חדשנית ופורצת דרך: סדרת 'גרנדיוז' של Lancôme

בהשראת המראות הקלאסיים של ענקי האופנה והקולנוע, השיקו Lancôme את סדרת ה-Grandiôse שלהם, שנוצרה כדי להמציא מחדש טכניקות איפור מקצועיות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

אייליינר ומסקרה הן מוצרים אגדיים שהתפתחו ונבנו בסרטים. המבטים וצילומי התקריב המדהימים ביותר בתעשיית הקולנוע והאופנה הם סימני ההיכר של נשים שמחפשות זהות יופי ייחודית להן. בהשראת המראות הקלאסיים של ענקי האופנה והקולנוע, השיקו Lancôme את סדרת ה-Grandiôse שלהם, שנוצרה כדי להמציא מחדש טכניקות איפור בדרכים פשוטות ומקצועיות יותר, וכך לתת חופש ליצירתיות של נשים באיפור.

[tmwdfpad]כיום, מודרניים ונחשקים מאי פעם, האייליינר והמסקרה החדשים בסדרה מציגים את הטכניקות של אמני האיפור המובילים בעולם היוצרות מראה עיניים יפה ומרשים יותר. ה- Grandiôse Liner, בעל האפליקטור המעוקל ב-35 מעלות, הוא בעל קימור חדשני המאפשר להגיע לקו הריסים העליון בקלות ובדיוק רב, כזה המאפשר משיחה בהתאם למראה הרצוי – קו גראפי, פס על העפעף או קו עדין ומעודן בבסיס הריסים.

מסקרת ה- Grandiôse Extrême, הקלאסית החדשה בסדרה, נוצרה במיוחד למראה עוצמתי של הריסים ולנפח מוגבר. המסקרה החדשה היא מודרנית ומתוחכמת בכל היבט – החל מהאריזה החדשה בשחור מאט המשווה לה מראה של אקססורי של ממש, וכלה בתוצאה: ריסים מודגשים, ברורים ועוצמתיים.