חופשת שחרור: 10 חופשות נעימות ופעילויות מרימות לנשים בלבד

זמן איכות נשי. באר המפגש | צילום דנה טל-אל
זמן איכות נשי. באר המפגש | צילום דנה טל-אל

חופשת לידה בנוף פסטורלי, ריטריט מלאכות יד, טיול סטיילינג בלונדון: 10 חופשות ופעילויות לנשים בלבד שישכיחו מכן את צרות העולם ויזכירו לכן שמגיע לכן גם

88 שיתופים | 132 צפיות

1. מתעוררות עם לירן כוהנר

את לירן כוהנר ההורסת אין צורך להציג. הדוגמנית שחרכה שערי מגזינים היא כיום משפיענית, יזמית ויוצרת תוכן בתחומי הלייפסטייל, ובשנים האחרונות גם מאמנת שנמשכת לעולם הצמיחה, ההתפתחות והמודעות. האפקט העצום על חייה האישיים הוביל את כוהנר להקים את era – מרחב שהוא מפתח לחופש אמיתי וליצירת מציאות מתוך בחירה מודעת. החוויות מתקיימות במקומות שונים בארץ והן מיועדות לכל מי שרוצה לכייף ולנשום טוב יותר, לצאת מאזור הנוחות ולהיחשף לכלים שעוזרים לחוות את החיים בעוצמה, וכל זאת על קוקטיילים ואוכל טוב בנוף עוצר נשימה. החוויה הקרובה כבר סולד אאוט ובקרוב יתפרסמו מועדים נוספים.

2. אינטימיות במדבר

תקשורת מקרבת ומיניות הן התמות שעומדות במרכז שישי נשי MIN הטבע – טיול נשי במדבר שפתוח לכולן. שיר פרלמוטר, מורת דרך ומדריכת טיולים, מלווה במסגרת "דאלה דאלה" תהליכי מיניות ותקשורת מקרבת בסביבה אינטימית על טוהרת המין הנשי. בלב המדבר שמקבל הכול עולים תכנים הנוגעים לחיבור לנשיות, לצרכים ולמגע דרך עולם המיניות, שהוא מראה לחיים עצמם.

דאלה דאלה | צילום שיר פרלמוטר
דאלה דאלה | צילום שיר פרלמוטר

3. ריסטארט עם הבייבי

היזמית סיון וולפוביץ' נחלצת לעזרתן של אימהות בחופשת איתחול שעוזרת לעכל, לעבד ולהבין את חוויית הלידה וההורות. באווירת נופש במלון מפנק מלוות את חופשת הריסטארט מומחיות בנושא הורות שמעבירות סדנאות בנושא יעוץ שינה, הנקה, תזונה נכונה לאם ולתינוק והדרכת הורים וכן סדנאות לאם ולתינוק, למשל תרפיה במוזיקה עם נבל. בזמן שהבייבי בהשגחה תוכלי להשתתף במעגל אימהות עם מוזיקה, סנגריה ונשנושים, סדנת מימוש עצמי וחזרה לעבודה ועוד ועוד. מלון עדן אין, זכרון יעקב, 30.4-1.5. מחיר: 4,090 ש"ח. לפרטים והרשמה 054-7738222 (סיון וולפוביץ')

תרפיה במוזיקה בחופשת ריסטארט | צילום יח"צ
תרפיה במוזיקה בחופשת ריסטארט | צילום יח"צ

4. לונדון בסטייל

הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' היא פרסומת לנשיות גאה ולא מתנצלת. מסע השופינג שהיא מדריכה בלונדון הוא חגיגה שמתחילה עוד בארץ בהיכרות וסדנת סטיילינג, ונמשכת בסופ"ש שכולו קניות מדויקות עבורך עם סטייליסטית צמודה, מתנות, ארוחות שוות והפתעות והמון צחוקים. גאלה תמצא עבורך פיסים מושלמים שיושבים בול, מסתירים את מה שאין צורך לראות ומבליטים את מה שכן, עד שלא יישאר יותר מקום במזוודה. והבונוס: הפקת אופנה לוהטת בלונדון שתישאר לך כמזכרת מהממת. 25-29.5, כל הפרטים באתר.

5. ריטריט מלאכות יד

מלבד היותן אימהות שמתגוררות ביישוב באר מילכה שבנגב, סמוך לגבול מצרים, לדקלה דון, אלה סיני אמיר ועדי פינקלשטיין יש עוד מכנה משותף: שלושתן מתמחות במלאכות יד לסוגיהן – דקלה עוסקת בליבוד, אלה בעלת עסק לסדנאות במלאכות עתיקות ועדי גננת בגן אנתרופוסופי וקולעת מנוסה. יחד הן הקימו את באר המפגש, ריטריט לנשים ללימוד מלאכות יד, לדוגמה קליעה בסנסנים, ליבוד רטוב, קליעה בצמחים רכים ואריגה, כאשר מטרת העל היא העצמת החיבור של כל אישה לעצמה, לרעותה ולטבע. 4-6.5.23. מחיר: 1,850 ש"ח הרשמה מוקדמת עד 27.4, לאחר מכן 2,000 ש"ח. לפרטים והרשמה באתר

