יצאנו לחופשת סופ"ש מפנקת ליד הים, במחיר די הגיוני

מלון VERT לגון נתניה | צילום: רועי מזרחי
מלון VERT לגון נתניה | צילום: רועי מזרחי

בריכת אינפיניטי, ספא מהסרטים ונוף שמימי שצופה אל מים תכולים. נסענו חצי שעה מתל אביב ומצאנו את המלון היפה ביותר בנתניה. כן, בנתניה

88 שיתופים | 132 צפיות

הקיץ בעיצומו, והוא החם והקשוח ביותר שידענו. רובנו כבר עם הלשון בחוץ, מחכות שהסיוט הזה ייגמר (או ממש נהנות מהמעלות המטפסות, יש גם כאלה). לא משנה לאיזו קבוצה אתן משתייכות, חופשה בקיץ היא מאסט, ואם אפשר במרכז הארץ, שתכלול ספא שווה, ובמחיר לא רע – אז בכלל נשמח. במרחק 30 דקות נסיעה מתל אביב, מצאנו מלון אלגנטי שמציע חופשת גט אוואי לעצמך, עם הפרטנר או אפילו עם המשפחה באווירה נוחה, וגם המחיר סביר ביותר. ביקרנו, ומבטיחות שכיף שם גם עם הילדים.

>> מצאנו מלונות מושלמים לסופ"ש רומנטי זוגי

רושם ראשוני

על מצוק מול הים, בשוליה של שכונת מגורים יוקרתית בנתניה, מזדקר לו מלון ה-VERT. זהו מבנה אלגנטי, עם חללים מזמינים ומוארים, כשמכל נקודה במלון נשקף נוף מהפנט של הים.

המלון

כנראה שזה המלון היפה ביותר בנתניה, עם מיקום מושלם, פסע מהטיילת, ממש מול הים. 272 הסוויטות והחדרים מפנקים ומעוצבים עיצוב מודרני בגווני חום ותכלת, מוארים מאוד ונוחים. ומאחר שהיום לא מספיק רק ללון בחדר שווה, צריך גם לשמור על הגוף והנפש בחופשה – פעילויות וסדנאות בעולמות ה- Wellness מתקיימות בו באופן שוטף, בדגש על בריאות וכושר. החללים במלון עצומים ונעימים, כולל איזור ישיבה ברחבה המוגבהת ליד הבר בלובי, אופציה כיפית לדרינק ונשנוש קליל בשעות שלפני השקיעה.

מזון ומשקאות

ארוחות הבוקר והערב מושקעות, עם מבחר משגע של מנות. הנוף הנשקף מהמסעדת ארוחת הבוקר מהפנט – רואים כחול מכל מקום. בארוחת הבוקר הוגשו לנו שפע של סלטי בריאות, לחמים מיוחדים, חביתות על פי בקשה, מאפים טעימים וכמובן קפה משובח. ארוחות הערב העשירות כללו עמדות מיוחדות של צלי בקר שנחתך במקום, אינסוף של אנטי-פסטי וסלטים שווים ואהבנו במיוחד את הסלמון האפוי ואת עמדת האסאי עם חתיכות הפרי הטריות. בערב שישי נפרשו מפות לבנות, עם בקבוק אישי לקידוש ואגרטל פרחים, לאווירת שבת חגיגית במיוחד. בין היתר, הוגשו קוסקוס עם מרק עשיר, מנות דג אישיות, המבורגרים קטנים בלחמניות, מיני-צלי בבישול ביתי, עופיונים ממולאים ודגים. בהחלט עושר ומבחר, והטעמים מעולים.

קבלת פנים צוננת ומרווה. VERT נתניה | צילום: יח"צ
קבלת פנים צוננת ומרווה. VERT נתניה | צילום: יח"צ

החדר בו התארחנו

החדר היה נעים ומרווח, מעוצב בגוונים בהירים עם נגיעות של כחול ים. המיטה ענקית וסופר נוחה, וארבע כריות הפוך הפכו את היציאה ממנה למאתגרת במיוחד. מרפסת דק נעימה אל מול הכחול הגדול בקומה 12 גרמה ליציאה הזאת להיות משתלמת במיוחד, לקפה של הבוקר. אך אבוי, בחדר בו התארחנו לא היתה מכונת קפה, וחבל שכך (הבנו שבלחלק מהחדרים דווקא יש).

נוף משגע לים. VERT נתניה | צילום: יח"
נוף משגע לים. VERT נתניה | צילום: יח"

הבריכה והספא

ללא ספק מדובר בשתי האטרקציות השוות במלון. בריכת האינפיניטי היפהפיה יושבת על הצוק מול הים, עם דק ומיטות שיזוף מפנקות. כשמשכשכות בה, נדמה שאנחנו על גג של מלון בברצלונה. יש גם בריכה לקטנטנים ומרפסת עץ לשיזוף. אבל אין ספק שגולת הכותרת היא הספא; אלגנטי, מזמין ויוקרתי, מתפרש על שתי קומות ויש בו חמאם טורקי אמיתי. יש גם סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר מאובזר ומלתחות, והכי שווה: חדר התרגעות של אחרי מסאז' (המסאז'ים מעולים) שכולו חלונות זכוכית, המשקיף מקומה שבע על נוף פתוח מטורף של הים. למי שמתעקשת לזוז, יש חדר כושר משוכלל לרשות האורחים.

בריכה משגעת על הצוק. מלון VERT בנתניה | צילום: דניאל סטרובו
בריכה משגעת על הצוק. מלון VERT בנתניה | צילום: דניאל סטרובו
התרגעות מול השקיעה. הספא בוורט לגון נתניה | צילום: יח"צ
התרגעות מול השקיעה. הספא בוורט לגון נתניה | צילום: יח"צ

פסטיבל הוולנס ב-VERT

מסורת מתחילה תמיד בצעד אחד קטן וה-Vert Wellness Festival מסמן יעד ברור בלהפוך את ארועי הוולנס השווים שלו למסורת נחשקת. השנה התקיים הפסטיבל בפעם השניה – ריטריט לאקשרי של שלושה ימים גדושים בתוכן משובח בעולמות הגוף-נפש: שיעורי יוגה ופילאטיס, סדנאות שונות, אימוני כושר, די ג'יי עם פלייליסטים משובחים, הופעות מוסיקה ודוכני אמנים ויוצרים מקומיים, והכל באווירת פסטיבלית רגועה וזורמת. אנחנו כבר מחכות בקוצר רוח לריטריט הבא של רשת המלונות, שיערך במרץ 2024 בים המלח.

פסטיבל וולנס. VERT | צילום: דניאל סטרובו
פסטיבל וולנס. VERT | צילום: דניאל סטרובו

>> כך תשרדי את גל החום ב-16 צעדים פשוטים

מה בסביבה

אין שום סיבה לצאת מהמלון אבל למי שמתעקשת, השוק של נתניה עם הסנדוויץ' הטוניסאי המעולה שלו זאת אופציה מהממת, שופינג אפשר לעשות בקניון עיר הימים הקרוב ותמיד אפשר לרדת לטיילת ולעשות הליכת ערב נעימה או לשכשך בים.

עלויות

חדר דלוקס לזוג באמצ"ש עם ארוחת בוקר – 890 ש"ח, בסופ"ש – 1240 ש"ח.

שורה תחתונה

חופשה מהנה במרכז הארץ, במחירים הגיוניים.

להזמנת מקום במלון VERT נתניה