הוולט של האופנה וגן העדן לחובבות הסטריט סטייל

Tajinebanane מותג צרפתי מצטרף למותג בגדי ההיריון BABE | צילום: יח"צ
Tajinebanane מותג צרפתי מצטרף למותג בגדי ההיריון BABE | צילום: יח"צ

שירות משלוחי בגדים שפותר את הסוגייה הכי מעצבנת בשופינג אונליין, מותג ההנקה הצרפתי שיפתיע אותך ופופ אפ שווה במיוחד למותג בגדי הילדים האהוב על הקרדשיאנס

88 שיתופים | 132 צפיות

איזה קונספט

FIVE POINT FOUR שנפתחה בימים אלה בשרונה בתל אביב, היא לא סתם עוד חנות קונספט מהסוג המוכר ששר שיר הלל למותגי הרחוב, למרות שהיא מאגדת בתוכה עשרות מותגי רחוב הכי שווים שיש. מדובר בחלל ענק של אלף מ"ר המשלב אופנה, אמנות, טבע וטכנולוגיה ותודה למשפחת אירני, מבעלי פקטורי 54, שהביאונו עד הלום. החנות הוקמה בהשקעה של 16 מיליון ש"ח, כאשר עיצוב החלל נעשה בשיתוף עם האמן הישראלי-בינלאומי המצליח רועי נחום (42), מי שעיצב לריהאנה עטיפה לאלבום ובין לקוחותיו נמנים גם לאונרדו דיקפריו, ביונסה, אלישיה קיז, לברון ג'יימס ועוד. נחום שילב בחלל אלמנטים פיסוליים לצד אלמנטים גרפיים יוצאי דופן, כשמסביב קירות בטון, מרחבי ישיבה מרשימים ואפילו תאי המדידה מספקים חוויה בזכות עיצוב חדשני. החנות מציעה לא פחות מ-30 מותגי סטריט וור מרחבי העולם, בצד הליינים היוקרתיים של מותגים מוכרים ואהובים כגון אדידס, נייקי, ואנס, קונברס ועוד – שימכרו בבלעדיות. תמצאו כאן גם קולקציות קפסולה בלעדיות, שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים ודגמים במהדורות מוגבלות היישר מהמסלולים של שבועות האופנה. בנוסף, מתוכננות להתקיים במקום תערוכות שונות והופעות חיות, והכוונה היא להפוך לרשת ולפתוח בעוד שנתיים חנויות נוספות במיאמי וניו יורק. המחירים? גם וגם. מחולצת טי מעוצבת ב-180 ש"ח ועד חולצת טי של מותג עילית ב-1,199 ש"ח.

FIVE POINT FOUR. טי שירט, 199 ש"ח | צילום: יח"צ
FIVE POINT FOUR. טי שירט, 199 ש"ח | צילום: יח"צ

הוולט של האופנה

כמה פעמים התבאסתן אחרי שעשיתן שופינג אונליין, ציפיתן בהתרגשות אבל אז כשהחבילה הגיעה – המידה, הצבע ו/או הגזרה לא בדיוק התאימו? אפליקציית השופינג OLe באה לשים סוף לסוגיית ההתאמה וההחזרות – שבמקרה הטוב דורשת תיאום מחדש מול שליח או החזרה פיזית לחנות, ומציעה משלוחים הביתה ממגוון חנויות אופנה פרימיום תוך פחות משעה. השוס: השליח ימתין בעת קבלת המשלוח עד אחרי המדידה, את תבחרי מה שנראה לך, תחזירי לו מה שלא, והתשלום יעשה רק לאחר ההחלטה מה את רוצה שישאר אצלך בארון. החברה פועלת כרגע בתל אביב – שם זמן המשלוח הוא עד שעה, ובערי גוש דן – שם המשלוח מתבצע במהלך אותו היום. בין השמות שתוכלו להזמין את עיצוביהם, תמצאו מעצבים מקומיים כמו טולדנו וסבינה מוסייב, ורשתות כמו סאקס, אתא ובורדרליין. בגזרה הבינלאומית תמצאו מותגים בינלאומיים מובילים כמו סלין, קום דה גרסון, ליוויס, בירקנשטוק ועוד. לדברי אלון הנדלמן, מנכ"ל ומייסד האפליקציה, ישנם כבר עשרות אלפי משתמשים קבועים בשירות, ובימים אלה מתרחב השירות ומגיע לניו יורק.