מלאכות יד כמפתח לשלווה. באר המפגש | צילום דנה טל-אל
מלאכות יד כמפתח לשלווה. באר המפגש | צילום דנה טל-אל

6. מועדון בוטיק לנשים

ענבל הדר, יזמית, מגשרת, מנהלת שיווק ובעלת הבלוג ”קודם אמא”, הקימה את "בשבילך" כמרחב נשי מפנק ותומך, אך גם מהנה. בטיולי יום שהיא מארגנת הדגש הוא על מפגשי השראה עם נשים מאזורים שונים בתחומי עיסוק מגוונים, מאמנות ועד בישול. לכבוד יום האישה מתוכנן מפגש עם נשות השרון (10.3) וסיור מודרך "עושות שוק" בשוק בנתניה, כולל טעימות וסיפורים (17.3). הטיולים נערכים בקבוצות קטנות והם מתאימים גם כמתנת יום הולדת לעצמך או למישהי שאת אוהבת במיוחד. 199 ש"ח.

בשבילך | צילום ענבל הדר
בשבילך | צילום ענבל הדר

7. מסע נשי לחו"ל

"נסיעה לחו"ל עם נשים שאת לא בהכרח מכירה יכולה להיות חוויה מכוננת. זו הזדמנות להכיר לא רק נשים אחרות אלא בעיקר את עצמך, את הייחודיות שבך, בלי טייטלים שמלווים אותנו ביומיום", אומרת רות רונן, יזמית ומנחת קבוצות הורים שהקימה את "כנפי רוח" – מיזם טיולי בוטיק נשיים אינטימיים לרומניה, איטליה ויוון ההררית. הטיולים מתקיימים בקבוצות קטנות שמאפשרות לחוות טבע ואותנטיות, עם לינה במלונות קטנים ותוכן כגון מעגלי נשים, כתיבת יומן אישי. האחווה הנשית נמשכת גם לאחר תום המסע בקהילה נשית תומכת, ומתברר שרוב המשתתפות שהתנסו כבר יצאו לטיול נוסף.

טיול נשי לאיטליה. כנפי רוח | צילום בלה רונן
טיול נשי לאיטליה. כנפי רוח | צילום בלה רונן

8. חוגגות בת מצווה

"בר מצווה הוא טקס חשוב ורב דורי שמיועד לבנים בלבד. עבור בנות, שבגיל 12 הופכות ביהדות לנשים, אין אף טקס שמציין זאת", אומרת  היזמת ואשת התוכן איילת בן צבי. מתוך צורך אישי היא יצרה את "פסטיבל מחוברות", שמנחיל את המורשת לאימהות ובנות ביומיים של כיף ושמחה במלון נחשולים, מול חוף קסום ומדשאות ירוקות. במסגרת האירוע סופגות האימהות והבנות תכנים בנושאי מיומנויות חברתיות, נתינה לקהילה ועוד, וחוגגות נשיות וחיבור מלב אל לב. 30-31.3, 2,690 ש"ח לאם ובת.

פסטיבל מחוברות | צילום הראל לוי
פסטיבל מחוברות | צילום הראל לוי

9. נשימה עמוקה, שלווה וטבע

"בכל פעם שאני מעבירה סדנה והיא מסתיימת, אנשים מצטערים שנגמר ורוצים עוד", מספרת איריס סמסון, מדריכת מדיטציה, חשיבה חיובית ודמיון מודרך. כדי להאריך את הכיף היא פיתחה את "טיולי נשים" – טיולים לנשים בלבד לאיטליה, צרפת, יוון, אירלנד ואוסטריה. הטיול מיועד לספק מנוחה מהיום יום ולהתמלא בכוחות חדשים ובאנרגיה באמצעות מדיטציה, מפגשי מודעות וטיולי ם בטבע. התנאים מפנקים במיוחד, למשל וילה בטוסקנה ומלונות בוטיק קטנים.

ריקוד מול הטבע בטוסקנה | צילום רמי סמסון
ריקוד מול הטבע בטוסקנה | צילום רמי סמסון

10. הפסקה לטעינה והתחדשות

כמנחת קבוצות מוסמכת, Trainer NLP ודיאטנית קלינית מובילה נגה שמש כבר 13 שנים סדנאות ReStart לנשים בלבד – ריטריט המשלב בין הפוגה ורגיעה של מערכת העצבים דרך נשימה, דימיון מודרך ותנועה לבין עבודה על התכווננות עתידית והגשמת מטרות בטכניקות של NLP ועוד. באווירה האינטימית מתרחש בכל פעם מחדש קסם של חיבור בין המשתתפות לבין עצמן וביניהן לבין האחרות. הריטריטים מתקיימים בסופי שבוע ב"זמן מדבר", ריזורט אקולוגי רוחני המשקיף על נופי מדבר יהודה. 1,350 ש"ח.