סוד הנעורים של שאנל והמוצרים המועשרים של מאק. חדשות הביוטי

חדשות טיפוח יולי 2022| צילום: יח"צ שאנל
חדשות טיפוח יולי 2022| צילום: יח"צ שאנל

בשאנל משחררים לעולם את הדור החדש (והאקולוגי) של חומרים לאנטי אייג'ינג, רוקח הבשמים של הנסיכות מגיע לדיוטיפרי, ומוצרי הטיפוח של מאק עוברים שדרוג. מה שחדש בביוטי

88 שיתופים | 132 צפיות

שאנל ופרח הנעורים  

כל השקה חדשה של מותג היוקרה שאנל מביאה איתה עניין גדול לעולם הביוטי. הקולקציה החדשה "CHANEL NUMBER 1" מביאה גישה חדשה של חזון הוליסטי ומשלבת שלש קטגוריות: טיפוח, איפור ובישום בסדרה אחת. בלב הסדרה נמצא נושא הקיימות ו-97% ממרכיבי המוצרים בה הם טבעיים. גולת הכותרת שלה היא תגלית – תמצית צמח הקמליה האדומה שהתגלתה כאוצר בוטני, ומביאה לתחום הטיפוח את הדור החדש של האנטי אייג'ינג. התמצית, שתועלותיה אמורות להיות מדהימות, מושקת עכשיו בתום עשר שנות מחקר, פיתוח וניסויים במעבדות החברה, ובשיתוף חוקרים במחלקה לביוטכנולוגיה והזדקנות העור באוניברסיטה בוינה.

מדובר בצמח שגדל בתנאי קור קיצוניים באזור ג'וזאק בצרפת ללא ריסוס ובשיטות חקלאיות חדשניות. עלי הכותרת שלו מכילים ריכוז של חומצות ונוגדי חמצון בריכוז גבוה שלהם יכולת לשמר את תאי העור מסימני הגיל, קמטים וקמטוטים. הם מפחיתים את נראות הנקבוביות, ומעצימים את החיוניות, הגמישות ומיצוק העור שייראה בריא לאורך זמן. בסדרה תשעה מוצרים: קצף ניקוי, סרום, קרם פנים ועיניים, תחליב לחות, סרום מיסט, מייק אפ, באלם לשפתיים וללחיים ובושם יוניסקס "לה רוז'" בניחוח פירותי, פרחוני והרמוני. 

בושם "לה רוז'". CHANEL NO 1 | צילום: יח"צ
בושם "לה רוז'". CHANEL NO 1 | צילום: יח"צ

בהשקה גם סדרת שפתונים חדשה "ROUGE ALLURE L'EXTRAIT". הסדרה נוצרה ברוח הקיימות של החברה, על כן ניתן למלא את השפתונים מחדש בזכות מארז דק ומחסנית מילוי מוזהבת.  השפתונים מכילים שמן זית וכך משלבים מראה איפור אינטנסיבי עם טיפוח, לחות והזנה. בסדרה 20 גוונים בעלי עמידות גבוהה לשעות ארוכות. סדרה נוספת היא ״"POUGE ALLURE VELVET LA COMETE". היא מגיעה בשמונה גוונים חומים שונים ושבעה שפתוני "ROUGE COCO BAUME" – מגוון שקוף עד גוונים כהים, שקופים למחצה.

בקולקציית האיפור תמצאו מגוון רחב של סמקים וצלליות נוזליות ושאינן, בטכנולוגיות בלעדיות לשאנל. הרעיון מאחורי הסדרה הזו הוא "להיות עם ולהיראות בלי", כדי להעצים את המראה הטבעי, והיא מתאימה מאד גם לגילאים המבוגרים. הצבעים המובילים : חאקי, בז', חומים-ירוקים עם נגיעות של שמש וזוהר. צבעי הקיץ של הלקים מגיעים בטרקוטה בהירה וצהוב פסטלי.
מחירים לדוגמה: מייק אפ 330 ש"ח, סומק באבקה 309 ש"ח,  באלם לשפתיים וללחיים 215 ש"ח, צללית נוזלית 190 ש"ח,  לק 135 ש"ח. סרום (30 מ"ל)  495 ש"ח, קרם לחות 460 ש"ח, קרם עיניים 320 ש"ח. להשיג בחנויות החברה בקניון עופר ברמת אביב, בקניון TLV בתל אביב ובקניון ממילא בירושלים. 

>> פאולה רוזנברג התאהבה בארס הדבורה. זה מה שהוא יעשה לעור הפנים שלכן

הבשמים של בתי המלוכה נוחתים בישראל 

הם תופסים יותר ויותר את קדמת הבמה בעולם הבישום שלא מפסיק להתחדש. פאולו (54), וטיזיאנה (58) טרנזי, אח ואחות, דור שלישי של מותג בשמי הנישה האיטלקי המצליח "טיזיאנה טרנזי" משלבים בבשמים שלהם חומרי גלם טבעיים, נדירים ויקרי ערך בעבודת יד, כולל שילוב של גרם זהב באריזת הבושם. הם בחרו בישראל להשקה העולמית של שני בשמי הנישה החדשים שלהם (בקולקציה שלהם יש כבר 64 בשמים, כולם בשמי יוניסקס) בסדרת "LUNA COLLECTION".

