מה שטוב ליעל בר זוהר: הסרום שמשלב חומצה היאלורונית לטיפול בקמטים

יעל בר זוהר צילום: שחר גאיה ביטון
יעל בר זוהר צילום: שחר גאיה ביטון

תכשירי השיער שכבשו את קלואי קרדשיאן, חומר מילוי לשפתיים מלאות במראה טבעי ומותג הבישום היוקרתי שמככב באמירויות ונחת בישראל. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מס שפתיים

עיצוב ופיסול שפתיים הם מהפופולריים בטיפולי היופי בפנים כבר הרבה שנים, אבל בעשור האחרון הטרנד השתנה והשפתיים המודגשות במראה בובתי, מוגזם ולא טבעי – די נעלמו. ובכל זאת, מה לעשות שלא כולנו מקבלות בחדווה את השפתיים הטבעיות שנולדנו איתן? הרפואה האסתטית מצאה את דרך האמצע, וכמו שזה נראה אפשר להגיד שוב "כן" לשפתיים המודגשות, אבל הפעם במראה טבעי יותר. מאחורי החידוש עומדת אומגה מדיקס (Omegamedix), שהביאה את Stylage Lips Plus, חומר מילוי המותאם למבנה השפתיים ומעניק להן נפח משמעותי למדי. התוצאה היא מראה של שפתיים מלאות – אבל תוך שמירה על נראות טבעית, הומוגנית ואסתטית. החומר מבוסס על חומצה היאלורונית ומגיע בתוספת לידוקאין, שמאלחש את המקום ומקל מאוד על כאב ההזרקה. התוצאה נשמרת כשנה.

מחיר: מ-1,800 ש"ח, בקליניקות של רופאים מומחים

יום הולדת לסבון

25 שנה מלאו למותג סבון (שפעם קראו לו "סבון של פעם") וזו בהחלט סיבה למסיבה. לרגל המאורע החגיגי, יצרו במותג מהדורת אספנים במהדורה מוגבלת בשיתוף עם האומנית והמאיירת המוכשרת גבריאלה ברוך, שידועה בחתימת ידה המקורית. המהדורה כוללת מוצרי טיפוח גוף, מוצרי אמבט ואקססוריז לבית בניחוח הפופולרי של החברה פצ'ולי-לבנדר- וניל, שמלווה את המותג מראשית דרכו. תמצאו כאן פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח, קרם ידיים, תרסיס ניחוח לשיער, מלח אמבט, כדור מינרלים לאמבט, מפיץ ריח, סבון מוצק משמן זית, ניחוח לארונות, מדליון מפיץ ריח, מגש קרמיקה לסבון מוצק ומחזיק מפתחות במהדורת אספנים.

מחירים: 185-25 ש"ח למוצרים בודדים מתוך המהדורה, 310 ש"ח למארז כולו, ברשת חנויות סבון ובאתר

מארז חגיגי לרגל 25 שנים לחברת סבון. 310 ש"ח | צילום: רונן מגנן
מארז חגיגי לרגל 25 שנים לחברת סבון. 310 ש"ח | צילום: רונן מגנן

שוודיה זה לא רק איקאה (1)

עולה חדש משוודיה נחת לראשונה בישראל: מותג הבישום היוקרתי פנה דורה. המותג הצעיר שכולל סך הכל תשעה בשמי נישה או דה פרפיום, הושק לראשונה ב-2019 על ידי בשם ממוצא סורי בשם איברהים אל זועבי, המתגורר כבר שנים בשוודיה. לדבריו, הוא שואב את השראתו מהיערות בשוודיה ומהפרחים הנדירים, וגם מהשווקים, הפאבים, והרחובות, שתורגמו לכדי ניחוחות עם מרכיבים ארומותרפיים ייחודיים. מותג הבישום הפך ללהיט גדול ברחבי אירופה ובאיחוד האמירויות, מדובר בבשמי נישה יוקרתיים – גם במראה שלהם (ראשי הבקבוקים מעוטרים בראש צבי מלכותי, נציג חיות הבר השוודיות), וגם במחיר.

