אלוהים, נצור את החידון: איזו דמות את בארמון הבריטי? גלי ושחקי

מייגן מרקל, קייט מידלטון, הדוכסית פרגי והמלכה אליזבת | צילום: Gettyimages
מייגן מרקל, קייט מידלטון, הדוכסית פרגי והמלכה אליזבת | צילום: Gettyimages

מרגישה כמו קייט מידלטון? תמיד טענת שעם גורל אחר גם את היית יכולה להיות המלכה אליזבת? רגע לפני החתונה הנוצצת של מייגן מרקל והנסיך הארי זה הזמן לגלות איזו בת מלוכה את. רק היזהרי לא לגמור כמו שערוריית הסקס של הדוכסית פרגי המנודה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

אחרי חודשים של המתנה ביום שבת הקרוב (19.5) תינשא מייגן מרקל לנסיך הארי בחתונה נוצצת במיוחד ומיליונים ברחבי העולם ישובו להאמין באהבה, לפחות לשעה קלה. אחר כך כמיטב המסורת של הארמון יגיעו ודאי השערוריות, הרכילות ושאר הטינופים. נדמה שלא מרקל וכמובן לא גיסתה קייט מידלטון יוכלו להתחרות בדוכסית פרגי. שרה פרגוסון בשמה האמיתי ידועה כמי שסולקה בבושת פנים מהארמון על ידי המלכה לאחר שתמונת פפראצי מפלילה חשפה שהיא מנהלת רומן מחוץ לנישואיה לנסיך אנדרו, ואם כל זה לא מספיק – בתצלום רואים את בן זוגה דאז איש העסקים האמריקאי ג'ון בריין מוצץ לה את הבוהן. אכן, קלאסה מלכותית.

חושבות שגם אצלם ברחבה יהיה עומר אדם? מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: Gettyimages
חושבות שגם אצלם ברחבה יהיה עומר אדם? מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: Gettyimages

עוד כתבות מעניינות
איך מארגנים חתונה מושלמת? מדריך הטיפים המלא
מייגן מרקל היא ממש לא מי שאתן חושבות שהיא
המעשה הטוב של קייט מידלטון ימיס לכן את הלב 

מאז הימים של פרגי הדוכסית מיורק עברו הרבה כוסות תה במטבח המלכותי של המלכה אליזבת. עד הרגע בו נגלה כולנו איזו שמלה בחרה מייגן ללבוש לחופה זה הזמן לגלות משהו אחר לחלוטין – איזו בת מלוכה בריטית את? האם את קייט מידלטון של המזרח התיכון, הילדה הרעה סטייל פרגי או שאולי גם בתוכך מסתתרת מלכה אליזבת קטנה? שחקו עכשיו וגלו בעזרת חידון האישיות האמין ביותר בממלכה כולה. מוכנות?

[interaction id="5afd8c959aa241d7116284cf"]