תרצה כהן מ"האח הגדול" מדגמנת – ועוד חדשות אופנה חמות

כוכבת "האח הגדול" מככבת בקמפיין אופנה, חנות הפופ-אפ החדשה שתשמח את חובבות הסניקרס, ושתי קולקציות יוניסקס חדשות ומפתיעות שמגיעות מכיוונים לא צפויים. חדשות אופנה טריות מהתנור
מאץ' מושלם: משכית וצלם האופנה שי פרנקו חוצים את הקווים
בית האופנה משכית עושה צעד מפתיע ומרענן – ומשיק לראשונה קולקציית גברים/יוניסקס, בשיתוף פעולה עם צלם האופנה המוערך שי פרנקו. מדובר בשידוך טבעי למדי: פרנקו, שצילם את הקולקציות של משכית בעונות האחרונות, מביא איתו שפה אמנותית רכה ומדויקת, שמקבלת עכשיו ביטוי גם בבגדים עצמם. הקולקציה כוללת 12 דגמים – מחליפות גבריות ועד צעיפי משי עם הדפסי צילום מקוריים – שנעים על הציר שבין המחויט והמוקפד לסטריט־וייב אדג'י. את תוויות הבגדים מלווים צילומים אמנותיים ומרומזים של ניבר מדר ועדן פינס (שצילם פרנקו, כמובן), ומה נגיד לכן? בא לנו ללבוש כל פריט ופריט בקולקציה. או כמו שאומרת שרון טל, המנהלת האמנותית והמעצבת הראשית של משכית: "זו קולקציית הגברים שנשים לגמרי יכולות ללבוש אותה בסטייל. יצרנו פריטים שמדברים גם אליה וגם אליו". כאמור, הפריטים האלה בהחלט מדברים אלינו. טווח מחירים: 399–1,790 ש"ח. להשיג באתר משכית ובחנויות המותג.
רוק אנד רול: מותג הג'ינסים המקומי שנשים אוהבות – מעכשיו גם לגברים
אחרי שנים שבהן התמקדה בג'ינסים לנשים בלבד, חברת Under the Rock מרחיבה אופקים – ומשיקה קולקציה ראשונה גם לגברים. מאחורי המהלך עומד רצון לשכפל את ההצלחה עם קהל גברי שמחפש ג'ינס איכותי בייצור מקומי, עם גזרות מדויקות ובגישה מתחשבת בסביבה. את קמפיין ההשקה מובילים יעל גולדמן ואורי פפר, והקולקציה כוללת ג'ינסים, טי-שירטים וז'קטים בעיצובים נקיים ושטיפות עדכניות, עם מידות מגוונות (28–36 לגברים, 22–34 לנשים). ויש גם בונוס: שירות מדידה ביתי שמאפשר ללקוחות להזמין כמה דגמים, למדוד בנחת בבית, ולהחזיר את מה שלא – בלי עלות משלוח. טווח מחירים: ג'ינסים 389-599 ש"ח, פריטים משלימים עד 599 ש"ח.
הצעד הנכון: פופ-אפ חדש ויוקרתי שמוקדש לסניקרס
חובבות הסניקרס, הידיעה הזו היא בשבילכן: FIVE POINT FOUR, מותג הסטריט היוקרתי מבית פקטורי 54, פותח חנות פופ-אפ חדשה בקניון רמת אביב (בקומת הקרקע(, שתפעל למשך חודשיים בלבד – ומביאה איתה ניחוח של בוטיק עילית מחו"ל. תמצאו כאן שיתופי פעולה בלעדיים כמו NIKE x SUPREME, ASICS x CICELIE, ו־VANS x VALENTINO, לצד דגמים של מותגים מבוקשים כמו CLARKS, PUMA, KIKO ASICS ו־ADIDAS EVO. מדובר במהדורות מוגבלות, שחלקן נוחתות לראשונה בארץ – ויימכרו רק כאן. ולא רק סניקרס: החנות תארח גם את מותג השעונים LAARVE – שעד כה היה זמין רק בבוטיקים נבחרים בעולם. טווח מחירים: נעליים 450–2,190 ש"ח, שעונים 1,790–5,000 ש"ח.
יפה לה: תרצה כהן מ"האח הגדול" מדגמנת
תרצה כהן, זוכת המקום השלישי בעונת "האח הגדול" האחרונה, הצטרפה לנבחרת השגרירים של מותג האקטיב הישראלי Z Sport ומככבת בקמפיין החדש של החברה. כהן, בת 23 מירושלים, הפכה לאחת הדמויות היותר בולטות על המסך, ונראה שהיא מנצלת היטב את 15 דקות התהילה. לאחרונה היא גם הוחתמה בסוכנות RISE והצטרפה לנבחרת הפרזנטורים של רנואר, ויש לנו תחושה שזו רק ההתחלה.