חיי מדף

קולקציית משקפי השמש של האופטומטריסט יוסף חבר | צילום: מיכאל טופיול
קולקציית משקפי השמש של האופטומטריסט יוסף חבר | צילום: מיכאל טופיול

הארון נפתח ושוב את עומדת חסרת אונים אל מול שיממון חייך הבלתי אופנתיים. שש קולקציות חדשות ומסקרנות בסוף הקיץ ולקראת הסתיו, יפיחו סטייל גם באחרון ארונות איקאה

88 שיתופים | 132 צפיות

מופע שנות השבעים: קולקציות סתיו־חורף של רנואר וקסטרו

קסטרו ורנואר חשפו בסוף חודש יולי את קולקציות סתיו־חורף 2015־2016, כשהן אפופות ריח סבנטיז עז ומפזרות אבק בוהו שיק – שתי מגמות שמלוות אותנו כבר כמה עונות. שתי הרשתות הצליחו ליצור קולקציות מעניינות ובעלות טוויסטים בהן מורגשת אווירת חופש שמוצאת את ביטויה בפלטת צבעים חמים, בגזרות נינוחות ומתרחבות, בהדפסים אופייניים לתקופה ובאלמנטים כמו קרושה, זמש ופרנזים. בעוד שבקולקציה של קסטרו מורגשת גם זיקה לשנות ה־60 בקו הבלאק האלגנטי ואלמנטים רוקנ'רוליים וגראנג'יים של הניינטיז בקו הבלו, ברנואר בחרו להתמקד בשנות ה־70 בלבד ולחלק את הקולקציה לארבע קבוצות שונות. כך למשל, קבוצת “Youth" כוללת פריטי קז'ואל ברוח צעירה, בעוד שקבוצה בשם “Serenity" מתייחסת לגברות המהודרות של התקופה וכוללת פריטים בשחור, לבן ושמנת מחומרים כמו צמר ופרוות סינתטיות. לדברי רון קהאן, המעצב הראשי של רנואר, באמצע שנות ה־70 היה מחסור בחומרים טבעיים שגרם לעליית קרנם של החומרים הסינתטיים ובא לידי ביטוי בקולקציה.

רנואר | צילום: אלון שפרנסקי
רנואר | צילום: אלון שפרנסקי

 

קסטרו | צילום: שוקה כהן
קסטרו | צילום: שוקה כהן

הכינו את הקונפטי: קולקציית יום ההולדת של חגית טסה

לכבוד יום ההולדת ה־20 של המותג, מוציאה חגית טסה קולקציית קפסולה חגיגית העונה לשם Bday Collection ומונה 20 דגמים החורגים מאופי המותג – נוצצים יותר, נועזים יותר ומתובלים בנגיעות רוקיסטיות. "אחרי שנים של מחשבה על הלקוחה שלי, החלטתי לחזור אחורה ולחשוב על עצמי, גם במחיר קולקציה פחות מסחרית" היא אומרת. "עיצבתי קולקציה לאישה שאני: אשת קריירה ומשפחה שלא מוותרת על בילוי לילי ורוצה להרגיש נחשקת".

199־899 ש"ח, ברשת חנויות חגית טסה ובבוטיקים נבחרים

Bday Collection, קולקציית הקפסולה של חגית טסה | צילום: זוהר שטרית
Bday Collection, קולקציית הקפסולה של חגית טסה | צילום: זוהר שטרית

 

בחן את עצמך: מראה וירוטאלית באתר המשקפיים הישראלי glassesusa.com

העובדה שחובשי משקפיים לא מסוגלים לבחון את עצמם עם הזוג החדש שהם עומדים לרכוש ברשת, גורמת למשקפופרים להמציא לעצמם שפע של טריקים ייחודים כדי להתגבר על המכשול. הבעיה באה על פתרונה היצירתי בבוטיק משקפיים אינטרנטי שהוקם על ידי הישראלים דניאל רוטמן, אלדד רוטמן ורועי ימנר, שהחודש הושקעו בו 12.5 מיליון דולר להמשך פיתוחו (!). האתר מציע מראה וירטואלית המאפשרת לכם להעלות לרשת צילום עצמי, להרכיב עליו את המשקפיים שתרצו לקנות, לשתף ולשלוח לחברים לקבלת חוות דעת שנייה. בחנות מוצעות אלפי מסגרות למשקפי ראייה ושמש של מותגים כמו קלואה, דיאן פון פירסטנברג, לקוסט וקרל לאגרפלד.

