חדשות הביוטי: שיתוף הפעולה החדש והמסקרן של מארינה מקסימיליאן

ללין בשיתוף פעולה עם מארינה מקסימיליאן בקולקציית נרות ומוצרי גוף ואמבט במהדורה מוגבלת | צילום: יח"צ
ללין בשיתוף פעולה עם מארינה מקסימיליאן בקולקציית נרות ומוצרי גוף ואמבט במהדורה מוגבלת | צילום: יח"צ

שיתופי פעולה חדשים בעולם הביוטי: מארינה מקסימיליאן וללין, גרנייה ונשיונל ג'אוגרפיק וגם- איך הגיע הקולגן לגלידה שלנו, מכשיר החיטוב החדשני והדרך המגניבה להתאים מייק אפ. חדשות הביוטי

88 שיתופים | 132 צפיות

מארינה מקסימיליאן ו"ללין" בסדרת מארזים חדשה
אחרי שהוציאה את אלבומה החדש "ביחד", שמסמל את החיבור שלה לבית, מארינה מקסימיליאן משיקה בשיתוף פעולה עם הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי אווירה "ללין", סדרה של מארזי חורף שכוללים קולקציית נרות ומוצרי גוף ואמבט במהדורה מוגבלת, תחת השם MARINA MAXIMILIAN X LALIN. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו המארזים יחד עם אלבום גלויות אשר עוצב על ידי מארינה ויהיה בהם גם קוד להורדת השירים מאלבומה החדש. על שיתוף הפעולה היא סיפרה: "החיבור עם ללין הוא מאוד מדוייק בשבילי. אין דבר חשוב יותר מלטפח את הבית שלנו- המקום ממנו אנחנו מקבלים כוחות לפרוח ואני מקווה שתהנו מהשילוב של האסתטיקה והאמנות". ניתן להשיג בחנויות נבחרות של הרשת ובאתר (149.90 – 199.90 ₪)

ללין בשיתוף פעולה עם מארינה מקסימיליאן בקולקציית נרות ומוצרי גוף ואמבט במהדורה מוגבלת | צילום: יח"צ
ללין בשיתוף פעולה עם מארינה מקסימיליאן בקולקציית נרות ומוצרי גוף ואמבט במהדורה מוגבלת | צילום: יח"צ

קולגן בקרם ו… בגלידה
כולנו יודעות, או לפחות אמורות לדעת, שקולגן הוא החלבון השכיח בגופנו (30% מסך החלבונים) ועם הגיל העולה, קצב ההתחדשות שלו מואט. השימוש בקולגן בקרמים היא לא דבר חדש, אבל כשהמותג הקוריאני טוני מולי השיק סדרה חדשה מבוססת קולגן עשיר ומרוכז, חומצה היאלרונית ומיצוי אצות ים לגמישות ומיצוק העור, הוא חבר לרשת הגלידות דלי קרים שהשיקו גלידה חדשנית תחת השם BEAUTY ICE CREAM. הגלידה מכילה 5 גרם קולגן מסוג הידרוליזט סוג 1, מדובר בקולגן כשר למהדרין המופק מדגים. אז אולי אכילת גלידה עם קולגן היא לא במקום טיפול פנים, אבל היא לפחות בטעם וניל טעים.

יעל שלביה אוכלת גלידת קולגן דלי קרים | צילום: עומרי רוזנגרט
יעל שלביה אוכלת גלידת קולגן דלי קרים | צילום: עומרי רוזנגרט

נלחמים בכתמים מהבית
לאחרונה יצאה פריצת דרך משמעותית של דרמלוג'יקה בתחום הפיגמנטציה והבהרת העור בטיפול ביתי ובזמן קצר. המותג השיק סדרת תכשירים מהפכנית תחת השם POWER BRIGHT שפותחה במכון המחקר הבינלאומי לבריאות העור INTERNATINAL DERMAL INSTITUTE וזאת לאחר מחקר מקיף ושימוש בטכנולוגיית הייטק מתקדמת. הסדרה כוללת סרום הבהרה עוצמתי עם מרכיבים פעילים המבוססים על מרכיבי הבהרה פעילים וידידותיים לעור (30 מ"ל 459 ₪), קרם לחות והגנה עם SPF50 (50 מ"ל 343 ₪) וקרם לילה פעיל ועוצמתי לטיפול בפיגמנטציה בזמן השינה. (50 מ"ל 403 ₪). ניתן להשיג במכוני קוסמטיקה נבחרים, במרכזי הספא של ישרוטל ובאתר המותג.

