כך תשיגי שפתיים של סופרמודל

אירינה שייק בשיתוף פעולה עם מימי לוזון | צילום: Rowan Papier
אירינה שייק בשיתוף פעולה עם מימי לוזון | צילום: Rowan Papier

שפתיים כמו של דוגמנית על בינלאומית, טיפול פנים שמחליף את הניתוח הפלסטי ותעשיית היופי ביום שאחרי הקורונה. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

פה מפיק מרגליות

דוגמנית העל אירנה שייק חברה למימי לוזון הישראלית, מומחית בינלאומית לבעיות עור, לשיתוף פעולה נדיר. התוצאה: ערכה במהדורה מיוחדת ומוגבלת לטיפול דו־שלבי מטפח ועמוק לשפתיים, המעניק להן זוהר מיידי. הערכה היא על טהרת הזהב, שלו מיוחסות סגולות בכל הנוגע לבריאות העור, וכוללת מסכת שפתיים Epuc Lush, העשירה בוויטמינים C ו־E ובחמאת שיאה, ועלי זהב טהור 24 קראט, שעוצבו על פי קווי המתאר של השפתיים של שייק. "מימי היא הגורו שלי בכל מה שקשור בבריאות העור, והחיבור בינינו נראה לי הכי טבעי", הסבירה שייק את החיבור. מחיר הערכה הוא 429 ש"ח, והיא נמכרת בערוצי הפצה אקסקלוסיביים, כמו האתרים הבינלאומיים ריבולב ונט אה פורטה, באתר של לוזון ובקליניקה שלה בתל אביב.

קלוז אפ

במותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס משיקים מכשיר מהפכני בטכנולוגיה מתקדמת לאבחון עור הפנים בשם Derma Readers. המכשיר מנתח במהירות את מצב העור ברמת דיוק גבוהה במיוחד, כולל זיהוי בעיות עור סמויות וגלויות, כאשר האבחון מתבצע על ידי מומחי הטיפוח של החברה. המטרה: לאפשר ללקוחות חוויית קנייה דיגיטלית מדויקת על פי צורכי העור שלהן. המכשיר בודק בין השאר פרמטרים של מרקם העור, המשפיעים על נראות העור ותפקודו, למשל מצב נקבוביות העור, נזקי שמש, כתמים בהתהוות, אזורים אדמומיים, קמטים וקמטוטים. אגב, המראה שנגלה בהגדלה, יש להודות, הוא די מבהיל. ועוד אגב, ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שנבחרה להציג את המכשיר, ובהמשך הוא יושק במדינות נוספות בעולם. האבחון נערך בסניף הדגל של החברה בקניון רמת אביב והיה ללא תשלום.

Derma Readers של קיל'ס | צילום: יח"צ
Derma Readers של קיל'ס | צילום: יח"צ

פני העתיד

חברת לוריאל העולמית הכריזה במסיבת עיתונאים חוצת יבשות על החזון החדש שלה ל"יופי של העתיד", שעיקרו: שקיפות, בטיחות ומדע ירוק ראשון מסוגו בתעשיית היופי העולמית. בימים שבהם ההגנה על כדור הארץ היא צורך חיוני ומגפת הקורונה גורמת לביקוש מוגבר של מוצרים איכותיים ובריאים לסביבה, אין פלא שבמחלקת המחקר והפיתוח של החברה החליטו להפוך את הטבע לכוח מניע ביצירת חלופות חדשות למרכיבים המבוססים על נפט. במסגרת ההשקה עלה האתר החדש inside-our-products.loreal.com, שמספק מענה לכל שאלה הנוגעת לאחד מאלף הרכיבים שנמצאים בתכשירים השונים של מוצרי של לוריאל. האתר כבר זמין ב־45 מדינות ובשמונה שפות. לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "מדובר בצעד נוסף של החברה לפעול מתוך שקיפות מקסימלית לטובת הצרכנים".

פאולה עבדול | צילום: Gettyimages
פאולה עבדול | צילום: Gettyimages

שיטת פאולה

למרות שמדובר בפיתוח של חברת InMode הישראלית, הוא מכונה בעולם: "הטיפול של פאולה עבדול". הזמרת, השחקנית והרקדנית האמריקאית חשפה את סוד המראה השמור שלה בגיל 58, והוא מכשיר Face Tite של החברה. "הוא עזר לי להשיג מראה צעיר וזוהר ללא ניתוח פולשני", הודתה עבדול כשמונתה לשגרירת החברה לפני שנה וחצי. מדובר בטיפול אחד בלבד, זעיר פולשני, המבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו ונחשב להכי קרוב בתוצאותיו לניתוח פלסטי. עם זאת, הוא אינו מבוצע תחת הרדמה, לא מצריך זמן החלמה ואינו מותיר צלקות. הטיפול נועד להביא לשיפור דרמטי בעור רפוי, מבוצע על ידי רופאים כירורגים בלבד ומתאים לאזורים כמו הסנטר (כולל המסת שומן בסנטר כפול), קו הלסת, הצוואר וצדי הפה. התוצאות נשמרות למשך ארבע עד חמש שנים. מחיר הטיפול הוא כ־15 אלף ש"ח, לבירור הקליניקה הקרובה: 03-7589090.

חגיגות 100 שנה לשאנל 5 | איור: יח"צ
חגיגות 100 שנה לשאנל 5 | איור: יח"צ

קצרים

בית שאנל חוגג 100 שנים לבושם האייקוני שאנל 5, ומציג סרטון יוטיוב קצר, הסוקר את ההיסטוריה של הבושם הכי הנמכר בעולם.

אחרי הדאבל וור הנצחי, הנחשב למייקאפ הנמכר ביותר בעולם, אסתי לאודר משיקה את Futurist Hydra Rescue, מייקאפ קליל על בסיס מים, המעניק לחות ובעל מקדם הגנה SPF45.

המותג קלרינס פונה לראשונה לקהל יעד צעיר בגילים 18־30 בסדרת קרמים בשם My Clarins.

חברת ריג'ן אויל הבריטית, הידועה בשמניה המבוקשים בקרב הריוניות, מציגה שמן לעור יבש ופגום להפחתת פגמי עור וריכוך צלקות וסימני מתיחה.

חברת מורז הישראלית, שמוצריה מבוססים על צמחי מרפא, מציגה סרום על בסיס רימונים ופוליגונום ולחות ג'ל צמחי אנטי אייג'ינג.

סדרת My Clarins | צילום: יח"צ
סדרת My Clarins | צילום: יח"צ