שיר אלמליח עושה לנו חשק לילד והפסטה של דולצ'ה וגבאנה מגיעה לארץ. חדשות האופנה

שיר אלמליח למותג אבישג ארבל ינואר 2022 | צילום: שי פרנקו
שיר אלמליח למותג אבישג ארבל ינואר 2022 | צילום: שי פרנקו

מותג האקססוריז החביב על מסי ורונאלדו נוחת בארץ, גם הדוגמאות המהפנטות של פוצ'י, שיר אלמליח מעלפת בקמפיין חדש ושיתוף הפעולה של דולצ'ה וגבאנה מגיע לשוק הכרמל. חדשות האופנה

88 שיתופים | 132 צפיות

אמיליו פוצ׳י מגיע לארץ

הסיפור של המעצב האיטלקי אמיליו פוצ'י, לא מתחיל בבית יתומים כמו קוקו שאנל, גם לא בחדר אחורי בדירה ניו יורקית כמו במקרה של אסתי לאודר. מאחורי הדוגמה הקליידוסקופית המהפנטת המזוהה כל כך עם המותג, עומד בן לאחת ממשפחות האצולה הנחשבות בפירנצה, וכמצופה הוא חובב סקי, טניס ומרוצי מכוניות –  תחומי עניין פנטסטיים שנשמח לאמץ. היום המותג שייך לקבוצת LVMH, והוא מגיע לארץ בהשקה מחודשת, ברשת פקטורי 54 ובאמור כיכר המדינה. הקולקציה הראשונה שתגיע בדוגמה האייקונית, תעניק לכן טעימה מהחיים האסקפיסטיים של פוצ׳י ותהפוך גם את החיים שלכן לריזורט אחד ארוך.
טווח מחירים: 890-4,190 ש״ח. בחנויות פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאילת ובאתר, ובאמור ה׳ באייר 76 (כיכר המדינה) תל אביב

מתוך קולקציית אביב 2022 של פוצ׳י | צילום: יח״צ
מתוך קולקציית אביב 2022 של פוצ׳י | צילום: יח״צ

כפתן של פוצ׳י. 3,190 ש״ח | צילום: יח״צ

קולקציית משקפי השמש של פאלם אנג׳לס מגיעה לארץ

עובדה מפתיעה: מותג הסטריט וור היוקרתי פאלם אנג׳לס (Palm Angels) הוא בכלל איטלקי, וזאת למרות הלוק אנד פיל האמריקאי ושמו הלוס אנג׳לסי. כעת מגיעה לישראל קולקציית משקפי השמש שעיצב מייסד המותג, פרנצ׳סקו רגזי (לשעבר המנהל האמנותי של מונקלר) ותימכר אונליין בלבד, באתר אירוקה. קולקציית הקפסולה הראשונה של המותג, כוללת עיצובי יוניסקס במספר פריטים אקסקלוסיבי, של שני דגמים שמוצעים בשלושה צבעים ומיוצרים באיטליה כמובן. את קולקציית הביגוד של המותג לנשים ולגברים, אפשר למצוא בארץ במגוון בוטיקים, ביניהם  mrsomething.co.il, פקטורי 54, the-block.co.il, xtazy.co.il, blackdrip.co.il ובכל מקרה מומלץ לשוטט באינסטגרם שלהם ולהתרשם מהשת״פ האחרון והמעלף עם מיסוני.
טווח מחירי המשקפיים: 1,190-1,390 ש״ח באתר אירוקה

משקפיים של פאלם אנג׳לס. 1,189 ש״ח באתר אירוקה | צילום: יח״צ

משקפיים של פאלם אנג׳לס. 1,399 ש״ח באתר אירוקה | צילום: יח״צ
משקפיים של פאלם אנג׳לס. 1,399 ש״ח באתר אירוקה | צילום: יח״צ

שיר אלמליח בקמפיין לאבישג ארבל

דנה זרמון, מאיה ורטהיימר, קורין גדעון ואנה ארונוב, הן רק חלק מרשימת ההריוניות שנתפסו בזמן האחרון תחת הראדר של מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל, שמחתימה כמעט מיד כל משפיענית/ סלבס שנקלטה, על חוזה דוגמנות. מכיוון שלרוב הבטן היא פרמטר משמעותי יותר מכישורי הדוגמנות של המצולמת, לא כל הקמפיינים מלהיבים באותה מידה, אבל הפעם ההריונית היא שיר אלמליח, שעמידה מול המצלמה היא המקצוע שלה. את התמונות היפות של אלמליח בשבוע ה-28 צילום שי פרנקו, והן הצליחו להפנט אותנו ולעורר גם בנו חשק לעוד ילד. אלמליח מצפה לבן שני ואם יש לכן רעיונות לשמות היא בהחלט מזמינה אתכן להציע אותם, בפיד האינסטגרם שלה. טווח מחירים: 399-89 ש״ח בחנויות אבישג ארבל ובאתר

