זוגיות לא קשורה למשקל!

משקל נמוך יותר לא מבטיח שיהיה לך קל יותר למצוא זוגיות טובה | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | disfera, shutterstock
משקל נמוך יותר לא מבטיח שיהיה לך קל יותר למצוא זוגיות טובה | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | disfera, shutterstock

יש נשים שתולות את הקושי שלהן במציאת זוגיות במשקל שלהן. סיון סניור דיברה עם גברים ומסכמת שיש לשנות את הגישה. של הנשים, כמובן. הנה ההסברים והפתרונות

88 שיתופים | 132 צפיות

"האם יהיה לי קשה יותר למצוא זוגיות בגלל שאני מלאה?" זוהי שאלה שנשים רבות שאלו אותי לאחרונה. אולי זוהי ההשפעה של תקופת "אחרי החגים", אבל זו עדיין שאלה מאוד מכאיבה ושחשוב לתת לה מענה.

כדי לענות על נושא זה, נעזרתי בטור זה במתאמנים הגברים שבאים אליי ובמידע שאני מקבלת מרשימות תפוצה (ניוזלטרים) לגברים, שמדריכים אותם איך להתחיל אתנו. מצאתי חמש נקודות חשובות:

1. הכל מתחיל בראש

הגולשת ע' פנתה אליי במייל בשאלה: "האם בגלל שאני מלאה יהיה לי קשה יותר למצוא זוגיות?"
שימו לב למילים: יש כאן הנחה מראש, שלנשים מלאות קשה יותר במציאת זוגיות. כלומר, עצם המחשבה הזו מורידה את מצב הרוח – ואת מה שאנשי רוח קוראים לו "התדר". התדר שאת משדרת = כל מחשבה שלנו, שיוצרת הד בעולם. המחשבות שלנו יוצרות את הרגשות שלנו ולא להיפך. מה שמופיע ראשון בראש, זו המחשבה, המחשבה יוצרת את ההרגשה וההרגשה את הפעולה.

לכן, המחשבה הזו יוצרת אפקט של חוסר ורגש של עצבות. לא מומלץ. למי שדואגת, כי יש לה הרבה מחשבות כאלו, אני רוצה להרגיע ולספר שלמחשבה חיובית יש תדר הרבה יותר חזק מאשר למחשבה שלילית.

הפתרון: התרכזי ביצירת מחשבות חיוביות. זה עובד כמו להדליק נר בחדר חשוך – מכל מקום בחדר, רואים מיד את הנר.

* עוד ב-ZOOG: למה קשה כל כך למצוא אהבה?

* עוד ב-ZOOG: המדריך השלם למציאת אהבה באתרי היכרויות

2. ביטחון עצמי חשוב יותר מהמשקל

מתוך עשרות שיחות עם נשים בקליניקה, הפרמטר הכי בולט שמשפיע על מציאת זוגיות הוא ביטחון עצמי ולא משקל הגוף.

יש שני סוגים של חוסר איזון בביטחון העצמי:

א. נשים עם מעט ביטחון עצמי – נשים שחוששות שמא שהגבר יחשוב שהן משעממות, לא מושכות, לא מצחיקות ועוד. לפעמים, מרוב שהפחד הזה סמוי, נשים אלו נראות כאילו הן בעלות ביטחון עצמי גבוה, ואז הפחד הפנימי שלהן אומר להן "חכי, חכי עד שתכירו באמת, ואז הוא יגלה שאת צ'ק ללא כיסוי…".

ב. נשים עם עודף ביטחון עצמי – נשים שמפחידות את הגברים במושלמות שלהן. הן מגיעות לפגישות ומראיינות את הגבר שמולן כאילו הן עומדות לעשות אתו עסקים. מערכת יחסים זה באמת עסק, אבל זה עסק שמושתת על ערכים רגשיים ולא מדידים. אלו אינם ערכים שניתן לכמת אותם, ולכן גישת ראיון העבודה, לא רלוונטית כאן.

