חידושי גינון לחודש ספטמבר

סדרת Krydda/Växer: גינון הידרופוני מבית איקאה
סדרת Krydda/Växer: גינון הידרופוני מבית איקאה

גידולים ביתיים: הצמח שירחיק את היתושים; ספר שמעורר השראה לעיצוב פנים טבעי עשיר בצמחיה ואיקאה שוב מקלה לנו על החיים, הפעם עם ערכת גינון הידרופוני ביתית. שיהיה קיץ ירוק

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ספר: לחיות עם הצמחים

הספר Indoor Green: Living with Plants הוא תוצר של השראה רב תרבותית שקיבלה ברי קלאפי, סופרת ובעלת החנות-גלריה Mr Kitly שבאוסטרליה. יחד עם חברתה הצלמת לורן במפורד היא מציגה את הצמחייה הביתית באופן המעורר השראה ותשוקה, מטהר אווירה ותורם לעיצוב וסגנון פנים הבית. בליווי תמונות שלא תוכלו להסיר מהן את העיניים, מציג הספר רעיונות שונים להתאמה מדויקת בין צמחים לכלים בשלל חללי הבית ומראה איך תעשירו את ביתכם בצבעי ירוק-עד ותעניקו לו אווירת חיבור לטבע בסטייל.
19.95 פאונד, להשיג ב-amazon

ספר החודש: לחיות עם הצמחים
ספר החודש: לחיות עם הצמחים

 

צמח החודש: אל-תוש

יש בקיץ הרבה דברים טובים, אבל יתושים ושאר חרקים הם לא אחד מהם. לירון סלונר מציעה להשתמש בצמחים לדחיית האורחים הלא-קרואים: בגינה מומלץ לשתול טגטס, צמח בעל פריחה צהובה-אדמונית יפה שלו זנים שונים, עונתיים או רב-שנתיים, והוא גם יכול לשמש כתבלין ארומתי. אם יש לכם מרפסת צל או בית מואר, צמח הפלקטרנתוס יפיץ ריח עדין שמרחיק יתושים הדומה לריח הצירונטלה. גם אם הוא לא יבצע את המשימה, זכיתם בצמח עמיד וחזק בעל פריחה לבנה, המתאים למגוון תנאי תאורה ודורש השקייה מועטה עד בינונית.
באדיבות משתלת סלונר, מושב סתריה.

טגטס מפושק: גם נאה וגם מרחיק מזיקים
טגטס מפושק: גם נאה וגם מרחיק מזיקים
טגטס למון
טגטס למון

 

מוצר: גדל זאת בעצמך

איקאה השיקו ערכת מוצרי גינון הידרופוני ביתי הכוללת מנורת לד, זרעים ומתקן לשתילה. סדרת Krydda/Växer מאפשרת לכם לגדל ירקות וצמחים בתוך הבית, ללא צורך באור שמש או באדמה. העיצוב מקורי אך סולידי, הפריטים אינם תופסים מקום רב והמחיר נגיש, כך שתוכלו לטפח גינת ירק ביתית לאורך כל השנה, גם כשהחמסין בחוץ מייבש כל דבר צומח. כרגע לא ניתן להשיג בישראל, אבל אנחנו מחכים בכיליון עיניים שיעשה עלייה.

מעכשיו תוכלו לגדל ירקות וצמחים בתוך הבית, ללא צורך באור שמש או באדמה
מעכשיו תוכלו לגדל ירקות וצמחים בתוך הבית, ללא צורך באור שמש או באדמה