וודג' של פנתרה: את מוצרי האיפור החדשים של נועה קירל כבר ניסית?

נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי
נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי

השנה מתחילה בשיתופי פעולה שווים במיוחד: נועה קירל וסופר פארם, מיקי בוגנים ופקטורי 54 ויש עוד. וגם: מוצר הטיפוח שיכול להציל אותך מסרטן. חדשות הביוטי פותחות שנה יפה ובריאה במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

שיתוף הפעולה של נועה קירל וסופר פארם 

כוכבת הפופ הכי מצליחה בארץ, נועה קירל, משיקה קו מוצרים בשיתוף עם סופר פארם, ובכך מצטרפת לרשימת זמרות מצליחות בעולם שיש להן קו איפור משלהן כמו ריהאנה עם המותג FANTY, סלינה גומז עם RARE וליידי גאגא עם Haus Labs. קולקציית הביוטי של הסופרסטארית המקומית שלנו נקרא Showtime והוא כולל מעל 50 מוצרים לאיפור, בישום, מוצרי שיער, טיפוח הגוף ואביזרים נלווים. "מגיל צעיר ממש האמנתי" אומרת קירל לרגל ההשקה. "לא לכולם זה בא טוב – כל כך צעירה וכבר מגשימה חלום. אבל הקשבתי רק לקול שלי והמשכתי. עכשיו אני בחלום הבא עם קולקציית האיפור וכל המוצרים שאת צריכה כדי להרגיש מיליון דולר".
מחירים לדוגמה: 79 ש"ח לאייליינר, 69 ש"ח למסקרה, 199 ש"ח לפלטת איפור רב תכליתית. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

SHOWTIME – ערכת איפור וטיפוח של נועה קירל וסופר פארם | צילום: מיכאל טופיול
SHOWTIME – ערכת איפור וטיפוח של נועה קירל וסופר פארם | צילום: מיכאל טופיול

רשת ללין מעלה את המודעות לסרטן השד

לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד באוקטובר, וכחלק מהמחויבות החברתית שלה, בחרה הרשת לשתף פעולה זו השנה ה-13 עם עמותת "אחת מתשע". העמותה פועלת למען נשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן ולמען העלאת המודעת למחלה, וקוראת לנשים מעל גיל 30 לקחת אחריות על גופן ולהיבדק אצל כירורג שד.

הרשת משיקה בימים אלה מסכת GLOW לפנים (24.90 ש"ח) – מסכת בד מועשרת בלחות עם מרכיבים חיוניים כמו ויטמין E, אלוורה ומינרלים מים המלח, קמומיל ותמצית תה ירוק – שמרגיעים את העור למראה, רענן, חיוני וזוהר. לראשונה, יצורף על גבי האריזה קוד QR המפנה לתאום בדיקת שד ו-50% מהרווחים יועברו לעמותה. "נשים הן מקור השראה עבורנו החל מהמשאב האנושי בחברה ועד הלקוחות בחנויות" אומרת רויטל לוי צוברי מייסדת ומבעלי ללין. "גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים ועל כן אנחנו חייבות לדאוג גם לבריאות שלנו וללכת להיבדק". להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

חודש המודעות לסרטן השד בללין | צילום: ערן לוי
חודש המודעות לסרטן השד בללין | צילום: ערן לוי

האיפור של מיקי בוגנים בפקטורי 54

מירי בוהדנה ומאי תגר מובילות את שיתוף פעולה בין עולם הביוטי של המגה- מאפר מיקי בוגנים לבין עולם האופנה של רשת אופנת העילית פקטורי 54. במסגרת השת"פ ימכרו מוצרים חדשים – ברונזר, סומק ושמן לטיפוח השפתיים – של חברת האיפור המצליחה של בוגנים בחנות של פקטורי ברמת אביב. לצידם יימכרו מוצרים מובילים קיימים של החברה – שלוש ערכות איפור אולטימטיביות – לאיפור יומיומי, למראה ערב זוהר ולנסיעות.

מחירים: 125 ש"ח לברונזר, 99 ש"ח לשפתון, 594 ש"ח לערכות. להשיג בחנות של פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאתר.

עפרון לשפתיים של מיקי בוגנים לפקטורי 54 | צילום: יח"צ
עפרון לשפתיים של מיקי בוגנים לפקטורי 54 | צילום: יח"צ

גורו הביוטי האמריקאית בשיתוף עם איל מקיאג'

"DAY OF DISCO" הוא שמה של קולקציית האיפור החדשה והשווה פרי שיתוף הפעולה בין קייטלין לייטס, גורו ביוטי נודעת מארצות הברית, לבין המותג הישראלי איל מקיאג'. התוצאה היא מארז נוצץ וייחודי בגווני זהב וורוד בהשראת שנות השבעים העליזות. הקולקציה כוללת עפרונות עיניים במרקם משיי, מטאליים ומט, בטוחים לעיניים רגישות. גולת הכותרת היא פלטה עם 15 צלליות עמידות לאורך זמן במרקם חמאתי מט, מטאלי ומבריק, לשימוש יומיומי ועם תוספת שימר למראה ערב. להשלמת המארז הושק גם גיליון מדבקות עם ארבעה דפי אספנות של מדבקות ציורי יד מטאליים.
מחירים: 119 ש"ח לעפרונות (89 ש"ח במחירי השקה), 419 ש"ח לפלטת הצלליות (314 ש"ח במחיר השקה). להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

הקולקציה של קייטליין לייטס בשיתוף עם איל מקיאג' | צילום: אלכס ליפקין
הקולקציה של קייטליין לייטס בשיתוף עם איל מקיאג' | צילום: אלכס ליפקין

מותג האיפור סמאשבוקס מאמץ את מותג הביוטי האוסטרלי BECCA  

מותג האיפור המקצועי סמאשבוקס מלוס אנג'לס אימץ לחיקו את מותג הביוטי האוסטרלי BECCA, שנעלם מהמדפים לפני שנה ונסגר סופית בתום פעילות ענפה של מעל ל-20 שנה. סמאשבוקס החליטו לשמר אצלם שני מוצרי קאלט של החברה תחת השם "SMASHBOX LOVES BECCA". המוצר הראשון שהושק הוא השימר האהוב שנחשב למוצר להיט, ובעתיד הנראה לעין יצטרף אליו הקורקטור שיופיע במספר גוונים. 135 ש"ח. להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

סמאשבוקס בשיתוף פעולה עם BECCA האוסטרלית. Shimmering Skin Perfector Pressed. מחיר 135 ש"ח | צילום: יח"צ
סמאשבוקס בשיתוף פעולה עם BECCA האוסטרלית. Shimmering Skin Perfector Pressed. מחיר 135 ש"ח | צילום: יח"צ

 

מהודקת: המחוך הוא הפריט הכי סקסי בסביבה