חזיית הספורט ששמה סוף לתירוצים

נגמרו התירוצים, נכנסות לכושר. צילום: יח"צ
נגמרו התירוצים, נכנסות לכושר. צילום: יח"צ

אפשר להגיד שחזיות הספורט הן פריט הלבוש הכי פחות אהוב עלינו בארון. אבל פיתוח חדש של מותג ההלבשה "טריומף" עשוי לשנות את דעתכן. בקיצור, הלכנו להירשם לחוג פילאטיס

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

איפשהו בגיל ההתבגרות הפסקנו לאהוב שיעורי ספורט. בצמוד לקצב גדילת השדיים, כך רמת המוטיבציה להבריז מהאימון בבית הספר טיפסה לשמיים. הפעילות הספורטיבית הפכה למעיקה עם החזה שזז לכל כיוון ועלול לפעמים להכאיב, ליצור קרעים מיקרוסקופים (יאבא!) או פגיעות לטווח הרחוק.

בין אם את סופורטאית חובבת או מקצועית שעוד נותרה בה שארית מוטיבציה, תשמחי לדעת שטריומף – מותג ההלבשה התחתונה המוביל באירופה, משדרג את קטגוריית חזיות הספורט שלו – ומשיק דגם חדש בסדרת "טרי אקשן". הדגם החדש מתאים לסוגי אימונים ומבני גוף שונים, כדי להעניק תמיכה מלאה במהלך התנועות המהירות והקפיצות. כל זאת מבלי ללחוץ או להותיר את סימני החריכה המוכרים על הגוף.

קדימה תשתדרגו. צילום: יח"צ
קדימה תשתדרגו. צילום: יח"צ

החזייה עצמה ללא עצם ומורכבת משלוש שכבות של בד אנטיבקטריאלי, בדים חכמים המנדפים זיעה ומספקים תחושה יבשה גם בזמן אימונים מיוזעים במיוחד. כתפיות החזייה תלת מימדיות, על מנת לא ליצור לחץ על אזור הכתפיים וגם ורסטיליות וניתנות להחלפה. (לצורה של גב ישר, או איקסים). במבחני איכות נמצאה תמיכה של 74% בזמן קפיצות.

מידות

קאפ : B-E
היקף : B-C 75-90 D-E 75-85
מחיר : 399.90 שקלים