פילינג, קרם הגנה וטיפול ערפד: 10 טיפים לשמירה על העור בחורף

איך לשמור על העור בחורף? | צילום: shutterstock
איך לשמור על העור בחורף? | צילום: shutterstock

השקיעי במוצרים שנמכרים אצל קוסמטיקאיות, השתמשי במוצרים אורגניים, מרחי שמן להעלמת צלוליט וכל הדרכים שיעזרו לך לשמור על עור זוהר בחורף

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. הדבר הכי חשוב לעור הפנים הוא הגנה מהשמש. כן, גם בחורף. קרם עם מסנן הגנה גבוה הוא חובה בכל בוקר, גם כשרק יוצאים מהמשרד לקנות צוהריים. קחי בחשבון שצריך למרוח את הקרם כ־20 דקות לפני היציאה החוצה ושקרינת השמש עובדת גם כשאפור וגשום.

2. השתמשי במוצרים פוטנטיים: כדאי להשקיע בחומצות, פילינגים וקרמים הנמכרים אצל קוסמטיקאיות. השפעתן חזקה יותר, רק הקפידי לסיים במסנן קרינה.

תשקיעי בקרמים וחומצה היאלורונית שנמכרים אצל קוסמטיקאיות | צילום: shutterstock
תשקיעי בקרמים וחומצה היאלורונית שנמכרים אצל קוסמטיקאיות | צילום: shutterstock

 

>> קפה שחור במקום הזרקות: סודות הטיפוח של פאולה רוזנברג

3. החורף הוא זמן מצוין למרוח קרם לילה המכיל רטינול. נשים רבות מורחות אותו רק בחורף כי בקיץ עורן חשוף לשמש ונכווה, לאחר השימוש בו. רופאי עור ורופאי משפחה יתנו לך מרשם לקרם כזה שמחירו בבית מרקחת הוא פחות מ־20 ש"ח.
בשנה האחרונה השוק מוצף בקרמים עם רטינול ללא מרשם. המלצה שלנו Phyto-Retinol Serum, של Biossance (כ־78.00 דולר) בספורה.

4. בחורף כדאי לטפח את עור הגוף עם שמן איכותי. בחרי בשמן שהוסיפו לו תמציות אורגניות של צמחים ואלה יוסיפו בריאות, לחות, המרצה ועוד.

מסכות סקין טריטס פירות, מחיר 12.9 ש"ח בסופר פארם | צילום יח"צ
מסכות סקין טריטס פירות, מחיר 12.9 ש"ח בסופר פארם | צילום יח"צ

 

5. החורף הוא גם זמן טוב לעשות טיפול בוסטר (זריקות נקודתיות עם חומצה היאלורונית) או פילינג עמוק. אלה טיפולים שמתבצעים אצל רופאי עור או אצל קוסמטיקאיות מוסמכות, הם פועלים בשכבות העמוקות והשפעתם נמשכת חודשים ספורים עד שנה.

6. השתמשו במוצרים אורגניים: חברות כמו The Ordinary ו־Drunk Elephant הפכו את הקוסמטיקה להרבה יותר חשופה. קרמים המכילים בעיקר מרכיב אחד הם הטרנד הכי לוהט: רטינול, חומצה גליקולית וכו'. חפשי את רשימת המרכיבים ודעי: ככל שהיא קצרה כך טוב יותר, ואל תתביישי לגגל את הרכיבים שאת לא מכירה.

7. רגיעון: הסטרס פוגע בעור שלנו, מה שגורם לחברות מסוימות לצרף תוספת מרגיעה למוצר עצמו. חברת דרמלוג'יקה הציעה צלילים המשרים שינה באתר שלה שהתלוו לקרם הלילה סאונד סליפ קוקון. חברות אחרות מציעות מסכות עיניים או פנים שמגיעות עם פודקאסט מרגיע בן עשר דקות, למשל talika.us. כשמחשיך כבר בחמש, את יכולה להכנס למיטה בעשר, אחרי מדיטציה מרגיעה.

8. ננגב את הפנים במגבות נייר: המגבת הזו שתלויה באמבטיה – היא מלאה חיידקים.  בשוק קיימים מגבוני נייר מסיבי במבוק אורגני למשל, שבמגע עם מים יהפכו לרכים ונעימים. הם מושלמים לניקוי יסודי של עור רגיש. ‏Aurelia probiotic skincare, NET-A-PORTER, 24 אירו.

9. נקנה מוצרים שהרכיבים שלהם כתובים על המוצר עצמו. החברות By Sarah ו־Skinesis כותבות את רשימת המרכיבים על המוצרים ולא על הקופסה, כי את הקופסה זורקים והמוצר נשאר. בדרך כלל אלו יהיו חומרים טבעיים ומיטיבים ולא חומרים שכדאי להסתיר.

10. נטפטף על הכרית שמנים אתריים של אקליפטוס, רוזמרין ולבנדר. זה טוב לנשימה, לנשמה ולעור הפנים.

שמן להעלמת צלוליט | צילום: יח"צ
שמן להעלמת צלוליט | צילום: יח"צ