חדשות האופנה: כל מה שחם כרגע
גוצ'י מאחדים בין המינים, קנזו עושים את ספר הג'ונגל וביונסה משיקה בייבי חדש. חדשות האופנה לא מדלגות על האירועים החשובים באמת
קווין בי משיקה מותג חדש עם טופשופ
באקלים של ריבוי שיתופי פעולה בין בתי אופנה למובילי דעת קהל, ואחרי שצפינו בקולקציות של קניה וסט לאדידס ושל ריהאנה לפומה, הייתה לנו תחושה שזה עניין של זמן עד שביונסה תרים את הרף. ואכן, ב־14.4 תשיק קווין בי מותג משלה בשם Ivy Park בשיתוף רשת טופשופ (שגם יימכר בארץ דרך האתר). מדובר במותג ספורטיבי המתכתב עם אורח חייה הפעיל של הזמרת וכמובן עם טרנד ה־Athleisure (טשטוש ההבחנה בין בגדי ספורט לאופנה) שמסרב לדעוך. "זאת דרך לקדם את אתוס הכוח הנשי, לתת השראה לנשים לעבוד עם הגוף שלהם ולא נגדו", אמרה הזמרת בריאיון למגזין Elle.
טווח מחירים: 329־19 ש"ח
בטופשופ, נורדסטרום ונט-א-פורטר
קנזו מציעים לכן ללבוש את ספר הג'ונגל
אחרי ששיגעו את העולם עם הדפסי נמרים איקוניים, לוקחים קברניטי קנזו את קונספט הספארי צעד נוסף קדימה ויוצאים עם קולקציית קפסולה לנשים וגברים, שכולה מחווה לסרט "ספר הג'ונגל" שיצא בקרוב לאקרנים בגרסה חדשה. מעצבי המותג, קרול לים והומברטו לאון, צללו לעומק הארכיון של דיסני ויצרו פרינטים יפהפיים שהם הומאז' לאיורי הסרט.
טווח מחירים: 145־705 דולר
בקנזו ו-bergdorfgoodman
350 זוגות במוזיאון משקפיים חדש
לאחרונה נפתח במתחם שרונה התל אביבי מוזיאון לאופטיקה ותרבות חזותית של רשת אופטיקנה, המציג 350 זוגות משקפיים נדירים שנאספו לאורך השנים על ידי מייסדי הרשת, משפחת רסין. המוצגים מגוללים את סיפור האבולוציה של האופטיקה, החל מזכוכית קמורה ששימשה עזר לראייה במאה ה־11, דרך המונוקלים של המאה ה־18 ועד דגמים איקוניים מהסבנטיז הצבעוניות. במקום נמצאת גם חנות קונספט המציעה למכירה אוסף אקלקטי של משקפי וינטג' מכל העולם, בהם משקפיים של מותגי יוקרה. הכניסה חופשית.
להזמין בגד ים ברשת מבלי לשלם
האתר האמריקאי Cocodune הופך את קניית בגדי הים באינטרנט לנוחה במיוחד ומציע להזמין ארבעה סטים שונים, למדוד אותם בנחת בבית ולקנות רק את מה שמתאים. הדגמים פשוטים אך מדויקים, המחיר ידידותי ואפילו יש משלוחים לארץ תמורת 42 דולר.
טווח מחירים: 182־42 דולר,
ב-cocodune
נעים להכיר: המותג הישראלי Magpie Goose
שם המותג הישראלי Magpie Goose (ציפור מים שנראית כמו אווז) עוד לא שגור בפי רבים, אבל יש לנו תחושה שצפוי לו עתיד מזהיר. הוא הוקם לפני שלוש שנים על ידי הילה הרמן (33), מעצבת גרפית בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, שעסקה בעיצוב אתרי אינטרנט. "רציתי לעצב משהו שאפשר לגעת בו ושנשאר לאורך זמן", היא מספרת על המעבר לעולם האופנה. כמו אותם אתרי אינטרנט שמעוצבים נכון, גם הבגדים מגלמים בתוכם התייחסות אינטליגנטית ויצירתית לפונקציה ולצורה, למבנה וזרימה. הבגדים מיועדים לנשים ונעים על קו התפר שבין עולם החייטות הגברי לבין רוך ותנועה. את קולקציית חורף 17־2016 הציגה הרמן במרץ האחרון בשבוע האופנה בוונקובר, לאחר שקיבלה פניה ממארגניו שנתקלו באתר המותג שלה.
טווח מחירים: 1,600־400 ש"ח
חנות האונליין ב-Etsay
או בתיאום מראש: 052-4816661
גוצ'י מכריזים: קולקציה אחת לגברים ונשים
קברניטי גוצ'י הודיעו כי מ־2017 קולקציות הנשים והגברים יוצגו במסגרת תצוגה אחת. בכך הם מצטרפים אל ברברי, טום פורד ובית האופנה הצרפתי Vetements שיצאו בהצהרה דומה, מהלך מתבקש בעידן יוניסקס שבו מיטשטשים הגבולות האופנתיים בין המינים. בניגוד למותגים אלה, שבצעד קורא תיגר על המסורת הכריזו כי ימכרו את הקולקציות מיד אחרי התצוגה ולא כעבור חצי שנה כמקובל, בגוצ'י מועדי יציאת הקולקציה יישארו בעינם.
בגדי ים לכלות בלבד
מי שעתידה לבוא בברית הנישואים הקיץ ומתכננת קפיצה לבריכה בסוף האירוע, מוזמנת לעיין בקולקציה החדשה של מותג בגדי הים Little White. את המותג הקימה לפני כשנה ליטל שדה, בוגרת שנקר שעובדת כמעצבת בסטודיו של אליאן סטולרו, וזיהתה את הצורך בבגדי ים כלתיים לאחר שחברותיה ביקשו שתתפור כאלה עבורן. בקולקציה עשרה דגמים בתפירה איכותית ומוקפדת המשלבים בין אלמנטים מעולם שמלות הכלה כמו תחרה ורקמת אבנים ובין החיתוכים והתיפורים של עולם ההלבשה התחתונה.
350־800 ש"ח
בתיאום מראש: 054-5896628