שיר אלמליח לאבישג ארבל, ינואר 2022 | צילום: שי פרנקו
שיר אלמליח לאבישג ארבל, ינואר 2022 | צילום: שי פרנקו

קום איל פו מעוררות השראה

בקום איל פו ממשיכים לתבל את הקולקציות באג׳נדות חברתיות ואקולוגיות, ומשיקים שני מיזמים מעוררי השראה, כרגיל. הראשון הוא פרויקט ״מעבירות״ השנתי, במסגרתו מוזמנות הלקוחות להביא לחנויות פריטים ישנים של המותג, ולהעביר אותן הלאה. כל פריט שתביאו יזכה בשובר לקנייה בשווי 150 ש״ח, ופריטים נבחרים יועמדו למכירה בחנות בנמל ת"א, כשעל כל אחד שיימכר, יוענק זיכוי נוסף על סך 30% מסכום המכירה. פרויקט החזרת הפריטים יימשך עד סוף חודש ינואר. בנוסף כל הרוכשות בחנות יקבלו את הפריטים ארוזים בשקית קניות שהיא למעשה תיק רב שימושי, המיוצר בארץ ועשוי מחומרים ממוחזרים. התיק מעוטר במשפטים מעצימים באנגלית, כמו למשל ״כדי להרגיש בטוחות אנחנו צריכות שיהיה לנוח״ (באנגלית זה מתחרז).

תיק קניות של קום איל פו| צילום: אריאל שליו
תיק קניות של קום איל פו| צילום: אריאל שליו

 

תיק קניות של קום איל פו| צילום: אריאל שליו
תיק קניות של קום איל פו| צילום: אריאל שליו

האקססוריז האהובים על מסי ורונאלדו מגיעים לארץ

המותג השבדי היוקרתי והמהמם גולדן קונספט (Golden Concept), שמציע אקססוריז ומוצרים נלווים נחשקים ביותר למוצרי אפל, האהובים מאוד על מסי, רונאלדו וניימאר, מגיע לארץ ויימכר ברשת החנויות ובאתר של אימפרס. כדי להתרשם מהווייב, מומלץ להצטרף ל-1.6M העוקבים בחשבון האינסטגרם של המייסד פיוה שמשוססדאטי, תחת השם  thisisamans.world. בכל אופן באימפרס מתחייבים למחירים זהים לאלה של מחירי המותג באירופה. כך לדוגמה טווח המחירים לכיסוי לשעוני אפל הוא 2,190- 5,500 ש״ח.

כיסוי לשעון אפל של Golden Concept. מחיר: 3,290 ש״ח| צילום: יח״צ חו״ל
כיסוי לשעון אפל של Golden Concept. מחיר: 3,290 ש״ח| צילום: יח״צ חו״ל
אקססוריז של Golden Concept| צילום: יח״צ חו״ל
אקססוריז של Golden Concept| צילום: יח״צ חו״ל

השת"פ של Other stories&

סביר להניח שבשנת 2015, כשהמעצבת הקוריאנית מינג׳ו קים, זכתה בתחרות ה-H&M DESIGN AWARD, היא לא האמינה שכעבור 7 שנים Other stories& מקבוצת H&M (שהגיע לא מזמן לארץ), ישיק עם המותג שהקימה, קולקציה משותפת. בזמן שעבר הספיקה קים בת ה-35, להתפרסם בזכות ההדפסים העזים שלה והעובדה שזכתה במקום הראשון, בסדרה האהובה של נטפליקס ׳נקסט אין פאשן׳. קולקציית הקפסולה תושק באביב הקרוב בחנויות נבחרות ברחבי העולם, ובארץ בחנות הדגל של המותג בקניון עזריאלי תל אביב. בינתיים תעשו לעצמכן טובה וקחו נשימה טובה מהיום הזה, עם הצצה לעיצובים המרהיבים שלה באתר הרשמי של minjukim.co

המעצבת לבושה בשמלה מתוך קולקציית השת״פ החדשה| צילום: יח״צ
המעצבת לבושה בשמלה מתוך קולקציית השת״פ החדשה| צילום: יח״צ