ole | צילום: אריאל שלו
ole | צילום: אריאל שלו

שבוע האופנה בבית האמנים

בימים בהם עודפי האופנה המהירה של המערב נערמים בעולם השלישי ומזהמים את הגלובוס, או שמותג אופנה עילית כמו בלנסיאגה מעצב בגדים לפורטנייט, ערך פריטי הלבוש נקבע על פי מספר העוקבים ברשתות ותערוכות אופנה הופכות להיות תערוכות בלוקבאסטר – בית האמנים בתל אביב לא יכול להישאר אדיש לכל הטירלול הזה, ומקדיש לעניין תערוכה משלו. המקום יהפוך למשך שלושה שבועות לחלל ניסיוני, כאשר יוצרות ויוצרים מגוונים מתחומי האופנה, הצילום, העיצוב, האמנות ועוד, יציגו עבודות השואלות על עולם האופנה מהיבטים של המושג "ערך": חומרי-פיזי, דיגיטלי, כספי, רגשי, סביבתי או  אידאולוגי. את התערוכה הייחודית בשיתוף שנקר אוצרים יובל סער ומאיה ארזי, ויוצגו בה עבודות במדיומים שונים, כולל פריטי לבוש שעוצבו במיוחד לתערוכה ותצוגת אופנה וירטואלית. בנוסף, ארכיון האופנה והטקסטיל בשנקר יפתח שעריו לקהל הרחוב עם פריטים שישקפו היבטים לא שגרתיים של המושג ערך בבניית ארכיון אופנה.
בית האמנים, אלחריזי 9 תל אביב, מ-8 בספטמבר עד 1 באוקטובר (פתוח גם בשבתות). הכניסה חופשית.

מאיה ארזי. שבוע האופנה בבית האמנים | צילום: יח"צ
מאיה ארזי. שבוע האופנה בבית האמנים | צילום: יח"צ

להניק בסטייל

תכירו את טג'ינבננה (TAJINEBANANE), מותג הנקה צרפתי סופר קול, מלא בסטייל ועם קורטוב של הומור, שעשה עלייה לישראל ומצטרף לשורת המותגים האופנתיים שמציעה פלטפורמת הריטייל האופנתית BABE. מאחורי המותג ישנה אג'נדה עם אמירה – לאפשר לאימהות גישה נוחה להיניק חופשי במרחב הציבורי מבלי להתנצל, בזכות בגדי הנקה ייעודיים על טהרת הסטריט-וור עם פתחים נסתרים המבטיחים ביטחון ותמיכה בהנקה בכל מקום ובכל זמן. המותג הוקם על ידי יזמית צרפתיה, אליסון קבילי יועצת הנקה שלא מצאה לעצמה פתרונות עם הילדים שלה והחליטה להקים מותג אופנה שיציע לנשים את מגוון האפשרויות בהנקה. בקולקציה ניתן למצוא חולצות טי עם הדפסים מקוריים, כמו קרטון חלב או סלוגן OPEN BAR, ניתן למצוא גם אקססוריז לבייבי הנולד, למשל סט בדי מוסלין בהדפסים של המותג. הפריטים מיוצרים מחומרים איכותיים ובתנאי קיימות ידידותיים לסביבה. טווח המחירים 429-269 ש"ח. להשיג באתר BABE.

