חיפשנו ומצאנו: משקפיים של ולנטינו ודיור בהנחות ולנטיין נחשקות

במיוחד לוולנטיין. צילום: יח"צ
במיוחד לוולנטיין. צילום: יח"צ

ברשת I-OPTIC  יודעים בדיוק מה אתם אוהבים, ולכן לרגל הוולנטיין מציעים לכם 40 אחוזי הנחה על מותגי -על וגם הזדמנות לזכות בסט לנז׳רי רומנטי. ההתאהבות מעולם לא הייתה משתלמת כל כך

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

ולנטיין מגיע, ואיתו הזדמנות נהדרת לראות את עצמך ואת העולם מבעד למשקפיים חדשים ובמבט מלא אהבה. לרגל החג  רשת I-OPTIC מזמינה אותך למצוא את ה"אני" שלך ולחגוג את אהבתך לעצמך בסטייל, עם זוג משקפיים חדש מבית ולנטינו, דיור או רייבן בהנחות מיוחדות לרגל החג והשקת האתר החדש.

ולטינו. צילום: יח"צ
ולטינו. צילום: יח"צ

למשך שבוע בלבד יוענקו 40 אחוזי הנחה על מבחר דגמים מקולקציית 2019 שמשתתפים במבצע, כולל משקפיים של אמפוריו ארמאני, ולנטינו, דיור, גוצ׳י ורייבן.

רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים, בעיצוב בתי האופנה הגדולים בעולם, ביניהם סלין, קלואה, פראדה, דיור, ולנטינו, ורסצ׳ה ועוד. רשת האופטיקה החדשנית מציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש המתכתבות עם הטרנדים החזקים של עולם האופנה. העונה אפשר למצוא את הטרנד החם של עדשות צבעוניות, לצד מסגרות משקפיים חתוליות, משקפיים של ולנטינו שמשדרגים את המסגרת הקלאסית השחורה עם אבנים וכן מגוון משקפיים של דיור בגווני פסטל, המדגימים את טרנד האוברסייז החדש. כל זאת תוך שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.

גם לו וגם לך. צילום" יח"צ
גם לו וגם לך. צילום" יח"צ

ומכיוון שאין אהבה בלי לנז׳רי, אנחנו מזמינים אתכן לבקר בדף הפייסבוק שלנו, לשתף אותנו ברעיון מקורי ויצירתי לבילוי בערב ולנטיין, ואם ממש תרשימו אותנו תזכו בסט הלבשה תחתונה מתנה מבית ליה לונדון.

דיור. צילום: יח"צ
דיור. צילום: יח"צ

ניתן להשיג:

סניף קניון איילון- קניון איילון. סניף רמת גן-שד' אבא הלל 2 (מגדל משה אביב), רמת גן. סניף ירמיהו- רח' ירמיהו 33 ת"א. סניף תל אביב -גינדי TLV. סניף רמת אביב-קניון רמת אביב- אופטיק דורון קומה 1. IOPTIC CONCEPT קומה 2. סניף הרצליה- שד' אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין). סניף פתח תקווה-הקניון הגדול פתח תקווה. סניף ראשל"צ- קניון ראשונים. סניף ראשל"צ-קניון הזהב.

אינסטגרם: IOPTIC  | טלפון:  1-700-555-112 | פייסבוק