חדשות טיפוח: סרום לילה חדש לד"ר האושקה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

במותג הקוסמטיקה ד״ר האושקה משלבים את משנתם האנתרופוסופית בסרום לילה חדש ומסבירים למה קרם לילה הוא מחוץ לתחום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הלילה הוא שעתן היפה של חברות הקוסמטיקה, המבקשות בהרואיות השמורה לגיבורי על, להציל אתכן מנזקי היום רגע לפני שאתן פורשות לשינה, באמצעות תכשירים רוויי שמנים וחומרים פעילים. הנחת העבודה היא שבעוד במהלך היום העור מגן על עצמו מכל מה שאתן והעידן המודרני מעוללים לו – לחץ, עייפות וכו', בלילה הוא חותר לשיקום ומקיים את כל התהליכים שעוזרים לו להראות טוב יותר.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

בניגוד לגישה הרווחת, חברת הקוסמטיקה הגרמנית האנתרופוסופית ד"ר האושקה, מחזיקה ב'אני מאמין' שונה לגמרי, המתנגד לקרמי לילה. המותג שצמח בשנות השישים מתוך חברת תרופות, מתמקדת במוצרי טיפוח אורגניים שפותחו מתוך גישת טיפול הוליסטית, המתחשבת בתהליכים הטבעיים של העור ומבוססת על רציונל של ריתמוס הקיים בטבע ומשפיע על כולנו: ריתמוס חודשי, יומי וריתמוס לילה. מבחינת האושקה אם יום ולילה הם שונים, גם אופן הטיפול לא יכול להיות זהה. לכן, ביום העור זקוק להגנה והזנה מסיביות, אך בלילה, הזמן בו מתקיימים תהליכי ההתחדשות של התאים – צריך לסגת כדי לאפשר להם לקרות. לפי הפילוסופיה הזו, אם שומרים את העור נקי בלילה ולא מעמיסים עליו באופן שמפריע לו לבצע תהליכים טבעיים – הוא זקוק לפחות התערבות פעילה ומבצע את האיזון שבין לחות ושומן בעצמו. לכן, לא שמים קרם יום וקרם לילה. "זה כמו לא לאכול ארוחה כבדה בחצות אלא לשתות כוס תה", מסבירה אורלי רפאלי פנקס, מדריכה ראשית בארץ מטעם החברה, שטוענת כי למעשה אנחנו משתמשים ביותר מדי תכשירים.

בימים אלה משיקה החברה סרום חדש ללילה, המבוסס על רכיבים מימיים ולא שומניים ומתאים לכל סוגי העור. בניגוד לתפיסה המקובלת, לפיה סרום הוא מוליך ונועד לבוא מתחת לקרם, כאן הסרום עומד בפני עצמו כמוצר מרכזי בטיפול, שבשילוב עם קרם הניקוי והטונר של ד"ר האושקה מוביל לאפקט מוגבר. מהתנסות במוצרים עולה כי כבר לאחר השימוש הראשון, בבוקר העור נראה רענן וחיוני בהרבה. סרום לילה של ד"ר האושקה, 250 ש"ח | צילום: יח"צ

סרום לילה של ד"ר האושקה, 250 ש"ח | צילום: יח"צ

 

זוהי הפעם הראשונה בה משיקה החברה מוצר יעודי ללילה, המיועד לשימוש יומיומי. עד היום, הציעו האושקה אמפולות טיפוליות ללילה לשימוש במהלך חודש אחד, לצד מוצרי ניקוי ואיזון המיועדים לשימוש גם בלילה וגם בבוקר. אז מה קרה שגרם לשינוי באג'נדה? רפאלי-פנקס מסבירה שלמעשה כלום. נכון, הנטיה הטבעית היא לחשוב שמדובר במהלך מסחרי, שנועד ליישר קו עם חברת הקוסמטיקה המיינסטרימיות ולסחוט עוד קצת את כיסכן המשועבד ממילא. אבל האמת היא שזה לא נכון. הסרום החדש, מסבירה רפאלי פנקס, לא נולד מתוך שינוי תפיסתי, אלא מהווה יישום פרקטי משוכלל יותר למה שהאמינו בו גם קודם: מוצרים ללילה אינם מיותרים, הם פשוט צריכים להיות קלילים, מימיים וכמה שפחות "מתערבים". עובדה היא, שבדוקטור האושקה עדיין לא מציעים לנו קרם לילה משום סוג שהוא.