סדרת פאואר ברייט החדשה של דרמלוג'יקה. להשיג בנק המכירה ובאתר האונליין | צילום: יח"צ
סדרת פאואר ברייט החדשה של דרמלוג'יקה. להשיג בנק המכירה ובאתר האונליין | צילום: יח"צ

הדור החדש של מכשירי החיטוב
ענקית המכשור הקוריאני CLASSYS השיקה לאחרונה בישראל (אמי טכנולוגיות) מערכת חדשה בשם SCIZER: מערכת עוצמתית לחיטוב הגוף והפחתת שומן תת עורי בטכנולוגיית HIFU- זו היא למעשה מערכת אולטרסאונד ממוקדת, לא פולשנית בעוצמה גבוהה שבטיפול פשוט משמידה לצמיתות תאי שומן. היא מיועדת בעיקר לאזור המותניים, הבטן והירכיים, במקרים שיש מצבורי שומן אבל לא לכאלה עם מצבורי שומן מאד גדולים שצריכים הרזייה. למערכת שני מיתמרים בגודל 5.5 ס"מ עם מערכת קירור, מה שמקטין לגמרי את רמת הכאב. הם מגיעים בשני עומקים שונים (9 ו-13 מ"מ) והעומק נקבע על פי האזור המטופל. זהו טיפול של הפסקת צהריים, ללא הכנה או אלחוש וללא זמן החלמה. משך הטיפול הוא 30-20 דקות בלבד ואת התוצאות הראשונות אפשר לראות כבר חודש אחרי הטיפול והן מתעצמות כעבור 12 שבועות. מחיר טיפול בודד לאזור עולה 2500 ש"ח, לרוב יש צורך ב3-2 טיפולים בהפרשים של מספר שבועות. המכשיר נמצא בקליניקות של רופאים מוסמכים.

>>> תמיד זוהרת ורעננה: זאת שגרת הטיפוח של ג'ניפר אניסטון

עמדת איפור וירטואלית
כמה פעמים רכשת מוצר ביוטי שעל המדף ,הגוון שלו נראה לך מושלם אבל אופס, בבית כשניסית אותו התוצאה הייתה מאכזבת? מותג האיפור נארס מציע ללקוחות חוויה דיגיטלית ייחודית שבאמצעותה כל לקוחה שנכנסת לחנות המותג יכולה להתנסות ולבצע לעצמה התאמת מוצרים ובדיקה של גוונים מתאימים, ללא צורך במגע פיזי. האפליקציה עם הטכנולוגיה המתקדמת סוקרת את פני הלקוחה ומאפשרת לה לבחור מוצרים וגוונים, לאחר הבחירה, המסך מציג את תמונת הפנים של הלקוחה עם המוצרים שבחרה ומתקבלת תמונה מדוייקת אם הגוונים לטעמה. בדרך זאת תוכלו לבחור מייק אפ, סומק, צלליות, קונסילר ושפתונים. (השירות ללא תשלום בשתי חנויות הרשת בישראל, בקניון רמת אביב ובגרנד קניון בחיפה).

עמדת איפור וירטואלית של NARS | צילום: יח"צ
עמדת איפור וירטואלית של NARS | צילום: יח"צ

גרנייה ונשיונל ג'אוגרפיק
מותג הטיפוח גרנייה שמקדם העלאת מודעות של הצרכנים ליופי ירוק ולקיימות כחלק מהאג'נדה של המותג, חבר לערוץ נשיונל ג'אוגרפיק במהלך עולמי שנועד לעודד 250 מיליון איש ברחבי העולם לעבור לצריכה מעודדת קיימות. כל מוצרי המותג, כבר הוכרו באופן רשמי כמוצרים שלא בוצעו בהם ניסויים בבעלי חיים וכעת, במסגרת המהלך החדש, תושק סדרה דיגיטלית חדשה בה חוקרים של החברה, יחד עם אנשי ההפקה, שיתפו ידע ועצות בנושאי קיימות הקשורים בתעשיית הביוטי, כולל על פלסטיק ואריזות, מוצרים ממחוזרים, ניטרליות פחמנית ועוד. ההכרזה הרשמית יצאה לאחרונה מכנס בינלאומי בזום, שנערך מדובאי והקרנת הבכורה תערך במהלך אוקטובר במסגרת תערוכת אקספו בדובאי ומשם תצא לכל העולם.

