חופשה בבורה בורה, בכינרת

בורה בורה גרסת הכינרת. צילום: יח"צ
בורה בורה גרסת הכינרת. צילום: יח"צ

עד שתתפנו לטיסה הארוכה לבורה בורה באוקיינוס השקט, פנקו את עצמכם בגרסה הישראלית. היא ממש כאן בכינרת

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

בורה בורה שבאוקיינוס השקט היא ללא ספק החופשה החלומית. האוויר הצלול, מרבדי החול הבלתי נגמרים והמים התכולים-שקופים הם כל מה שאנחנו צריכים כדי למלא מצברים כמו שצריך. יצא ולרובנו אין זמן (או כסף) להגיע לצד השני של העולם, מזל שיש חלופה מעולה ממש כאן בארץ.

[tmwdfpad]השילוב בין מלון רימונים גלי כנרת וחוף בורה בורה יעשה את העבודה, בהתחייבות. המלון מציע חדרים יפהפיים, שפע אוכל מגוון, מכון ספא מרשים ובריכה בעלת נוף עוצר נשימה של הכנרת. מאחר ובריכת המלון נסגרת בשש, שעות האור הנעימות של אחר הצהריים הן בדיוק הזמן להגיע לחוף בורה בורה.

בורה בורה נראית קרובה מתמיד. צילום: יח"צ
בורה בורה נראית קרובה מתמיד. צילום: יח"צ

החוף הפרטי היפהפה נמצא 2 קילומטר צפונה לאורך החופים המוכרזים של טבריה, ובעלות של 100 שקלים בלבד תוכלו להיכנס יחד עם משפחה בת 5 נפשות. תשכחו כל מה שאתם מכירים מחופי הכינרת, כאן השקיעו שהבילוי יהיה מושלם, והוא שווה כל שקל. שני מפלסים של מקומות ישיבה מוצלים – על קו המים או על הטרסה, עם דשא, ספות נוחות, שני בארים ואוכל מפנק.

תתכוננו לחופשה חלומית. צילום: יח"צ
תתכוננו לחופשה חלומית. צילום: יח"צ

המשפחה שהקימה את חוף בורה בורה גם דואגת לתחזוקו השוטף, והוא פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה. מרחב השעות ועושר הפעילויות הופך את החוף למתאים הן למשפחות וזוגות, והן לאירועי חברה ומסיבות – כולל האפשרות לספורט ימי ושאר ירקות.

אז עד שתתפנו לטיסה הארוכה לבורה בורה, פנקו את עצמכם בגרסה הישראלית: מי הכינרת הקרירים, בריזה מזרחית נעימה ואבטיח קר. שתהיה חופשה נעימה!