יפה באסתטיקה ייחודית ופריטי עיצוב פנים אקסקולסיביים, שמהווים חלק בלתי נפרד מחלל התצוגה אך מוצעים גם הם למכירה כחלק מחוויה כוללת של תשוקה ליופי.

"שופליפטרס" תיפתח ב6.11 ברחוב פנחס בן יאיר 5 ביפו, ותהיה שם עד ימיה הראשונים של השנה האזרחית הבאה.

צילום: לוריה גולדשטיין
צילום: לוריה גולדשטיין
צילום: מירב בן לולו
צילום: מירב בן לולו
צילום: מריסה גולדנברג
צילום: מריסה גולדנברג

 

הדירה של "סרפן":

"סרפן" החל כשואורום שאפתני שחזונו לייצא מעצבים ישראלים לחו"ל. במהלך נסיעותיהן לשבועות האופנה בעולם, החליטו צמד היזמיות, סיוון עורכת הדין ואיילת הד"ר לביוכימיה- לעשות גם את הפעולה ההפוכה וללקט שמות ומותגים ששווה ללקוחה הישראלית להכיר.מכאן נולדה חנות האונליין, ועכשיו, מחלל וירטואלי, היא הופכת לחלל פיזי במיוחד- דירת קרקע בסמטה הסמוכה לכיכר המדינה היא כעת הבית המעוצב של המיזם- ובה ניתן להתארח, לחטט בחדר הארונות ולרכוש את מיטב מותגי האופנה ועיצוב הפנים המסקרנים שצמד היזמיות מציעות. ואם זה לא מדליק מספיק- את הכל גם אופפת הילת מסתורין קלה: הכתובת אינה לפרסום, וניתן לתאם ביקור רק במייל או בטלפון.

הדירה פתוחה למבקרים בימי א'-ה' מעשר בבוקר ועד שלוש בצהריים, ובימי ו' מעשר עד אחת בצהריים. contact@sarafan-tlv.com 0507663552

ולבסוף, אחרי שפתחנו לכם את התאבון האופנתי, צריך לטפל גם בזה המסורתי. ב17.11 יושק המיזם "דינר ראש" שהוא למעשה אירוע פופ- אפ קולינרי. מסעדות פופ- אפ הן דווקא תופעה די נפוצה ואפנתית בעולם, אבל אצלנו זו תהיה הפעם הראשונה, על אף שזה עלול להרגיש מוכר בחלק מהמקרים: במשך חודש וחצי יוקדש החלל ברחוב נחלת בנימין 48 למסעדות מיתולוגיות שאינן איתנו עוד כמו "התרווד הורוד" של צחי בוקששתר ו"מיקה" של מיקה שרון, לצד ביקורים של מסעדות אורחות ממקומות אקזוטיים כמו חיפה וירושלים.

פשוט השתדלו לא למצמץ יותר מדי בחורף הקרוב- אתם עוד עלולים לפספס את הפופ-אפ הכי לוהט בעיר.