חברת הקוסמטיקה הישראלית שמביאה לנו כבוד

צילום: יח"צ מון פלטין
צילום: יח"צ מון פלטין

מוצרי השיער של "מון פלטין", שמיוצרים במפעל בבת ים, מגיעים ליותר מחמישים מדינות בכל העולם

88 שיתופים | 132 צפיות

חברת הקוסמטיקה "מון פלטין" היא מקור לגאווה ישראלית: מעסק קטן למוצרי טיפוח שהוקם על ידי שלושה אחים, במהלך שלושה עשורים הפכה "מון פלטין" לחברה משגשגת ולמותג מוביל בתחומו בעל מוניטין והצלחות מקומיות ובינלאומיות מוכחות. כיאה לחברה הרואה בייצור כחול-לבן שליחות ובהשתייכות לתעשייה הישראלית זכות, כל מוצרי החברה מיוצרים מא' ועד ת' במפעלי "מון פלטין" הממוקמים בבת-ים. הצלחתה של "מון פלטין" לא נעצרת בגבולות ישראל – מוצרי החברה משווקים ונמכרים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, וגם בנקודות המכירה המרוחקות ביותר, על כל מוצרי "מון פלטין" מתנוססים תמיד בגאון דגל ישראל ותוויות בעברית. 

איכות עילאית, בטיחות בשימוש, חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסה ומתן פתרונות מדויקים ויעילים למגוון רחב של צרכים אינדיבידואליים הם הערכים המלווים את "מון פלטין" מיום הקמתה.

צילום: יח"צ מון פלטין
צילום: יח"צ מון פלטין

כלל מוצרי החברה נחלקים לסדרות, על פי ייעודן, באופן שלכל לקוח ולקוחה יימצא תמיד המוצר המתאים. את סוגיית ההתאמה ללקוח הייחודית ל"מון פלטין" מסביר אלישע מזרחי, מנהל השיווק: "אנחנו מאמינים שהאדם הנכון ביותר למשימת אבחון השיער והתאמת המוצר והטיפול הספציפי הוא מעצב השיער. בהדרכות ובהכשרות שהחברה מעבירה למעצבי שיער מישראל ומחו"ל אנחנו מעניקים להם את הכלים המקצועיים ביותר לדייק כל מוצר לכל צורך של לקוח". בין סדרות המוצרים ניתן למצוא, למשל, את black caviar היוקרתית, את hyloren הבריאותית והמועשרת בחומצה היאלורונית או את underdog הקולית, המיועדת לטיפוח שיער גברי. 

צילום: ארן חן
צילום: ארן חן

לצד תרומתה למשק הישראלי כחברה פורצת דרך בתחום הקוסמטיקה, "מון פלטין" ראויה לשמש דוגמה גם לאופן בו היא מתנהלת בתקופות משבר. "אף עובד אצלנו לא יוצא לחל"ת!" מכריז מנכ"ל החברה ירמיהו מזרחי, שמעיד על כך שלמרות המצב, החברה מחוייבת, בראש ובראשונה, לפרנסת מאות עובדיה ומשפחותיהם. בנוסף, תרמה החברה מוצרי טיפוח רבים לחיילים וחיילות, כמו גם למפוני הדרום. "נתינה היא חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו. כשיש לך, תחלק!" מסביר מזרחי, ומבטיח שלכשתסיים המלחמה, תשוב "מון פלטין" לפעול בכוחות מחודשים, ולייצא לעולם מוצרי כחול-לבן איכותיים ומתקדמים. כפי שאמרנו – גאווה ישראלית.
* הכתבה בשיתוף "מון פלטין".
(צילום הסרטון: רמי זרנגר)