חיוך און ליין

חגיגות הקניות שיחלו מחר, ב"בלאק פריידי" הפכו בשנים האחרונות גם לחגיגות של קניות און ליין שאי אפשר להתעלם מהן בסייבר מאנדי. אתרי האופנה שנותנים הנחות ענקיות – יעלו לכם חיוך על הפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

סייבר מאנדיי הוא "חג שופינג" יחסית חדש בתרבות האמריקאית. הוא נולד ב-2005 עם ימיה הראשונים של סצנת השופינג און ליין ונועד לתת גיבוי לחנויות קטנות ומעצבים חדשים שרצו להשתתף בחגיגת הקניות הגדולה לקראת חג המולד, אך לא יכלו לעמוד בתחרות של הקמעוניות הגדולות. בתשע השנים שחלפו גדל הילד והפך לאירוע סייבר ששווה לפתוח חשבון בינלאומי רק בשבילו. ההתפתחות המסחררת של אמזון, איביי, אטסי והעובדה כי כל מותג ורשת מחזיקים גם חנות און ליין הכפילה ושילשה את המסחר האינטרנטי בחמש השנים האחרונות וכיום ניתן להשיג כמעט כל מוצר בלחיצת כפתור ותשלום דמי משלוח. ריכזנו עבורכן כמה אתרים שווים במיוחד ששווים את הקליק ומציעים הנחות אמיתיות (לא, 10% על קולקציית קיץ זו לא הנחה אמיתית) ומאפשרות לכן לרכוש מוצרים שאשכרה תשתמשו בהן.

כמה טיפים לפני שמתחילים:

1. ודאו שהאתרים עורכים משלוח לארץ וודאו שהמשלוח לארץ לא עולה כפול מהמוצר עצמו, אחרת מה חסכתן?

2. בדקו את ההמלצות וחוות הדעת של המוכרים, בעיקר באתרים כמו איביי, עלי אקספרס או דיל אקסטרים וכן את הביקורות על המוצרים. כיף לחסוך כסף, פחות כיף לקבל סוודר שמתפורר לפני הכביסה הראשונה.

3. השתמשו בשירות תשלומים מאובטח המעניק אחריות וביטוח

4. עברו על טבלאות המרות המידות המצויות באתרי האופנה. המידות האסייתיות שונות מהמידות האמריקאיות וכך הלאה

5. הירשמו לניוזלטרים, אספו קודים. רוב חנויות האון-ליין יודעות שהמבצעים ימשכו אתכן, אבל הן גם לפתח מערכת יחסים לטווח ארוך. לשם כך הן מפתות בקודים והצטרפות לרשימת התפוצה שמוסיפים הנחות לחשבון הסופי. שווה להירשם ומקסימום לעשות "הסר" למחרת.

 

 

1. IHERB

IHERB אתר הבריאות
IHERB אתר הבריאות

אתר הבריאות, הויטמינים והמוצרים האורגנים התחבב מאד על הישראלים חובבי הבריאות ובעלי המודעות. לאתר יש דמי משלוח נמוכים במיוחד (4-8$ תלוי במשקל) ומעל 8 פאונד אי אפשר לבצע משלוח לישראל.

לאתר יש מחלקת קוסמטיקה ואיפור אורגנית ואנטי אלרגנית שווה במיוחד ולכבוד הסייבר מנדי הוא מציע 20% הנחה על המברשות הנהדרות של סמנתה צ'פמן.

לאתר

 

 

2. House of Harlow

 

צילום מסך מתוך האתר houseofharlow1960
צילום מסך מתוך האתר houseofharlow1960

חנות הבוהו-שיק של ניקול ריצ'י הפכה מזמן את נערת הריאליטי למעצבת נחשבת שהברקות הסטייל שלה זוכות לאלפי חיקויים. ביום-יום רוב הפריטים שלה מותחים את היכולת של הארנק הממוצע אבל בזכות הסייבר מאנדי (שת'כלס התחיל כמה ימים לפני וימשך עד שני בחצות) יש 25% הנחה על קולקציית הרדי-טו-וור. אישית, נדלקנו על מכנסי מיילו בגוון קרמל ב-59$ דולר בלבד, אבל תרגישו חופשי לדלות פריטים משלכן.