מחירים: 1,260-990 ש"ח, ברשת אפריל ובאתר החברה

בושם Imperial Wood של פנה דורה | צילום: יח"צ
בושם Imperial Wood של פנה דורה | צילום: יח"צ

שוודיה זה לא רק איקאה (2)

עוד מותג מסקרן שנחת בארץ משוודיה הוא VERSO  ("הפוך" בלטינית), שמוצריו מבוססים על פורמולה ייחודית להאטת תהליך ההזדקנות. הפורמולה גורמת לתאי העור להתנהג הפוך – כמו תאים צעירים – ומכאן השם. מדובר בפורמולה עם מעט רכיבים הנחשבת לשם דבר בעולם הרטינול (ויטמין A). הנוסחה שלה מוגנת בפטנט, ולדברי החברה היא יעילה עד פי שמונה מהרטינול הרגיל, ואיננה גורמת לגירוי העור. הפעולה העיקרית שלה היא חידוש עור – ייצור קולגן ותאים חדשים. האיש מאחורי המותג הוא לארס פרדריקסון השוודי, חסיד נלהב של מינימליזם בקוסמטיקה, שדוגל במוצרים זהים לנשים וגברים. "גם הפסימיסטים יודו שוויטמין A עושה את העבודה", הוא אומר. סדרת המוצרים החדשה שהגיעה לישראל כוללת בין השאר טיפול נקודתי בפיגמנטציה, סבון פנים, קרם לחות וסרום.

מחירים: 369-159 ש"ח, בלעדית באתר OH GLOW

ג'ל רטינול לתיקון פגמי עור של VERSO. להשיג בלעדית באתר OH GLOW | צילום: יח"צ
ג'ל רטינול לתיקון פגמי עור של VERSO. להשיג בלעדית באתר OH GLOW | צילום: יח"צ

סרום חדש ועוצמתי למותג VICHY

האם בסוף הכל זה גנטיקה? אנחנו כבר יודעים שלא. לדברי הד"ר לרוקחות מריון נילסן, שהיא גם המנהלת המדעית של מותג הטיפוח הצרפתי וישי, אנחנו יודעים כיום שמצב העור לא מוגדר רק על ידי הגנטיקה אלא גם על ידי אקספוזום (מדד מדעי המציין את השפעת נזקי הסביבה, סגנון החיים וכו' על בריאותנו). כעת מציגה וישי סרום חדש שמבטיח לנטרל את הגורמים המאיצים את תהליך ההזדקנות. הסרום החדש – Liftsupreme Epidemic Filler, משלב חומצה היאלורונית שרבות כבר נכתב על התועלות שלה. זוהי החומצה המיוצרת באופן טבעי על ידי הגוף שלנו, ונמצאת בריכוזים גבוהים בעור, מעניקה נפח לפנים ושומרת על הלחות הטבעית שלו. הבעיה היא שבמהלך השנים כמות החומצה פוחתת באופן ניכר, והתוצאה היא קמטים וקמטוטים. הסרום החדש בסדרת Liftactiv הוא בעל פורמולה עוצמתית בריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית טהורה, המסייעת בתיקון מראה הקמטים והקמטוטים ומשיבה נפח לעור. מי שתוביל את הקמפיין הדיגיטלי בישראל היא יעל בר זוהר.

מחיר: 229 ש"ח ל-30 מ"ל, בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם

סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה מסדרת ליפטאקטיב של וישי. 229 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה מסדרת ליפטאקטיב של וישי. 229 ש"ח | צילום: יח"צ

