חליפות החתן של דייויד ששון יהפכו את יום החתונה ליום שלו

צילום: Ramsey Spencer
צילום: Ramsey Spencer

מחפשים חליפת חתן שתענה על כל הפנטזיות שלכם? 
המעצב הוותיק דייויד ששון יתפור לכם אחת לפי בקשתכם

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כבר מזמן חלפו הימים שגברים פשוט מופיעים לחתונה ולובשים מה שהכלה בחרה עבורם. תלבושת לחתן ביום חתונתו היא עניין מורכב 
לא פחות משמלת כלה, ולעתים אפילו יותר. בכל זאת, מדובר במערכת לבוש שלמה – חולצה, מכנסיים, ז'קט, עניבה, נעליים, חגורה והרשימה יכולה להמשיך בסטודיו של דייויד ששון תמצאו one stop shop לכל מה שחתן צריך ביום המרגש בחייו. דייויד החל את דרכו כמעצב בגדי גברים בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת.  הדגש שלו כמעצב היה ונשאר באיכות הבדים, רמת הגימור והגזרות המדויקות בהתאמה אישית לכל חתן מכף רגל ועד ראש.

צוות החייטים של דייויד מלווה אותו כבר למעלה מ-17 שנה, ומדובר בצוות במתמחה חייטות עילית ובשימוש בבדים משובחים כמו COOL WOOL וכותנה. כל החומרים ומוצרי החייטות מיובאים מאירופה. בסטודיו של דייויד תמצאו שתי אופציות לבחירת החליפה המושלמת. הראשונה היא קולקציית "רדי טו וור" שניתן לבחור חליפה מתוכה ועליה לבצע התאמות לכל חתן לפי מבנה גופו. האופציה השנייה היא תפירה לפי הזמנה. דייויד ישב איתכם לבחירת בדים משותפת ויצור עבורכם מראה חלומי ליום חתונתכם.

צילום: Ramsey Spencer
צילום: Ramsey Spencer

 

בנוסף, הסטודיו שלו מתורגל בעבודה עם חתנים, מה שאומר שהם מודעים לכל הלחץ וההתרגשות שמלווים את האירוע. הייחודיות היא, שכמו אצל כלה שמתלבשת ביום החתונה אצל מעצב השמלה ומתאפרת, כך גם החתנים מגיעים להתלבש בסטודיו וביחד מרימים לחיים. בנוסף, הסטודיו מתורגל בעבודה עם חתנים, מה שאומר שהם מודעים לכל הלחץ וההתרגשות שמלווים את האירוע. לאחר תהליך ההתאמה האישית של החליפה, החתנים מוזמנים להתלבש בסטודיו ביום האירוע, ממש כמו הכלות, וביחד מרימים לחיים.

הסטודיו הממוקם בבניין מרהיב לשימור שנראה כאילו נלקח מסרט הוליוודי ומכיל חפצי אמנות העתיקים וריהוט יוצא דופן. היופי והאוירה של המקום יגרום לכם להחסיר פעימה ובהחלט מהווה אלמנט נוסף למעמד המרגש.דייויד והצוות ידאגו להוריד את מפלס הלחץ ולהלביש את החתן באופן מושלם, כי פרפקציוניזם הוא שם המשחק. ומניסיונו, רק לאחר שהחתנים מתלבשים הם למעשה מבינים שזהו זה -הם עוד מעט מתחתנים, והוא תמיד מתרגש ללוות אותם ברגע המיוחד הזה.

צילום: Ramsey Spencer
צילום: Ramsey Spencer

 

דייויד ששון הוא מעצב מוכר וותיק שעובד כבר שנים עם תעשיית הקולנוע, העיתונות והתקשורת המקומית, ומציג מנעד רחב של צבעים לא שיגרתיים ללקוחות לא שגרתיים. רוב המשתתפים הישראלים 
בטקסי האוסקר, בפסטיבל קאן ואירועים בינלאומיים ומקומיים נוספים, מגיעים אליו לסטודיו לסטיילינג ורכישת חליפה בהתאם לקוד הלבוש ונושא הטקס ולכן דייויד מתאים להם גם את הנעליים בשילוב מושלם לצבעה של החגורה, ואת הפפיונים והעניבות למטפחת שבכיס הבלייזר. כל אלה יוצרים בהרמוניה את עבודת המופת של המעצב – חליפת החתן. טווח מחירים: 2,500-6000 ש"ח.

סטודיו דייויד ששון | 03-5170337
מוהליבר 37 ת"א
אינסטגרם | פייסבוק 

לוגו-_p

בשיתוף דיוויד ששון