הגישה הרלוונטית לפגישה עם גבר היא: "נחיה ונראה".


את לא באמת רוצה להיות עם גבר שמה שחשוב לו זה שהחברים שלו יחשבו שאת "שווה"… אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב | Diego Cervo, shutterstock

3. זה עניין של גיל

המשקל כחלק משיקולי בחירת בת זוג, תלוי בגיל של הגבר ובגיל שלך. כולם כבר יודעים, שיש גברים שמעדיפים "שיהיה מה לתפוס", אבל בגיל צעיר, גבר יהיה נתון יותר להשפעת החברה, ולכן יש מצב שהוא יעדיף להיות עם מישהי שאפשר להשוויץ בה בפני החבר'ה.

לפניך קטע משיחה שיעזור לך להבין איך חלק מהגברים חושבים. זו דרך מחשבה שונה לגמרי משל נשים. קודם קראי ואחר כך ננתח ביחד את ההבדל:

האם תצא עם בחורה מלאה שפנתה אלייך באתר הכרויות?
– "תלוי עד כמה היא מלאה ומה היא רוצה. לסקס – כן. בתור חברה – אולי".

למה?
– "כי ברור שזה כיף ש'יש מה לתפוס', אבל לצאת עם בחורה מלאה זה פדיחה".

גם אם זה הטעם שלך בתור גבר?
– "כן".

ואם מישהו מהחבר'ה שלך מעדיף נשים מלאות, מה היית חושב שכדאי לו לעשות?
– "להכיר אותן לחבר'ה רק אחרי שזה כבר רציני".

למה?
– "כי זה לא כמו להראות להם שאתה יוצא עם כוסית".

מסקנה: גבר שדופק חשבון לחבר'ה שלו על חשבון ההעדפות האישיות שלו, הוא גבר שבכל מקרה אנחנו לא רוצות בסביבה.

הפתרון: לצאת רק עם גבר שמתלהב ממך עד השמיים ואומר את זה (או שעיניו נוצצות) מההתחלה.

4. נשים רזות סובלות מהבעיה ההפוכה

לנשים רזות, כוסיות עם תו-תקן חברתי, יש את הבעיה ההפוכה עם גברים: איך אדע שהוא רוצה אותי באמת, או רק בגלל שאני נראית "ייצוגית"?

הפתרון: חשוב להבין שבכל גיל ובכל מצב בחיים, יהיו לנו אתגרים שקשורים בדימוי העצמי שלנו. לכולנו יש אתגרים כאלו, גם לרזות וגם לגברים. הגוף שלנו משתנה במהלך השנים ואפשר לשנות אותו כל יום, צריך רק לקחת החלטה. אם את לא מרוצה ממבנה הגוף שלך, תשני אותו. אם את לא מסוגלת לשנות אותו, תקבלי אותו. עדיף להיות אישה מלאה ומאושרת מאשר אישה מלאה ומיוסרת.

5. הסיפור הפנימי הוא לא האמת

כל סיפור פנימי שאנו מספרים לעצמנו, המונע מאתנו להיות במערכת יחסים, במקרה הזה – "אף אחד לא ירצה אותי כי אני מלאה" – מסתיר מאיתנו את האמת. האמת לא קשורה בשומן או בצורה, אלא בפחד סמוי שהאישיות שלה מספרת לה והיא מאמינה לו. כדי לחשוף את מה שנמצא מאחורי הסיפור הפנימי, צריך להגיע לפגישה, בייחוד אם את מלאה מגיל צעיר ואז לסיפור שלך יש זקן ארוך.

לסיכום:
מצאי נשים מלאות ובעלות ביטחון עצמי שאוחזות בזוגיות טובה, וקבלי מהן השראה
שזה אפשרי ושזה קורה.
.
שלך באהבה,
סיון סניור, המעוררת

* עכשיו בחיים אחרים: האם העבודה מתאימה לכם? בואו לגלות

* עכשיו בחיים אחרים: בדקו האם אתם טיפוסים זוגיים