"יש לנו אהבה גדולה לכוכבים וגלגל המזלות״, אומר פבלו, ״בהשראת המזלות הפרטיים שלנו, מאזניים ואריה, יצרנו שני בשמים חדשים ועוצמתיים שמנציחים רגעים בחיים". פאולו, חובב ים מושבע, מלח שמרבה לשוט עם היאכטה שלו "כי בים אין גבולות", רוקח בשמים אישיים גם לבתי מלוכה ונסיכים בעולם, והבשמים שלו אהובים גם בקרב אספנים. יש לצמד האחים 240 בוטיקים של המותג בעולם, בין השאר באמירויות, בתורכיה, ובקרוב בניו יורק, יוסטון, פריז ולונדון.
212 דולר לבושם, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי .

פאולו וטיזיאנה טרנזי | צילום: יח"צ
פאולו וטיזיאנה טרנזי | צילום: יח"צ

"אוד סייב דה קווין" (זה לא טעות כתיב) הוא שם של בושם נשי חדש מאנגליה מבית מותג בשמי הנישה האייקוני ״אטקינסונ׳ס״, אחד מבתי הבישום העתיקים בעולם. ראשיתו של המותג ב-1799, כשג'יימס אטקינסון פתח את חנות הבשמים הראשונה שלו, ו-27 שנים לאחר מכן הוכרז על ידי המלך ג'ורג' הרביעי כמבשם הרשמי של בית המלוכה ובית המשפט האנגלי. כל הניחוחות הם ייחודיים ונדירים ורובם יוניסקס. בין הבשמים החדשים: MINT AND TONIC  ו-41BURLINGTON ARCADE. מחיר הבשמים: 600 ש"ח. להשיג בחנויות נבחרות של סופר פארם, המשביר ופרפורמריות נבחרות.


בושם אוד סייב דה קווין. 600 ש"ח | צילום: יח"צ

עוד ניחוחות שנחתו אצלנו הם מבית מותג בישום הנישה THE HOUSE OF OUD המופקים מעץ האוד הנדיר. המותג נולד אצל מאסטר הבישום האיטלקי אנדראה קאסטי יחד עם מפיק האוד מאינדונזיה מוחמד אבו נאשי, שני יוצרים שמחברים בין מזרח למערב וחולקים תשוקה לניחוחות ולתרבות. הבשמים ארוזים בבקבוקי אמייל, יצירות אמנות בפני עצמם, מעוצבים כביצי פבריז'ה, וצבועים בטכניקה ייחודית ביד אמן.
מחירים: NEVERENDING האוריינטלי ו-CROP הפירותי והמתפרץ 829 שקלים,
ניתן להשיג בבוטיק אינדיבידואל בנווה צדק.

בשם THE HOUSE OF OUD | צילום: יח"צ
בשם THE HOUSE OF OUD | צילום: יח"צ

מאק ממשיכה בקו של מוצרי הטיפוח

מותג האיפור MAC  משיק את הדור הבא בטיפוח העור עם גרסה חדשה ומשופרת של 3 LIGHTFULL C, שעברה עכשיו את השדרוג הגדול בתולדותיה. הגישה: קולקציית מוצרי בסיס שהם המפתח לאיפור מושלם. ההרכב: תמהיל ייחודי של ויטמין סי, עשב אלמוגים, תמצית פריחת דובדבן ופנינים ורודות.
המוצרים בסדרה כוללים: קצף ניקוי (135 שקלים), מי פנים לחותיים (149 שקלים), מים מיסלריים להסרת איפור (129 שקלים),  ותחליב לחות קליל (149 שקלים). ניתן להשיג בחנויות החברה.

3 LIGHTFULL C של MAC | צילום: יח"צ
3 LIGHTFULL C של MAC | צילום: יח"צ

קו איפור חדש לסינדי דזן

סינדי דזן שפרצה לחיינו בדוקו-ריאליטי "פריפריה אימפריה", הגיעה לתוכנית עם קילומטארז' לא מבוטל כידוענית אשקלונית, מאפרת מקצועית נחשבת ועם קהל עוקבים של מעל 52 אלף. עכשיו הגיע הזמן לגזור את הקופון שקיבלה, יש לומר, בזכות, והיא יוצאת בקו איפור הנושא את שמה, פרי פיתוח של מספר שנים. בין הלהיטים: ליפגלוס שמעבה את השפתיים בתוך דקות, פלטת צלליות ופלטת סמקים, מברשת סומק ומברשת עיניים דו צדדית, וספוגית סיליקון.
מחירים: בין 60 ל-290 שקלים. ניתן להשיג בלעדית ברשת BE.

פלטת צלליות סינדי דזן ביוטי 269 ש"ח | צילום: מקס סליי
פלטת צלליות סינדי דזן ביוטי 269 ש"ח | צילום: מקס סליי
אודמים עמידים סינדי דזן ביוטי מחיר 110 ש"ח | צילום: מקס סליי
אודמים עמידים סינדי דזן ביוטי מחיר 110 ש"ח | צילום: מקס סליי