חולמים על חתונה לא שגרתית?

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

לא טיפוסים של אולמות אירועים? 
חוה ואדם ישמחו לתכנן עבורכם חתונה מרהיבה בטבע

88 שיתופים | 132 צפיות

 

תמיד הייתם קצת יותר מקוריים מהסובבים אתכם? אז אין שום סיבה שתערכו חתונה רגילה. חתונות באולם יכולות להיות יפהפיות, אבל אם תחשבו לרגע מחוץ לקופסה, תגלו שאין כמו חתונה בטבע. כשיוצאים אל הטבע אפשר להרגיש את הייחודיות ואת האופי האמיתי שלכם. אם תמיד הייתם ידועים בתור אלה שיוצאים מהקווים, אין מקום טבעי יותר לחגוג בו, וגם האורחים שלכם יקבלו חוויה חד פעמים בלוקיישן שהם מעולם לא ביקרו בו.

Free Style. שילוב אלמנטים בנצילום: יח"צ
Free Style. שילוב אלמנטים בנצילום: יח"צ

 

עצמו את העיניים ודמיינו את החופה –  מאחוריה שקיעה מהפנטת, או ריח של שדה פתוח. אולי בכלל תעדיפו להינשא ביער קסום או מול נוף המהפנט שניבט למרגלות הר נישא. עכשיו תפסיקו לדמיין ותעמדו עם בגדי חתן וכלה אל מול קהל של אורחים שמרגיש את החיבור הבלתי עקיף בין אדם לטבע, ושאין עיצוב יותר מרהיב ממה שהטבע מביא בעצמו. לא צריך לנסות להכניס את היופי של הטבע אל מקום סגור כמו אולם אירועים – פשוט צאו החוצה לחגוג את האיחוד של שני אנשים באהבה גדולה אל מול עצים, פרחים וים כפי שהטבע עיצב אותם, ואולי עם כמה נגיעות של האדם שיודע לחבר בין כל אלה לאירוע המושלם והקסום שלכם.

חוה ואדם היא חברת הפקות מקצועית עם ותק של למעלה מ-30 שנה בעולם ההפקות.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

ההתמחות שלהם היא יצירת חתונות ״קצת אחרות״, בדגש על הפקת חתונה בטבע וארגון אירועים מיוחדים. ״אנחנו אוהבים חתונות על רקע תפאורה טבעית – העצים, הצמחיה, הים או המדבר של ארצנו. בנוסף, אנחנו מארגנים חתונות בחצר המשפחתית או אפילו חתונות בוטיק בבתים יוצאי דופן או במקומות נדירים אחרים. זה הופך את האירוע ליחיד ומיוחד״, הם אומרים.

מה הם מציעים?
האטרקציה המרכזית:
הואן-נגילה. מדובר בבמת וינטאג' על גלגלים המסוגלת להגיע לכל מקום בטבע – ליער, לגן, לחורשה, בין המטעים. ״אתם רק תבחרו את הנוף ואנחנו נגיע״. 
בעזרתו של צוות בוגר ומיומן הואן הופך להיות מרכז הארוע ונפתח לשלל אטרקציות מגניבות ובלתי נשכחות.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

חתונה בחווה: ברחבי הארץ מסתתרות חוות בבעלות פרטית המציעות את היופי של הטבע עם תשתית מתאימה לאירוע. ״בידינו הקשרים עם בעלי החוות ונוכל להפיק עבורכם בהן חגיגה מיוחדת במינה. אירוע בחווה היא אלטרנטיבה מושלמת למי שאין בהישג ידו חצר גדולה או שטח בטבע עם אישורים מתאימים״.

חתונה בים: הים יוצר אנרגיות של אינסוף 
ואושר שאינו נגמר. כך גם יכולה להיות החתונה שלכם: חופת שמיים כחולים, תחושת חול מדגדג, 
רוח קלה מלטפת ורחש גלים.

חתונה בחצר: חתונה בחצר המשפחתית היא אירוע בעל אופי אינטימי של ביתיות ומשפחתיות.  אם ברשותכם חצר גדולה, הרי זו הזדמנות מעולה לחוות אירוע שכזה. ״נוכל לעצב חגיגה שמחה עם הטאץ' המשפחתי המיוחד שלכם״. שיהיה במזל.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

050-4420404 | info@noonpro.co.il | הואן-נגילה | havanagila_events


בשיתוף חוה ואדם