גרנייה בשיתוף נשיונל ג'אוגרפיק | צילום: יח"צ
גרנייה בשיתוף נשיונל ג'אוגרפיק | צילום: יח"צ

שניים במחיר אחד
חברת הטיפוח הבינלאומית MOROCCONOIL השיקה מוצר חדש: מיסט ייחודי שמתאים גם לגוף וגם לשיער בשם BRUMES DU MAROC. הריח של המיסט החדש מבוסס על הניחוחות המוכרים של המותג וכולל שמן ארגן וויטמין E, והתוצאה- ניחוח עדין ונעים מאוד שמעניק גם הזנה, גם לחות וגם מגן על השיער בזכות מסנני הקרינה שבמיסט. הפורמולה קלילה ואינה שמנונית, היא נספגת במהירות וללא סולפטים, שמן מינראלי ופראפין. 100 מ"ל 109 ₪. ניתן להשיג באתר החברה, במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ.

מיסט ייחודי לגוף ולשיער BRUMES DU MAROC של MOROCCONOIL. מחיר 109 ש"ח ל־100 מ"ל. להשיג באתר החברה, במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ | צילום: יח"צ
מיסט ייחודי לגוף ולשיער BRUMES DU MAROC של MOROCCONOIL. מחיר 109 ש"ח ל־100 מ"ל. להשיג באתר החברה, במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ | צילום: יח"צ

קצרים

  • המותג ניוואה השיק סדרת לחות חדשה עם חומצה הילארונית טהורה בשם "HYDRA SKIN EFECT", המעניקה לחות ל-72 שעות וכוללת שלושה מוצרים: קרם יום, קרם לילה והלהיט שלה הוא בוסטר עם אפקט מסכה שנספג אחרי 20 שניות בלבד. ( 50 מ"ל 79.90 ₪ למוצר) ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.
סדרת לחות חדשה עם חומצה הילארונית טהורה מבית ניוואה HYDRA SKIN EFECT. קרם יום וקרם לילה. 79.90 ש"ח ל־50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
סדרת לחות חדשה עם חומצה הילארונית טהורה מבית ניוואה HYDRA SKIN EFECT. קרם יום וקרם לילה. 79.90 ש"ח ל־50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם | צילום: יח"צ
  • קרליין משיקה בושם חדש לאישה בשם "שבליי" בניחוח של פרחוניות ורודה ומאסק לבן ארומטי. החל מ-99.90 ₪ ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות.
בושם CHABLIS מבית קרליין. 129.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי
בושם CHABLIS מבית קרליין. 129.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי
  •  "ליראק פריז" השיקו ערכה מהפכנית למאבק בצלוליט בשם "בודי סלים" והיא נחשבת אפקטיבית בשיפור מראה הצלוליט. 150 מ"ל 299 ש"ח ניתן להשיג באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים.
  • רשת "סאקרה" מציעה שירות חדש: ניקוב חורים באוזניים בשיטה חדשנית, סטרילית ובטוחה וללא כאבים. במסגרת ההשקה מוצע ליין של כ-70 עגילים אופנתיים בסגנונות שונים לבחירה (מחיר עגיל אחד 40 ₪, שני עגילים 70 ₪). בחנויות הרשת ברחבי הארץ.
  • חדש בחברת מורז -צמחי מרפא: שמפו על בסיס שמן המפ שמותאם לשיער רגיל וגם לשיער שעבר החלקה. 500 מ"ל 49.90 שח ברשתות הפארמים, בתי טבע ובתי מרקחת.