הבושם שאימצנו, המסקרה שבה התאהבנו והפודרה באלף ש"ח

אנחנו לא מעלות בדעתנו להתחיל שנה בלי לנסות פודרה חדשה ויוקרתית, קרם עיניים מקורי ומסקרת פנדה. שתהיה שנה דבש ועור מושלם

88 שיתופים | 132 צפיות

בכל חודש נוחתים אצלנו במשרד כל המוצרים החדשים שיצאו לשוק: אנחנו מתנסות בהן וכותבות עליהן. חלק אנחנו מאמצות, חלק הופכים לחברים קרובים, וחלק אנחנו מבקשות לא לראות שוב. אלה חוויותינו מחודש אוקטובר.

רק התחלנו וכבר התאהבנו

דינה אוסטרובסקי, 41, ארט דירקטור ב"את".

"בדרך כלל אני לא אוהבת פילינג על הפנים כי העור שלי עדין, אבל סבון הפילינג מזיתים של אוליאה אסנס, ללא חומרים משמרים או סינתטיים, עשה ממש טוב לעור שלי והריח כמו הגליל בבקבוק. אהבתי ממש".
132.50 ש"ח ב־oleaessence.com

 

רוני ודנאי , 33, סגנית עורכת "את"
בזמן שאתן קוראות את השורות האלה היא רואה את הזוהר הצפוני באיסלנד

"אפשר לעשות הרבה דברים עם 969 ש"ח, מעולם לא חשבתי שלקנות פודרה הוא אחד מהם. אבל החיים מלאים בהפתעות, וכך גם פודרת האבן הדחוסה של לה פררי מסדרת תמצית הקוויאר של המותג. המרקם קטיפתי, המראה מט, התוצאה עמידה ובזכותה הפנים זוכות להיראות כמו הגרסה המאוד־מאוד־משופרת של עצמן. יש בונוס בדמות מארז כסוף עם פאוץ' קטיפה כחול, ספוגית רכה ושתי מראות – האחת רגילה, השנייה מגדילה. יש גם מקדם הגנה SPF15, אבל רבאק, העו"ש, מי יגן עליו? הקונטרה הגיעה מכיוון לא צפוי, מסקרה קוריאנית בצורת דב פנדה. הקליק היה מיידי. המוצר הכה חמוד מבית המותג TONYMOLY החמיא לריסים מבלי להכביד (69.90 ש"ח). נקסט. בחיים האמיתיים החלטתי להוציא את השעורה מחיי, אבל במקרה של מי הקולון Poppy&Barley של ג'ו מלון לונדון (265 ש"ח ל־30 מ"ל בחנויות המותג בקניון TLV ת"א, קניון רמת אביב וקניון ממילא), אני מוכנה לחרוג ממנהגי. הניחוח המבוסס על שעורה ופרג הוא קליל ולא מתאמץ, שני החוקים הכי חשובים בספר האטיטוד. מסכת הג'ל של גרלן Super Aqua Mask (294 ש"ח) חתמה את הסשן. את השכבה שהתבקשתי להניח על פני לעשר דקות התקשיתי מעט להסיר. בתור חובבת תכשירים שמייבשים את העור, פחות התלהבתי מהלחות. הניחוח נעים והקומפלקס מכיל רכיבים כמו אצת ים המכונה 'הזהב הכחול' וורד המדבר מתימן (!). מי יודע, אולי נתיידד בחורף".

 

איריס אברמוביץ', 46, עורכת משנה "את"
עורכת טיפוח כבר 11 שנים, עוד לפני עידן המים המיסלריים

"לפני כך וכך שנים למדתי נטורופתיה, ואומנם סטיתי הרחק מהתחום (ויעידו על כך, לבושתי, כמויות ה'אח של ביסלי' שאכלתי, הן ספייסי צ'ילי והן סלסה פיקטנית), אבל מלימודי הקוסמטיקה הטבעית נשארה אהבת האמת שלי לקרמים בריחות טבעיים של צמחים ושמנים ארומטיים. לכן קרם הלחות טיים רסיסט של יונקה (499 ש"ח אצל קוסמטיקאיות, בבתי מלון, במכוני יופי וספא) הצליח להסעיר אותי ממש. הריח שלו, ירוק ועשבוני, גרם לי להריח את כפות ידיי שוב ושוב, וכך המולקולות חדרו דרך נחיריי פנימה ועשו לי טוב גם מבפנים. הקרם קליל ונעים והוא בהחלט דרך טובה להתחיל בוקר. אם הצליח להילחם בזמן אני בספק, אבל כדון קיחוטה בשעתו הוא ניסה, ואני הייתי הדולציניאה שלו. קרם העיניים של SR Cosmetics (278 ש"ח אצל קוסמטיקאיות מורשות) הוא קרם נעים בניחוח נעים עוד יותר של נענע קרירה, בעל מרקם מוצק וסמיך ותחושה מיטיבה. בדרך כלל בערב העיניים שלי מתייבשות והוא ליחח את העור ולא צרב. בבקרים מרחתי על שפתיי את הליפסטיק החדש Pure Color Desire של אסתי לאודר (185 ש"ח). המחיר יקר אבל הוא נמרח בקלילות ובלי להימרח, המרקם עשיר, מלא לחות וברק, והצבע באמת היה עשיר. לא יודעת אם הייתי מוציאה סכום שכזה על ליפסטיק אבל הוא באמת מצוין".

רוני הניחוביץ', 27, מתמחה בפגרת הקיץ
לומדת בברלין לתואר ראשון במנהל עסקים בתחום האופנה, קאפרי הוא ביתה השני

"אני לא אוהבת להתאפר בכבדות וגם לא משתמשת בקרמים כבדים, לכן תחליב הלחות קליננס אקספרט של אוון (89 ש"ח בסופר פארם ובבתי המרקחת) היה מצוין עבורי ויש לו ריח מדהים. אחרי שמורחים את הקרם יש הרגשה ממש נעימה, העור חלק והיה ממש מושלם בשבילי כי הוא לא מכביד ומחביא פגמים קטנים כך שיכולתי להשתמש בפחות איפור. רשת אפריל התחילה לייצר מוצרי טיפוח תחת שמה, אז ניסיתי כמה מהם. הסרום שלהם היה קליל ונעים עם ריח עדין ונהניתי ממנו מאוד (109 ש"ח באפריל), אבל הקרם היה כבד מדי ולכן מרחתי אותו בלילה. בדרך כלל אני לא משתמשת בשום דבר לגבות אבל קיבלתי לנסות ג'ל צבע לגבות Unbelieva Brow של לוריאל (60 ש"ח ברשתות הפארם). הג'ל הבליט את הגבות אבל בצורה טבעית יחסית. הוא אמור להיות עמיד ליומיים ואכן החזיק מעמד יפה. אם הייתי משתמשת באופן קבוע במוצרים לגבות הייתי בוחרת במוצר כזה. בסוף השפרצתי על עצמי את הבושם החדש גולדן סאנסט של ז'יוואגו (399 ש"ח ברשתות הפארם) שהיה חמים ובתוכו הסתתרו פתותי זהב, אבל הוא גם היה מבוגר ומיושן לטעמי כך שלא התעלפתי".