מותג שווה, זול ואקולוגי היישר מסיאטל

עוד לייבל מעניין שמגיע בימים אלה לארץ, והפעם מסיאטל, הוא מותג הספורט האקולוגי ספורטיבי Girlfriend Collective, שנמכר ברשת סטורי. הבגדים עשויים מחומרים ממוחזרים כמו פוליאסטר, רשתות דייג ובקבוקי פלסטיק, ומיוצרים בבתי מלאכה ומפעלים ירוקים ביפן ובוויטנאם. מאמץ עילאי מושקע כאן ביצירת שקיפות אל מול הלקוחות שלהם, תוך יצור בגדים שיש להם השפעות חברתיות ואקולוגיות חיוביות, כולל הקפדה על יחס ושכר הוגנים לעובדים. ואם כל זה נשמע לכן יותר מדי טוב מכדי להאמין, לא תאמינו מה עוד מגיע? טווח מידות נדיר שבאמת פונה לכולן ומגיע עד ל-6xl. טווח מחירים: 40-430 ש״ח. ברשת סטורי ובאתר

Girlfriend Collective. מחיר טייץ: 350 ש״ח. חזיה: 200 ש״ח| צילום: יח״צ חו״ל
Girlfriend Collective. מחיר טייץ: 350 ש״ח. חזיה: 200 ש״ח| צילום: יח״צ חו״ל

מה כתבה אנה ווינטור בהספד על אנדרה ליאון טאלי?

אושיית האופנה, העורך והכותב האגדי, אנדרה ליאון טאלי, הלך לעולמו ביום שלישי האחרון בניו יורק, בגיל 73 מהתקף לב. טאלי היה אגדה ססגונית מהלכת בעולם האופנה, בעל נוכחות מהפנטת ואבחנות ייחודיות. במהלך חייו כתב וערך במגזיני האופנה החשובים בעולם, מ-WWD ועד ווג ופרץ את התחום כאחד העיתונאים השחורים הראשונים בו. טאלי שהוגדר ע״י טובי ידידיו כמו גם תעשיית האופנה העולמית כגדול מהחיים, זכה לפרידה הולמת מכל אלה. כך למשל עורך הווג הבריטי, אדוארד אנינפול, הודה לו באינסטגרם על שסלל עבורו את הדרך כאדם שחור בתעשייה, המעצבת דיאן פון פירסטנברג נפרדה ממנו בהעלאת זכרונות מרגעים משותפים, כמו השבעה של אובמה ובילויים בלתי נשכחים בפריז, ומרק ג׳ייקובס נפרד בתמונה משותפת מימי הזוהר בצעירותם. היחידים שהתמהמהו עם ההספד היו באופן לא מפתיע הווג האמריקאי, שלקחו את הזמן, וחלפו לא מעט שעות, עד שהתייחסו למותו באינסטגרם, ועבר עוד יום עד לפרסום כתבה באתר. וזה לא מפתיע, לאור העובדה שטאלי, שפרסם את האוטוביוגרפיה שלו ״שוחות השיפון״ לפני שנה, דאג להכפיש ולהשחיר את אנה ווינטור במסגרת היחסים שלהם והעבודה במגזין. נאמלק ונאמר, שבספר ובראיונות שליוו את יציאתו, טאלי האשים את ווינטור שהיא פריבליגית לבנה, שתמיד הרגיש מופלה בווג על רקע צבע העור שלו ושהיא תמיד נרתעה מהעובדה שהוא גבר שמן. בהספד שלה אמרה ווינטור: ״כבכל מערכת יחסים ארוכת שנים שנמשכת על פני כמה עשורים היו גם רגעים מורכבים… אבל כל מה שאני רוצה לזכור היום וכל מה שאכפת לי הוא האדם הגאון ומלא התשוקה שהוא היה, חבר אוהב לי ולכל משפחתי במשך הרבה מאוד שנים, אליו כולנו נתגעגע מאוד״.

 

הפסטה של דולצ’ה וגבאנה

זו לא הפעם הראשונה שדולצ׳ה וגבאנה משתפים פעולה עם חברת הפסטה Di Martino ומשיקים יחד פסטה במהדורה מוגבלת באריזה מעוצבת, ועכשיו אפשר למצוא אותה גם בארץ. הפסטה האיטלקית כמובן, מיוצרת בתהליך מסורתי בן 500 שנה, ובעיצוב האריזה שילבו צמד המעצבים מוטיבים מוכרים מעבודת עיצוב הבגדים שלהם ומהקמפיינים, לצד ציורים קומיים של משפחות איטלקיות והמאכל הלאומי. נותר לנו רק לקוות שגם הפרלינים המעוצבים על ידי השניים בשיתוף Baci יגיעו לארץ יום אחד, כדי שיהיה לנו קינוח בסט. מחיר: החל מ-8.90 ש״ח בשירות המשלוחים כרמלה – משלוחים טריים משוק הכרמל.

פסטה מעוצבת של דולצ׳ה וגבאנה. 8.90 ש״ח במשלוחים של כרמלה | צילום: יח״צ
פסטה מעוצבת של דולצ׳ה וגבאנה. 8.90 ש״ח במשלוחים של כרמלה | צילום: יח״צ