לאתר

 

3. Joie

צילום מסך מתוך האתר joie
צילום מסך מתוך האתר joie

אם עוד לא הכרתן את האתר בעל האפיל הצרפתי, עכשיו זה הזמן להתחבר אליו מקרוב. המחירים לא זולים, אבל האיכות נהדרת והשיק חד פעמי. לכבוד הסייבר מאנדיי וגם הבלק פרידיי מציעים 25% על כל האתר בהקשת הקוד THANKS בקופה. אנחנו ממליצות להתמקד בגזרת הנעליים שם תמצאו מותגים איכותיים במחירים שהופכים לכמעט סבירים

לאתר

 

4. ASOS

צילום מסך מתוך ASOS
צילום מסך מתוך ASOS

רשת האופנה הבריטית שהצליחה להגדיר מחדש את השופינג און ליין עבור רבבות ישראלים מציעה עד 70% הנחה לקראת הבלק פריידי והסייבר מאנדיי. יש באתר הרבה זבל שממשיך מעונות קודמות, אז רכשו באחריות וקראו בתשומת לב את הרכב הבדים. זוהי העונה הגדולה של הפוליאסטר. אם כבר לגהץ, לכו על הפריטים המוצלחים של צ'יפ מאנדיי שקשה להשיג עליהם הנחות

לאתר

 

5. missguided

צילום מסך מתוך האתר missguided

צילום מסך מתוך האתר missguided

הכי גלאם שאפשר, במיוחד אם טרם סגרת שמלה לסילבסטר או לחתונת החורף הקרובה של החברה הכי טובה. יש שם שמלות סקסיות בטירוף שמתאימות גם לבחורות מקומרות כיאה לאתר בריטי וגם קטגוריית פלאס סייז מפנקת, נעלים, ג'קטים ומעילים. מקישים את הקוד Cyber30 ומקבלים 30% הנחה על כל רכישה. זו השמלה שתסגור לך את הסלבסטר.

לאתר

 

6. shoeshu

צילום מסך מתוך האתר shoeshu
צילום מסך מתוך האתר shoeshu

חפצות בנעליים ואין לכן כוח לחכות שיגיעו מעבר לים? אתר הנעליים הישראלי שושו מציע גם הוא הנחות לכבוד סייבר מאנדי בגובה של 50% על כל האתר. המלאי מצומצם יחסית לאתרים בנכר (וגם לאתרים ישראלים) אבל ההנחה הופכת אותו למשתלמת. במיוחד אם מתחשק לכן מגפי גומי כיפיים.

לאתר

 

7. modcloth

האתר בניחוח וינטג' מציע תמיד סחורה מרשימה לחובבות הז'אנר ומחלקת הנעלים והאקססוריז שלו היא ממלכה קסומה. המחירים פה תמיד טיפה מוגזמים, מה שגורם לנו לרוב להדיר מאתר את העכבר שלנו, אבל לרגע סייבר מאנדיי יציעו פה 25% הנחה על כל האתר, מה שהופך חלק מהפריטים למשתלמים במיוחד. למשל השמלה הזו

לאתר

 

8. דלתא

חובבי הפיג'מות, התחתונים והגופיות התייצבו! בדלתא עשו השנה מהלך שיווקי מושקע כדי להשיק את האתר החדש שלהם ונוהגים לצ'פר במבצעים סופר-משתלמים כחלק מהחינוך מחדש של קהל הלקוחות שלהם לרכישה ברשת. ביום שני הם יציעו 50% הנחה על כל האתר. הזדמנות נפלאה להתחבר עם הפיג'מה החמודה הזו

לאתר

 

9. tights

 

צילום מסך מתוך האתר tights
צילום מסך מתוך האתר tights

טייצים נהפכו מזמן ללבוש לגיטימי במרחב הציבורי ולא נדיר לראות אותן גם באירועים שבהם לא נצפה מסלול ריצה או דלי ספונג'ה קרוב. האתר 'טייטס אמסטרדם' הישראלי חביב עלינו במיוחד כי גם בימי חול נטולי סיילים הוא מציע מוצרים במחירים נורמטיבים ובאיכות ראויה להערכה. ביום שני יציעו שם 40% הנחה על האתר, מה שיאפשר לכן להתאחד עם החמודים האלו.

לאתר