טווח מחירים: 38־276 דולר, לאתר

בוטיק המשקפיים האינטרנטי glassesusa.com | צילום: רועי אדות
בוטיק המשקפיים האינטרנטי glassesusa.com | צילום: רועי אדות

בטן מתנפחת: מותג בגדי ההיריון Motherhood Maternity

רשת בגדי ההיריון האמריקאית Motherhood Maternity מגיעה בימים אלה לארץ ומגדילה את ההיצע עבור נשים הריוניות. שמחנו לגלות שמדובר במותג שנותן מענה כולל לצרכים שונים שעולים במהלך תקופה זו, החל מהלבשה תחתונה ופיג'מות, מלתחה מחויטת שתתאים ליום במשרד ועד שמלות לעונת החתונות.

39.90־299.90 ש"ח, בגן העיר ת"א, בקניון ביג פאשן באשדוד ובסניפי רשת H&O

מותג בגדי ההיריון Motherhood Maternity | צילום: יח"צ
מותג בגדי ההיריון Motherhood Maternity | צילום: יח"צ

ברבור לבן: הכירו את המותג Vivetta

בין קולקציות הריזורט של 2016 שנחשפו לאחרונה, צדה את תשומת לבנו זו של המעצבת הצעירה Vivetta Ponti. פונטי, שעבדה בעבר אצל רוברטו קוואלי, הקימה את הקו העצמאי שלה במילאנו לפני כשש שנים ומאז היא רוקמת חלומות צבעוניים, סוריאליסטיים, עם נגיעות נוסטלגיות וסמי ילדותיות. בקולקציה הנוכחית בולט במיוחד מוטיב הברבור המעלה תהייה אם קם יורש עצר חדש לטרנד הפלמינגו.

195־1,245 דולר, לאתר

המותג החדש Vivetta | צילום: יח"צ
המותג החדש Vivetta | צילום: יח"צ

 

פארטי טיים: שיתוף פעולה נוסף של נסטיה ליסנסקי וקרן בנקר

"אם זה לא פריט שאני חייבת בארון שלי, הוא לא יהיה חלק מהקולקציה", פוסקת נסטיה ליסנסקי אושיית האינסטגרם (ובעלת הטור הלוהט "בריבוע"), שמזמן פרצה את גבולות הפיד לעבר שיתופי פעולה שבהם היא מביאה לידי ביטוי את הפרסונה האופנתית שלה. לאחר שעיצבה קולקציה מוצלחת בקיץ שעבר עם קרן בנקר ויצרה בעונה הנוכחית בגדי ילדים למותג מישמיש, חוזרת ליסנסקי לשתף פעולה עם בנקר, בקולקציית קפסולה קטנה, חצופה ולא שגרתית של בגדי ערב אלטרנטיבים. חצאיות פרנזים וגופיות עם גדילים הן רק חלק מהפריטים שאפשר ללבוש ולהרגיש כמו איט גירל מהשורה הראשונה.

350־850 ש"ח בבנקר, דיזנגוף 210 תל אביב

שיתוף פעולה נוסף של נסטיה ליסנסקי וקרן בנקר | צילום: אלון שפרנסקי
שיתוף פעולה נוסף של נסטיה ליסנסקי וקרן בנקר | צילום: אלון שפרנסקי

 

מבזק אופנתי

1. דונה קארן פורשת מתפקיד המעצבת הראשית של המותג הנושא את שמה

2. קייטי פרי נבחרה לככב בקמפיין החדש של H&M

3. מעצבת האופנה מרי קטרנצו משתפת פעולה עם אדידס בפעם השנייה

4. לילי רוז דפ, בתם של ונסה פאראדי וג'וני דפ, נבחרה לככב בקמפיין משקפיים חדש של שאנל

5. האופטימטריסט יוסף חבר מציג בפעם השנייה קולקציית משקפי שמש בעיצובו, הכוללת חמישה דגמים לנשים וגברים ונמכרת בבוטיק שלו

6. רשת האקססוריז טופ 10 בוחרת לראשונה בפרזנטורים מוכרים – הדוגמנים סתיו שטרסקו ונועם פרוסט

7. הזמרת טיילור סוויפט תשיק בסין את קולקציית הבגדים הראשונה שלה, שתימכר באתר JD.COM

 

יוסף חבר | צילום: מיכאל טופיול
יוסף חבר | צילום: מיכאל טופיול