מה שטוב לקלואי קרדשיאן

מותג השיער האמריקאי 18-K נחת לראשונה בישראל ומי שקיצרה לו את כל הדרך משם לכאן, היא לא אחרת מאשר קלואי קרדשיאן, הבת האמצעית במשפחה המפורסמת וכוכבת הריאליטי וידוענית בפני עצמה. קלואי פירגנה למותג באינסטגרם שלה, על דעתה בלבד, והפתיעה את בעלי החברה. המותג הושק בעולם בשנת 2020 וכבר נמצא כיום ב-140 מדינות. האיש מאחורי הפיתוח הוא סובין סהיב, חוקר בתחום השיער, שעבד על המחקר במשך עשור, ערך ניסויים קליניים ולבסוף רשם אותו כפטנט. במהלך המחקר הוא גילה כי רוב הבעיות שלנו בשיער נובעות מהרגלים לא נכונים, וששגרת טיפוח שיער לא צריכה להיות מסובכת. ההבטחה הגדולה של המותג היא תיקון נזקי שיער בארבע דקות בלבד. המותג מציע כרגע רק שני מוצרים:  Mist  – לשימוש מעצבי השיער במספרה לפני הצביעה, ו-Mask, מסכה לשימוש ביתי.

מחיר: 349 ש"ח למוצר ביתי, במספרות נבחרות ברחבי הארץ

Mist למעצב השיער ומוצר Mask לשימוש ביתי של 18-K. מחיר 359 ש"ח ל־50 מ״ל | צילום: יח"צ
Mist למעצב השיער ומוצר Mask לשימוש ביתי של 18-K. מחיר 359 ש"ח ל־50 מ״ל | צילום: יח"צ

קצרים

• ג'ייד משיקה את SEEDOLOGY – סדרת טיפוח המבוססת על סופרפוד בהשראת עולם הצומח – הידועים כמזונות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים – בהם קליפות רימון, פטריות שיטאקי, ריישי, ומאיטקה, תאי גזע של פטל מתורבת, תמצית קייל, ויטמינים ומינרלים ונוגדי חמצון שמעניקים לעור בוסט של אנרגיה, הזנה ולחות. בסדרה קרם לפנים, בוסטר וקרם עיניים.

מחירים: 179-149 ש"ח, ברשתות  הפארם ובחנות האון ליין 

קרם יום GA-DE SEEDOLOGY Multi Active. מחיר 179 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם יום GA-DE SEEDOLOGY Multi Active. מחיר 179 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ

• מגמת הטיפוח החדשה הדוגלת ברכיבים ממקור טבעי לעור לא דילגה על חברת הקוסמטיקה הצרפתית פאיו, שמשיקה סדרת טיפוח פרוביוטית המבוססת על פירות העל גוג'י ברי ואסאי אורגניים, רימון אורגני וויטמין סי, ובאה לתת מענה לנזקי אורח החיים והסביבה – זיהום אוויר, קרינה ועישון ועד חוסר שינה. הסדרת כוללת שישה מוצרים על טהרת הפורמולה הייחודית – מבוססת קוקטייל ויטמינים, חומרים מזינים ונוגדי חמצון – בהם שני קרמים של לחות, קרם לילה, מסכת לילה וקרם מתקן CC עם מקדם הגנה ותמצית מיקרופילינג המכילה חומצה אלפא הידרוקסית.

מחירים: 129-79 ש"ח, ברשתות הפארם ובאתר לילית קוסמטיקה

סדרת מוצרי הטיפוח של פאיו. מחיר 129-79 ש"ח | צילום: יח"צ
סדרת מוצרי הטיפוח של פאיו. מחיר 129-79 ש"ח | צילום: יח"צ

• אן זיוי, המוכרת כחצי השני של ירדן ויזל מ"המירוץ למיליון", היא כבר מזמן אושיית רשת עם יותר מ-300 אלף עוקבים והבעלים של מותג הטיפוח ANNZI. אחרי שהשיקה בהצלחה מוצרים לשיזוף עצמי לפנים ולגוף, כעת היא משיקה קרם חימר לעיצוב השיער בגימור מט, לשימוש יומיומי. התכשיר מבטיח להעניק לשיער מראה מעוצב ואחיזה מקסימלית ללא גרימת נזק לשיער.