Tajinebanane מותג צרפתי לבגדי הנקה | צילום: יח"צ
Tajinebanane מותג צרפתי לבגדי הנקה | צילום: יח"צ

מה שטוב לקרדשיאנס: פופ אפ למותג הילדים NUNUNU

מותג הילדים הישראלי הכי קולי שיש פתח חנות פופ אפ לקראת החגים בהנחות ענק של עד 80% על פריטים מעונות קודמות, שזה אומר פריטי לבוש שווים לילדים מ-80 ש"ח עד 180 ש"ח, במקום מ-150 ש"ח עד 600 ש"ח. המותג, שהוקם לפני 12 שנה על ידי המעצבות איריס אדלר וטלי מילכברג, הביא בשורה גדולה לעולם הילדים הנוגדת את צורת החשיבה והסטריאוטיפים המקובלים וטשטש את ההבדלים בין המינים. בשורת היוניסקס שלו יצרה מהפכה בעולם אופנת הילדים גם בעולם, וכיום הוא נמכר ב-300 נקודות מכירה הפזורות על פני יותר מ-30 מדינות ברחבי תבל, מאירופה וארצות הברית עד אוסטרליה והמזרח הרחוק. בהוליווד הוא נחשב לבון טון של ילדי הסלבס, ביניהם הילדים של ביונסה וג'יי זי, הקרדשיאנס, סלין דיון, בן אפלק ויקטוריה בקהאם ועוד.
NUNUNU פופ אפ,
קריית שאול 28 תל אביב, ראשון-חמישי בין השעות 10:00-18:00.

חדשות האופנה ספטמבר 2022. NU NU NU | צילום: קובי מהגר
חדשות האופנה ספטמבר 2022. NU NU NU | צילום: קובי מהגר

שעת סיפור

המותג OTHER STORIES& הידוע באמירה האמנותית שלו ובאסתטיקה הסקנדינבית הקולית שהוא משדר, יוצא בקולקציה משותפת עם המותג הלונדוני הנחשב A.W.A.K.E MODE. במסגרת שיתוף הפעולה האופנתי, תמצאו בקולקציה פריטי אופנה אוונגרדיים אך קלילים, בצד נעליים ושאר אביזרי אופנה נחשקים. הקולקציה תהיה זמינה בחנויות נבחרות ברחבי העולם, ותגיע בסתיו גם לחנות הדגל של המותג בקניון עזריאלי בתל אביב.

A.W.A.K.E. MODE & Other Stories | צילום: יח"צ
A.W.A.K.E. MODE & Other Stories | צילום: יח"צ

תגובת שרשרת

מותג האופנה קום איל פו מארח את תערוכת היחיד של דינה שנהב "מרכבה". אם השם מצלצל לכן מוכר, אז אכן, מדובר בטנק הישראלי הוותיק, שפותח בשנות ה-70 ועבר לאורך השנים מיני שכלולים ושדרוגים, אך עם זאת עדיין מדובר בכלי מלחמה שמטרתו הרס והשמדה. החומריות המסיבית הזאת, יחד עם האסוציאציה, מקבלת תפנית בתערוכה והופכת אוורירית עד כדי כך שמגע קל יכול למוטט אותה. סיביל גולפינגר, מייסדת ומנכ"לית קום איל פו אומרת: "כולנו חיים בתוך חברה ויש לנו אחריות לקהילה ולסביבה. הבחירה בתערוכה של שנהב היא כדי להביא לקדמת הבמה נושאים חשובים המעוררים דיון ומחשבה".
התערוכה נפתחה בסוף אוגוסט ותוצג במשך שלושה חודשים בחנות הדגל של
קום איל פו, האנגר 26 נמל תל אביב. הכניסה חופשית. 

תערוכת מרכבה של דינה שנהב בקום איל פו | צילום: לנה גומון
תערוכת מרכבה של דינה שנהב בקום איל פו | צילום: לנה גומון

>> כך תאמצי את הצבע הרותח של העונה