שני מותגי איפור שווים מחו"ל נחתו בישראל – ועוד חדשות ביוטי חמות

מהיום לא צריך להחתים דרכון בשביל לשים יד על מוצרי האיפור של מעצב-העל, מותג האיפור האמריקאי הזול והכיפי שנחת בישראל, הבשמים החדשים והמטריפים שתרצו להסניף כל היום, הקליניקה המשוכללת שעומדת להיפתח וטיפול גבות שכמוהו עוד לא ראינו. חדשות הטיפוח
בלי להחתים דרכון: מוצרי האיפור של טום פורד נחתנו בפקטורי 54
אחרי שנים שבהן מוצרי האיפור של Tom Ford היו זמינים רק בדיוטי פרי, עכשיו כבר לא צריך להחתים יותר דרכון. מותג היופי היוקרתי Tom Ford Beauty מושק בחנות Factory 54 Beauty במתחם ביג פאשן גלילות וגם באתר האונליין של הרשת. הקולקציה כוללת את המוצרים האייקוניים של המותג, בהם פלטות הצלליות היוקרתיות, השפתונים הנחשקים באריזה השחורה-זהובה, צמד הקונטור וההילייט שהפך לרב מכר, מייקאפים עם פורמולות מתקדמות, באלם שפתיים עם נגיעות זהב וקולקציות בהשראת מסלולי התצוגות של טום פורד. יאמי.
צבע טרי: NYX נוחת רשמית בישראל
מותג האיפור האמריקאי NYX Professional Makeup הגיע רשמית לישראל, עם כ-300 מוצרים מקצועיים בהם מייקאפים, קונסילרים, עפרונות, שפתונים, פיקסרים ומוצרי גבות. NYX, שנוסד ב-1999 בלוס אנג'לס ונקרא על שם אלת הלילה היוונית, מזוהה עם איפור איכותי במחירים נגישים – למשל עיפרון שפתיים ב-20 ש"ח או גלוס ב-35. עד כה היה אפשר להזמין אותו רק אונליין או לייבא במזוודה, ועכשיו הוא סוף סוף על המדפים ברשתות הפארם והפרפומריות – נגיש, צבעוני, וזמין גם למי שלא מאפרת מקצועית אלא פשוט אוהבת לשחק עם פיגמנטים.
משפחת קרדשיאן כבר ניסתה: קליניקה חדשה ומפתיעה נפתחת
מה שכבר ניסו משפחת קרדשיאן, אילון מאסק וג'ף בזוס – מגיע עכשיו גם אלינו. ד"ר ענבל גת (לשעבר ATO), מהשמות הבולטים בתחום האסתטיקה בישראל, חזרה מהשתלמות קצרה בארה"ב וב־1 באוגוסט תשיק את הקליניקה החדשה שלה, ETERNO (בלטינית: "נצחי"), במתחם מנדרין תל אביב. הקונספט: Skin Longevity – טיפולים שלא רק משפרים את מראה העור כאן ועכשיו, אלא גם מתכננים איך הוא ייראה בעוד חמש או עשר שנים. בין הטיפולים: SECRET SAUCE – תרכובת שפיתחה בעצמה, עם שילוב סודי של חומרים פעילים להזנה וחיזוק מבפנים. האם זה יבטיח לנו נצח? לא בדיוק. אבל דחייה אלגנטית של הזדקנות מאסיבית? יש מצב.
נשיקה מסן ז'רמן: הניחוחות החדשים והמשכרים של דיפטיק
מותג הבישום הפריזאי האייקוני דיפטיק (DIPTYQUE) נחת לראשונה בישראל כבר לפני שלוש שנים, אבל רק עכשיו רשת BEYONDSKIN היוקרתית שמחזיקה בו בארץ – קיבלה אור ירוק מהצרפתים להשיק אותו רשמית. למקרה שלא יצא לכן להכיר ולרחרח מקרוב: הסיפור של דיפטיק התחיל ב־1961 בחנות קטנה בשדרות סן־ז’רמן בפריז – אז מכרו שם בדים וריהוט, ובהמשך גם נרות ובשמים שהפכו לאובססיה עולמית. את ההשקה המקומית חגגו באירוע קלאסי במלון נורמן, עם תפאורה פרחונית וניחוחות מהקולקציה הקיצית החדשה SUMMER GARDEN. בין הבשמים שהגיעו: EAU DES SENS הדרי־מריר (630 ש"ח), L’EAU DES HESPERIDES בניחוח ירוק־פירותי (650 ש"ח) ו־ILIO עם ברגמוט, יסמין וצבר (650 ש"ח). להשיג בלעדית ב־BEYONDSKIN ובאתר.
היפר-ריאליזם לגבות: כזה טיפול ביוטי עוד לא ראינו
טכניקת ההיפראליזם לגבות כבר מזמן לא נחשבת לטרנד חולף, אבל הדרך שבה נירית ברון מיישמת אותה – מצליחה לבלוט גם בתוך השפה המוכרת של האיפור הקבוע. עם דרמוגרף חדשני שמאפשר שליטה מדויקת בעובי כל קו, ברון שואפת לשחזר גבה טבעית ככל האפשר: לא "לצייר" גבות חדשות אלא להשלים, לשמר ולטשטש את הדלילות – בלי להשאיר חותמת של טיפול. העבודה כוללת אבחון, עיצוב ושרטוט מוקדם, התאמה אישית של פיגמנט, ואז החדרה זהירה באמצעות הכלי החדשני, בדיוק שיותר מזכיר קליגרפיה מאשר איפור. מתאימה במיוחד לנשים עם גבות דלילות, א־סימטריות או לא אחידות – שמחפשות פתרון קבוע, עדין, ורחוק שנות אור ממראה מאופר מדי. המחיר: החל מ־2000 ש"ח, בסטודיו של נירית ברון, סמטת אגוז 7, יהוד מונוסון.