מחיר: 109 ש"ח באתר HAIRCLAYZY-ANNZI

קרם חימר לעיצוב השיער של אן זיוי. מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם חימר לעיצוב השיער של אן זיוי. מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ

• הקוסמטיקאית הוותיקה אריאלה אמרוסי ("אריאלה ביוטי"), מומחית לטיפולי פנים וגוף ואנטי אייג'ינג, הוסיפה לסדרת מוצרי הטיפוח הפעילים שלה, Active Cosmetics, סרומים פעילים לחידוש העור עם קולגן וויטמין סי, ופדים לפנים ספוגים בחומצות למיצוק וחידוש העור. גולת הכותרת היא מסכת שמפניה פעילה Bubble Mask עם ריח ממכר, שבמריחה על העור מתחילה לבעבע ומותירה עור חלק ומלא ברק.

מחירים: מסכת שמפניה – 260 ש"ח ל-50 מ"ל, שאר המוצרים – 380 ש"ח.

מסיכת שמפניה פעילה של אריאלה ביוטי. מחיר 260 ש"ח | צילום: יח"צ
מסיכת שמפניה פעילה של אריאלה ביוטי. מחיר 260 ש"ח | צילום: יח"צ

בשמים חדשים

• בית האופנה ולנטינו משיק גרסה עכשווית לבושם VOCE VIVA INTENSA, עם הפרזנטורית שמלווה את המותג מהשנה החולפת, ליידי גאגא. הגרסה החדשה היא בעלת ניחוח עוצמתי יותר, ומבוססת על שילוב של פירות הדר, אגס ירוק, תמצית ברגמוט ויסמין סמבק.

מחיר: 539 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.

בושם Voce Viva Intensa מבית ולנטינו. מחיר 539 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם Voce Viva Intensa מבית ולנטינו. מחיר 539 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום: יח"צ

• בית האופנה ג'ורג'יו ארמני משיק את הבושם MY WAY INTENSE, עם הפרזנטורית שלו – השחקנית אדריה ארחונה (ששיחקה לצד ליאור רז שלנו בסרט של נטפליקס "מחתרת השישה"). הניחוח הפרחוני-עצי-פירותי מבוסס על פרחים שנקטפו בהודו והופקו בשיטה חדשנית של זיקוק מולקולרי. האריזה עשויה מקרטון וניתנת למיחזור, ואילו הבקבוק ניתן למילוי חוזר מתוך מחשבה על אחריות סביבתית.

מחיר: 289 ש"ח ל-50 מ"ל, 379 ש"ח ל-90 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם.

בושם לאישה MY WAY INTENSE מבית ג'ורג'יו ארמני. מחיר 379 ש"ח ל-90 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם לאישה MY WAY INTENSE מבית ג'ורג'יו ארמני. מחיר 379 ש"ח ל-90 מ"ל | צילום: יח"צ

• בית האופנה לנוון משיק סדרת בשמים פרחוניים חדשים – LES FLEURS DE LANVIN, הכוללת שלושה בשמים בבקבוקים אלגנטיים ומעודנים עם ניחוחות שונים: האחד עז ופרחוני בשילוב ניחוח עצי הדר, השני בניחוח פרחוני-רומנטי של חבצלות והשלישי הוא פירותי-פרחוני על בסיס פרחי מגנוליה.

מחיר: 169 ש"ח ל-90 מ"ל לכל בושם, ברשת סופר פארם.

שלישיית בשמים פרחוניים ES FLEURS DE LANVIN. מחיר 169 ש"ח| צילום: יח"צ
שלישיית בשמים פרחוניים ES FLEURS DE LANVIN. מחיר 169 ש"ח| צילום: יח"צ

• המותג זאדיג אנד וולטר משיק את צמד הבשמים החדש THIS IS HER ו-THIS IS HIM – שניהם בניחוחות עוצמתיים וחושניים. הניחוח לאישה מבוסס על תווים פרחוניים של אדמונית, והניחוח לגבר מבוסס על מנדרינה ולבנדר.

מחירים: 319 ש"ח ל-100 מ"ל (לאישה), 279 ₪ ל-100 מ"ל (לגבר), בחנות המותג וברשתות הפארם

בשמים זדיג אנד וולטר. לאשה: 319 ש"ח ל־100 מ"ל, לגבר 279 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
בשמים זדיג אנד וולטר. לאשה: 319 ש"ח ל־100 מ"ל, לגבר 279 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