חם, מתחמם, רותח

נסטיה ליסנסקי @nastyalisansky מתאהבת בנער השעה, אוגרת את המתנות של מארק ג'ייקובס, מסתכסכת עם רוברטו קוואלי ומגלה פרופיל בגדי פרווה שנוי במחלוקת. דוח אינסטגרם שיחמם אתכם

88 שיתופים | 132 צפיות

#השראה

הפנים הנכונות ל-2015 | צילום: מתוך האינסטגרם של בן אלון
הפנים הנכונות ל-2015 | צילום: מתוך האינסטגרם של בן אלון

הפנים הנכונות ביותר ל־2015 יהיו שייכות למישהו אנונימי כרגע אבל תתחילו לשנן את השם ותזכרו איפה קראתם אותו לראשונה. בן אלון @ben_alon בן ה־17, תלמיד במגמת צילום בתיכון בחיפה, מסתמן כדבר הבא בתעשיית האופנה הישראלית. נוסף ללוק האנדרוגיני הנכון לרוח התקופה, הוא הספיק כבר להתחבב על צלמי אופנה בביצה המקומית והצטלם לאחרונה לרנואר. אלון אוחז בחשבון אינסטגרם מרהיב המציג אסתטיקה אינטליגנטית ובוגרת, פוטוגניות אדירה וטונות של כישרון, שלגמרי גורמות לי להכתיר אותו כ“איט בוי" העכשווי.

מתוך האינסטגרם של ben_alon
מתוך האינסטגרם של ben_alon

#גם אני רוצה

בגיל 16 החלטתי שאני רוצה להיות מעצבת אופנה בדיוק כמו סטלה מקרטני, @stellamccartney שאז עוד הייתה מעצבת ראשית של קלואי. נכון שהרבה יותר קל להתחיל קריירה אם את הבת של פול (לא לי, אני הבת של סשה), אבל גם אני רוצה את הליין האחרון שלה עם הגזרות המהודקות והטוויסט החתרני שעוטף היטב את הגוף.

מתוך האינסטגרם של stellamccartney
מתוך האינסטגרם של stellamccartney

 

כחובבת מתנות ידועה, מעצב האופנה מארק ג'ייקובס @marcjacobsintl סידר לי את הקלאץ' הכי מתוק לחורף הזה ובזכותו כל הערבים שלי מרגישים כמו ערב יום הולדת.

מתוך האינסטגרם של marcjacobsintl
מתוך האינסטגרם של marcjacobsintl

 

ואם התיק גונב את ההצגה, אז לא צריך ללבוש הרבה. גם אני רוצה את קורפורל corporelle.lingerie@ מותג רוסי שכולל חזיות משולשים שקופות וגזרות הצלבה שהן הכי טרנדיות העונה. זה לא מחמם אבל לוהט!

מתוך האינסטגרם של corporelle.lingerie
מתוך האינסטגרם של corporelle.lingerie

#אג'נדה

היא עשויה מחומרים טבעיים ולא סינתטיים ומגודלת בתנאים מפוקחים. הפיד שישכנע אתכם לרכך עמדות כלפי הפרווה

מתוך האינסטגרם של wearefur
מתוך האינסטגרם של wearefur

 

לא מדובר בעמוד אינסטגרם מפואר במיוחד, אבל סקרן אותי מאוד להבין מה עומד מאחורי @wearefur – פרופיל שקורא בקול רם ובהאשטאג מוצק את אחת ההצהרות הכי פחות פוליטיקלי קורקט בעשור האחרון: לבשו פרוות! לא קיבלתי הרבה תשובות בפרופיל אלא בעיקר העברת מסר ויזואלי (תצלומים של סלבריטאים בינלאומיים לובשים פרווה ותמונות מתצוגות אופנה), חרגתי מהרגלי ונכנסתי לאתר, שם באופן ורבלי וברור מאוד מנוסח מניפסט שמגן על תעשיית הפרווה העולמית. אכזריות או צביעות – זה לשיפוטכם, אבל שווה קריאה.

 

מתוך האינסטגרם של wearefur
מתוך האינסטגרם של wearefur

#הכי 2015

במדור הקודם סגרנו את האורך הכי נכון לחצאית לשנת 2015 (בול מתחת לברך), והחודש אני מתחייבת לכם על הגזרה: חצאית פפלום זה האיט פריט במלתחה שלך. הכוונה לחצאית צמודה שנפתחת כלפי מטה, שעברה כבר כמה וכמה גלגולים בהיסטוריית האופנה וחוזרת אלינו השנה בגדול. בתי אופנה גדולים וקטנים, יוקרתיים ועממיים נתנו אינטרפרטציות משלהם לחצאית הפפלום. נשאר רק לבחור. הכי התלהבתי מהחצאית של סטודיו אש ashstudio@.

מתוך האינסטגרם של valentinasiragusa
מתוך האינסטגרם של valentinasiragusa

#לא יצא לך

לפעמים אני שואלת את עצמי אם הייתי אוהבת את הפריט אם לא הייתה עליו תווית של בית אופנה עילית, כי אני כל כך אוהבת מותגים. הם מספרים סיפור, הם פרטי אספנות וחלקם אפילו יצירות אמנות. וכן, הם גם סמל סטטוס. ואז אני נתקלת בפריטים כעורים כמו האייפון קייס של @roberto_cavalli ונרגעת. אני מבינה שהכל בסדר עם בלוטות הטעם שלי ושבאלנבי יש יפים יותר. האייפון 6 שלי לעומת זאת הקיא קצת בפה.

מתוך האינסטגרם של רוברטו קוואלי
מתוך האינסטגרם של רוברטו קוואלי

#מייד אין איזראל

סוודרים ישראליים סרוגים בעבודת יד יעניקו לקור שהתנפל עלינו שיק סקנדינבי

מתוך האינסטגרם של catclawofficial
מתוך האינסטגרם של catclawofficial

קר לי, ובחיפוש אחר הסוודר המושלם נתקלתי בחשבון אינסטגרם קטן עם פוטנציאל גדול: @catclawofficial. בעמוד של קטקלאו גיליתי סוודרים בעבודת יד (לייק ראשון) וסווטשירטים המשולבים דיטיילים סרוגים, יוניסקס (לייק שני) וואן אוף א קיינד (לייק שלישי), או בעברית: יהיה כזה רק לך. חיפשתי את השורשים הסקנדינביים של היצירות הסרוגות האלה, אך גיליתי שהם בכלל תוצרת הארץ, פרי ידיה של המעצבת דורית תורג'מן (לייק רביעי!) והתמכרתי.